کرمان - سرمازدگی و سیل در استان کرمان موجب کاهش قابل توجه تولید محصول شده و عملا پسته‌ای برای فرآوری وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه وایله سرانجام یک فریم از سعید عزت‌اللهی در وبسایت خود منتشر کرد.
تهدیدات کوبنده دبیرکل حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی و مخالفت‌های ملی و مردمی در عراق با زیاده خواهی‌های آمریکا در خصوص حشدشعبی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
محمدامین حزباوی همچنان در انتظار انجام نخستین دیدار خود با لباس السد است.
ستاره ایرانی فاینورد در آخرین مسابقه دوستانه پیش فصل مقابل بنفیکا قرار گرفته است.
بعد از یک روز بارانی، هوای عالی انزلی همه چیز را برای شروع تمرینات ملوان آماده کرد.
شمارش معکوس برای انتقال مهدی طارمی مهاجم ایران به الهلال عربستان آغاز شده است؛ اگرچه طبق ادعای یک روزنامه پرتغالی باشگاه میلان ایتالیا هم هنوز برای خرید او تسلیم نشده است.
تیم‌ملی کره‌جنوبی در سومین بازی با هدایت یورگن کلینزمن نیز از پیروزی ناکام ماند.
سرمربی تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد دستیار جدیدش زودتر به اردو اضافه شود.
سرمربی تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد دستیار جدیدش زودتر به اردو اضافه شود.
دروازه‌بان پرسپوليس واکنشی جالب به حواشی ایجاد شده بعد از صدرنشینی این تیم داشت.
بازگشت مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، و حضور او در تمرین امروز شیاطین سرخ در آستانه دیدار حساس فردا با سویا بهترین خبر برای یونایتدها بود.
امیر قلعه نویی در آخرین تمرین تیم ملی با چهره‌ای متفاوت نسبت به تمرین ریکاوری پس از مصاف با روسیه دیده می‌شود.
امیر قلعه‌نویی توانست با خاطره‌ای بسیار خوش سیرجان را به مقصد تیم ملی ترک کند.
کشف ۴ هزار تن پسته احتکار شده می تواند قیمت پسته را در بازار کاهش دهد.
ستاره ایرانی فاینورد به دنبال تکرار بازی‌های تاثیرگذارش برای این تیم در لیگ اروپا است.
با دبل گولسیانی خیال پرسپولیسی‌ها تقریبا از صعود راحت شده بود اما لبخند به لبان مدافع گرجستانی ننشست.
در حاشیه برگزاری مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در لباس النصر به نصراوی ها، لبخند CR ۷ به مجری مراسم و نگاه‌های جورجینا رودریگس به این اتفاق، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
در حاشیه برگزاری مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در لباس النصر به نصراوی ها، لبخند CR ۷ به مجری مراسم و نگاه‌های جورجینا رودریگس به این اتفاق، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
یحیی گل‌محمدی امروز درحالی که بازیکنان اصلی در ورزشگاه کاظمی ریکاوری می‌کردند به ورزشگاه تهرانسر رفت تا عملکرد دیگر شاگردانش را زیر نظر بگیرد. استایل خاص او و ماسکی که بر صورت داشت سوژه عکاس پرسپولیسی‌ها شد.
شهردار تهران با بیان اینکه نهم دی در سال ۱۳۸۸ آبی بر آتش فتنه‌ها و ویرانگر خانه‌های سست دشمنان بود، گفت: حاج قاسم همه وجود خودش را وقف کرد تا بتواند لبخند بر لبان مردم بنشاند.
روزنامه دیلی صباح ترکیه نیز، جمعه گذشته (چهارم آذرماه) را برای فروشندگان و هتلداران استان وان «شگفت‌انگیز» توصیف کرده و از هجوم مسافران ایرانی به این استان و غافلگیر شدن هتلداران وان، خبر داده و نوشته است: هتل‌داران ترکیه به دلیل قطعی اینترنت در ایران و دسترسی محدود مردم به پلتفرم‌ها در بحبوحه ناآرامی‌های ایران، رزرو زیادی از کشور همسایه دریافت نکرده‌اند، اما جمعیتی که اکنون به وان آمده هتلداران را غافلگیر کرده و لبخندی بر لبان کاسبان این منطقه نشانده است.
شهردار تهران با بیان اینکه دشمن با جنگ ترکیبی به سراغ ما آمده است، گفت: نیازمند نهضت خدمت رسانی گسترده در کشور هستیم تا لبخند به لبان مردم بنشانیم.
کرمان - سرمازدگی و سیل در استان کرمان موجب کاهش قابل توجه تولید محصول شده و عملا پسته ای برای فرآوری وجود ندارد.
حجازی در عین حال همواره‌ چهره‌ای با اخلاق حسنه بود و لبخند همواره بر لبان این فرمانده نقش بسته بود؛ لبخندی که ظاهراً با الزامات فعالیت نظامی هم‌خوانی نداشت، اما او میان این دو پیوند زده بود و بدین ترتیب بر قلب سربازانش فرماندهی می‌کرد. آنچه مشاهده می‌کنید بخشی از روایت حضور این فرمانده در افطار فرماندهان است که در خانه سردار محسن رضایی با حضور فرماندهان سپاه پاسداران برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ