مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: بخش بزرگی از گیاهان دارویی در مشهد کشت می‌شود چرا که عمده مراکز فرآوری گیاهان دارویی در این شهرستان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: با تصویب کمیسیون، فرماندهی امنیت فضای مجازی و راهبری آن بر عهده مرکز ملی فضای مجازی خواهد بود.
عبدالصمد ازلزولی (عبده) که فصل قبل در فهرست مازاد ژاوی قرار گرفت و قرضی به اوساسونا رفت، دیشب به عنوان کاپیتان مراکش جام قهرمانی رقابت های زیر 23 سال آفریقا را بالای سر برد.
بارسلونا از عبدالصمد ازلزولی (عبده) درخواست کرده تا فردا برای تیم زیر 23 ساله های مراکش به میدان نرود و حتی الامکان اردو را ترک کند.
بررسی آمار‌های رسمی منتشر شده نشان می‌دهد میزان سرقت در پنج سال گذشته سیل صعودی داشته است. همچنین طبق گزارش مرکز آمار ایران؛ میزان سرقت سیر صعودی داشته به‌طوری که بعد از مصرف مواد مخدر، سرقت دومین جرم عمده در کشور محسوب می‌شود.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: زائران حج ۱۴۰۲ که بیمار هستند برای بردن داروهایشان به عربستان نسخه انگلیسی همراه داشته باشند.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به زائران حج توصیه کرد که حداکثر ۱۰ روز پیش از اعزام واکسن مننژیت خود را تزریق کنند.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به زائران حج توصیه کرد که حداکثر ۱۰ روز پیش از اعزام واکسن مننژیت خود را تزریق کنند.
یک شرکت دانش‌بنیان توانست با تولید پمپ‌های مگنتی گریز از مرکز و کاترهای پلیمری، یک نیاز عمده صنایع نفتی و پتروشیمی را تامین کند.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی در منطقه مرزداران تهران بازداشت شد.
ساختمان مرکز علوم و فرهنگ روسیه در پایتخت قبرس هدف افراد ناشناس قرار گرفت و دچار آتش‌سوزی شد.
مدیرکل مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان با بیان اینکه عمده سقط جنین‌های غیرقانونی در خانه‌ها و از طریق قرص‌های خونریزی‌دهنده انجام می‌شود، گفت: در صورت انجام سقط جنین غیرقانونی از سوی پزشک، پروانه کسب وی باطل می‌شود.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با تاکید بر اینکه متاسفانه در سال جاری نیز در عراق و سوریه بارش‌ها مناسب نبوده است، گفت: به دلیل کاهش بارندگی در این مناطق، عمده گرد و خاک‌های ایران نیز از مناطق عراق، سوریه و اردن نشات می‌گیرد بنابراین با وجود این کم‌بارشی‌ها می‌توانیم انتظار گرد و خاک‌هایی به شکل فراوان‌تر در کوتاه‌مدت داشته باشیم.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انجام معاینات پیش از اعزام حج برای ۱۹ هزار و ۴۵۷ زائر خبر داد.
انفجار حدود ساعت ۵ بعدازظهر امروز (سه شنبه) به وقت محلی رخ داده و به طبقات چهارم و پنجمِ این ساختمان تجاریِ پنج طبقه که یک مرکز عمده فروشی اصلی در داکا است، خسارت سنگینی وارد کرده است.
عمده کارشناسان معتقدند که فتح قله دلار ناشی از عدم شناخت بازار از سوی بانک مرکزی، مقاومت مافیای ارزی در برابر مرکز مبادله و دامن زدن به انتظارات تورمی بوده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سرویس‌های اطلاعاتی دشمن تلاش‌های متعددی برای خرابکاری در مراکز حساس کشور داشته‌اند که عمده این موارد با هوشیاری نهادهای امنیتی کشورمان بی اثر شده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سرویس‌های اطلاعاتی دشمن تلاش‌های متعددی برای خرابکاری در مراکز حساس کشور داشته‌اند که عمده این موارد با هوشیاری نهادهای امنیتی کشورمان بی اثر شده است.
دادستان کل: اخبار واصله از یک جریان نگران کننده نوعی مسمومیت در بعضی از مراکز آموزشی قم نشان از احتمال اقدامات مجرمانه عمدی دارد.
سرپرست مرکز مداخله در بحران بهزیستی با اشاره به اینکه گاهی شاهد تنش میان دختران و خانواده ها هستیم گفت: عمده کسانی که از خانه فرار کرده اند را همین افراد تشکیل می دهند.
تصمیم گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به عهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه در دو حوزه مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وظایفی را عهده داریم، گفت: مشارکت باید از پرداخت هزینه به مشارکت در تصمیم گیری ها افزایش یابد.
سیدعلی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در واکنش به تعطیلی مغازه‌ها به دلیل بی حجابی مشتریان آنها، گفت: این جریانات پشت پرده دارد. منظور این است که تذکر‌های مختلف داده اند و مرکز تجاری این موضوع را رعایت نمی‌کند. ما فیلم داریم که طرف به آنجا رفته و مغازه دار گفته که من این کار را انجام نمی‌دهم؛ یا مثلا به کسی ارتباط ندارد. این قابل پذیرش نیست. اگر بخواهیم قانونمداری را در کشور پیش ببریم، باید آحاد مختلف مردم رعایت کنند. البته عموما اصناف ما آدم‌های مؤمن، معتقد و نسبت به این مسائل پایبند هستند. باید بدانند که یک قشری دارد مشکل ایجاد می‌کند. یعنی در این شرایط اقتصادی، شهروندی که حاضر می‌شود باید متوجه باشد که با بی قانونی دارد مشکلی را برای مغازه دار و یا فروشنده ایجاد می‌کند
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه ساختار و فرایند بودجه ریزی دچار اشکالات عمده ای است، گفت: نباید بودجه سلامت مغفول واقع شود.
اینجا مشهد است. بهشت دلالان سلامت که به آن‌ها اصطلاحا لیدر می‌گویند. لیدر‌ها معمولا کسانی هستند که از جنوب کشور و شهر‌های عرب‌زبان به مشهد آمده‌اند یا شاید مشهدی‌هایی که کمی عربی می‌دانند. این دلالان سلامت معمولا با آژانس‌های هواپیمایی یا مطب پزشکان و کلینیک‌های زیبایی کار می‌کنند. در حقیقت آن‌ها صفر تا صد سفر یک توریست عرب‌زبان را بر عهده می‌گیرند. از خورد و خوراک، هتل، مراکز سیاحتی و زیارتی تا عمل‌های زیبایی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ