بارسلونا به شروع تحقیقات یوفا درباره فرپلی مالی این باشگاه در فصل 21-2020 واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آژانس اتمی اتحادیه اروپا قطع ارسال اورانیوم از نیجر به اروپا را نگران کننده نمی‌داند.
تیم ملی هندبال مردان قرار است پنج‌شنبه یا جمعه با صدور ویزا راهی اردوی تدارکاتی صربستان شود.
رییس اتاق بازرگانی درباره دخالت حداکثری دولت در تصمیمات و برنامه‌های اتاق بازرگانی و نگرانی‌های ایجاد شده در این باره از سوی بخش خصوصی گفت: رهبری به صراحت درباره ضرورت بخش خصوصی فرمایشاتی داشتند و در راستای جلب اعتماد بخش خصوصی بعید می‌دانم رییس جمهوری به عنوان حافظ بخش خصوصی چنین اجازه را بدهند و درباره دخالت دولت در اتاق بازرگانی نگرانی نداریم.
محمد شیریجیان معاون اقتصادی بانک مرکزی در خصوص انتقادات وارده به افزایش پایه پولی همزمان با انتشار آمارهای پولی مربوط به پایان سال گذشته توضیحاتی داد.
دیدیه دشان معتقد است کیلیان امباپا با جاه طلبی فوق العاده اش به زودی فاتح توپ طلا خواهد شد.
مجتبی حسینی می‌گوید تلاش خواهد کرد که با جذب بازیکنان مناسب، روند خوب آلومینیوم اراک را حفظ کند.
یورگن لیورپول، سرمربی لیورپول، می‌گوید بعد از جدایی روبرتو فیرمینو از این تیم کودی خاکپو جای او را پر خواهد کرد و لیورپول از جدایی ستاره برزیلی‌اش آسیب نخواهد دید.
اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ از عملکرد این تیم مقابل سیتی دفاع کرد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با تایید رکورد تیم ملی اسلحه سابر وتشریح دلایل آن، گفت: همانطور که برای موفقیت‌ها تقدیر و تشکر داریم قطعا برای ناکامی‌های اخیر هم از ابزار تنبیهی استفاده می‌کنیم.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با تایید رکورد تیم ملی اسلحه سابر وتشریح دلایل آن، گفت: همانطور که برای موفقیت‌ها تقدیر و تشکر داریم قطعا برای ناکامی‌های اخیر هم از ابزار تنبیهی استفاده می‌کنیم.
کریستوف گالتیه به تیمش ایمان دارد و تاکید کرد که پس از ناکامی در لیگ قهرمانان، کسی تسلیم نشده و برای فتح لیگ فرانسه تا پایان خواهند جنگید.
کارلو آنچلوتی اطمینان دارد که بر خلاف سال 2015 تیمش در مقطع پایانی فصل افت نخواهد کرد و می توانند جام ببرند.
ما هرگز از چنین تهدیداتی و حتی عمل نسبت به آن نگران نیستیم، چرا که هر چقدر دشمنان به ما فرصت عمل دهند، ما قوی‌تر عمل می‌کنیم. سپاه اساساً در عمل قوی است، کسانی که این امکان را فراهم می‌کنند قدرت سپاه به حرکت درآید، به نفع سپاه کار کرده اند، ولی ما به اروپایی‌ها توصیه می‌کنیم که تکرار اشتباهات گذشته خود را مرتکب نشوند.
میثم تیموری معتقد است مشکل گلزنی مس رفسنجان حل شده و این تیم قطعا در نیم فصل دوم، گل‌های بیشتر به ثمر می‌رساند.
دیدیه دشان، درحالیکه بازیکنان فرانسه مشغول گرم کردن در زمین استادیوم البیت بودند به شبکه بی‌بی‌سی گفت تیمش از بیشتر بودن هواداران مراکش هیچ ترسی ندارد و برای بازی کاملا آماده است.
میچل دوک، بازیکن تیم ملی استرالیا، پس از دیدار با آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، پیراهن خود را با لیونل مسی تعویض کرده است.
هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، نگرانی ناکامی در گلزنی در این جام جهانی نیست.
سرمربی استقلال خوزستان معتد است هنوز ۲۳ هفته باقی مانده و این تیم مدعی صعود است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نظام سلطه با تبلیغات سو و اغوای نسل جوان به دنبال کاهش سرمایه‌های اجتماعی کشور است.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، در واکنش به حواشی اخیر در مورد وینیسیوس و اعتراضات احتمالی هواداران اتلتیکو در بازی فردا گفت که در رئال هیچکس نگران این موضوع نیست.
با حضور بانوان در صحنه های ورزشی و هنری مخالف نیستیم با فساد و گناه، شکستن حریم حیا و عفاف و حجاب، رویکردهای دوگانه در حرف و عمل، تسلیم در مقابل فشارهای بیگانه و با کج سلیقگی های مدیریتی مخالفیم.
همکاری جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بانک رفاه کارگران در راستای ترویج بانکداری اسلامی
روند کنونی که در کشور بر علیه کانون وکلای دادگستری مستقل شکل‌گرفته است، روند تضعیف این نهاد و مآلاً نقض استقلال آن است. بدون‌شک تضعیف نهاد وکالت مستقل، موجب تضعیف قوه محترم قضاییه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی خواهد شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در نقاط مختلف گفت: نه فقط دریای سرخ و نه فقط دریای مدیترانه، بلکه هر کجا که اراده داشته باشیم و تدبیر باشد حتما حضور پیدا خواهیم کرد و خیلی هم نگران نیستیم که اگر کسی مثلا تازه از خواب بیدار شده باشد، ما بخواهیم تغییر مسیر بدهیم. حضور ما دائمی است و اعتقاد ما این است که حتما باید مستمر باشد چون ما یک هدف را دنبال می کنیم و آن هم امنیت و آسایش مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ