تمام ۱۱ نفری که درباره شیء مشکوک پرنده تهران گزارش دادند، افراد تحصیل کرده، باهوش و فنی بودند. همین، مسئله را پیچیده کرده است، چون در بسیاری موارد، گزارش‌های مربوط به رصد یوفو را آدم‌های معمولی گزارش می‌دهند که سندی هم برای حرفشان ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی بنگاه فروش آپارتمان به یک قلاده سگ خبر داد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد، اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
یک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات عنوان کرد: در بسیاری از مراکز دنیا استفاده از این استخوان به علت خطر عفونت بعدی، توصیه نمی‌شود و از نظر علمی اصلا اتفاق عجیبی نیست و پیوند استخوانی هم در کار نیست.
روزنامه‌ اماراتی ادعای جالبی را در خصوص ستاره بوشهری استقلال مطرح کرد.
انتقاد از اصلاح‌طلبان ذاتی و ناظر به رویکرد‌های اصلی‌شان نیست و به نظر می‌رسد همچنان هسته اصلی پایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبان دچار ریزش قابل ملاحظه نشده است. بنابراین ظرفیت‌های داخلی همچنان محل اعتنای مردمند و کسی که می‌تواند این ظرفیت‌ها را بالفعل کند و شعار بنیان‌برانداز تمام شدن ماجرا را بلاوجه سازد خود حاکمیت است.
انگار تنها و بی‌کس در دل اراضی خشک و بایر اطراف ایستاده باشند، تنها همدیگر را داشتند. برج‌های «آ. اس. پ» روزگاری شبیه سه قلو‌های افسانه‌ای بودند که اولین ساکنان اراضی اطراف بزرگراه کردستان و محدوده جنوب محله شیراز به شمار می‌رفتند. ماجرای تولد این برج‌ها را در ادامه بخوانید.
پونک از روستا‌های بزرگ تهران به شمار می‌رفته که از فرحزاد تا باغ فیض در جنوب و سعادت‌آباد در شرق و کن در غرب گسترده بوده است. هسته اولیه شکل‌گیری پونک، دهِ پونک بوده که هم اکنون در بین بزرگراه‌های اشرفی اصفهانی، آبشناسان و رودخانه محصور است.
ماجرای شکاف میان اصولگرایان از زمانی آغاز شد که بحث حضور چهره‌های مطرح اصولگرا در جریان ثبت‌نام‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ مطرح شد. در آن برهه اعلام شده بود سید ابراهیم رییسی و محمدباقر قالیباف که هر دو سابقه شکست از حسن روحانی را در رزومه سیاسی خود داشتند و یکی در شمایل رییس مجلس یازدهم و دیگری در قامت رییس دستگاه قضا فعالیت می‌کرد، تصمیم گرفتند تا هر دو از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری خودداری کنند تا فردی جوان و تازه نفس از جناح راست برای این منظور برگزیده شود.
شهرداری تهران به‌تازگی و البته بدون اطلاع پارلمان شهری دریاچه چیتگر واقع در منطقه ۲۲ را که یکی از اصلی‌‌‌ترین مراکز گردشگری پایتخت به شمار می‌‌‌آید، به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران واگذار کرده است.
در این ماجرا و تا این لحظه هیچ موردی درباره تعرض فیزیکی به افراد ثابت نشده و نه متهم چنین اعترافی داشته و نه شکات چنین ادعایی را مطرح کرده‌اند و در حال حاضر ماجرا مربوط به چت‌های غیراخلاقی بین مربی مورد اشاره و بازیکنان و همچنین ارسال برخی فیلم‌های غیراخلاقی از سوی این فرد به این بازیکنان کم‌سن‌وسال بوده است.
در این ماجرا و تا این لحظه هیچ موردی درباره تعرض فیزیکی به افراد ثابت نشده و نه متهم چنین اعترافی داشته و نه شکات چنین ادعایی را مطرح کرده‌اند و در حال حاضر ماجرا مربوط به چت‌های غیراخلاقی بین مربی مورد اشاره و بازیکنان و همچنین ارسال برخی فیلم‌های غیراخلاقی از سوی این فرد به این بازیکنان کم‌سن‌وسال بوده است.
برای آنکه بدانیم چه جریان‌ها و گروه‌هایی از شعار «اصلاح‌طلب-اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا» و ایده پشت آن نفع بردند، لازم است صحنه‌ی امروز سیاست را بررسی کنیم. در فقدان اقبال مردمی به دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا، عملا بخش قابل‌توجهی از مردم از گروه‌های افراطی‌تر در داخل و خارج حمایت می‌کنند که این امر راجع به جریان برانداز و مخالف جمهوری اسلامی ملموس‌تر است.
در بخشی از کتاب «علامه محمدتقی جعفری، سرگذشت و ایام، آرا و اندیشه‌ها» ماجرای ترک سیگار علامه جعفری نقل شده است: در اوایل سال ۱۳۶۱ ش، روزی خانمی از همسایگان برای پرسیدن یک سوال به بنده تلفن کرد و گفت: آیا مصرف سیگار حلال است یا حرام؟ گفتم: مباح است. علت سوال شما چیست؟ آن خانم گفت: من پسر جوانی دارم که سیگار می‌کشد و وقتی به او می‌گویم سیگار نکش، در پاسخ می‌گوید: اگر سیگار بد بود، آقای جعفری سیگار نمی‌کشید.با شنیدن این سخن، انگار که دیوار زندگی شکاف بردارد و ابدیت را نشان دهند، احساس عجیبی مرا فرا گرفت که: خدایا! این جوان به علت اینکه من سیگار می‌کشم، دست به چنین کاری می‌زند و از این بابت در پیشگاه تو نمی‌توانم جوابگو باشم و....
شعار هواداران تیم ملی عربستان پس از پیروزی برابر آرژانتین در جام جهانی 2022، به شهرتی جهانی رسید.
«در ماجرای محسن شکاری و در کلیپی که از او پخش شده است، گفته شد و همه دیدند و شنیدند که چاقو را در غلاف گرفته بود نسبت به مردم و این را شاهد گفته و تأیید کرده است. شکاری می‌گوید: رفیقم آمد و گفت بیا برویم یک مأمور را بزنیم. گفت هدفش این بوده است که مأموری را بزند.»
کارشناسان محیط زیست به این نتیجه رسیدند که یکی از دلایل اصلی انقراض ببر مازندران ظل‌السلطان پسر ناصرالدین قاجار است و ماجرا چنین است: کل جمعیت ببر در آن زمان بیش از چیزی حدود چهار یا پنج برابر این رقم نبوده و لذا همین یک شکار عظیم ضربه سهمناکی در کاهش تعداد ببر بوده است. به بیان دیگر ظل‌السلطان حداقل ۲۰ درصد کل ببر‌های ایران را کشته است و به این ترتیب جمعیت این گونه را به اندازه چشمگیری کاهش داده است.
در دقایق پایانی نیمه اول جو ورزشگاه ملتهب شد و تماشاگران شعار «بی‌شرف بی‌شرف» سر دادند که با قطع شدن صدای ورزشگاه در خروجی صداوسیما روبرو شد.
تونس آخرین رقیب تدارکاتی شاگردان کارلوس کی روش قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ به شمار می‌آید. فیفا به دلیل خالت‌های دولت به امور فوتبال فدراسیون این کشور را تهدید کرده است.
ایران نوشت: عده‌ای از جوانان بدون هیچ دلیلی با ورود به مدرسه، شروع به شعار دادن و ترساندن دانش‌آموزان می‌کنند.
ماجرای بازی‌های با تماشاگر در شهرستان‌ها برای پرسپولیس که طی فصول قبل هم بار‌ها دیده شده بود، پرسپولیس را آزار داد و با این شرایط همان بهتر که بازی‌ها با تماشاگر باشد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری عامل انتشار فیلم زورگیری برای رعب و وحشت/ ماجرای دختری که از مرگ نجات یافت!/ آدم ربایی برای ۴ میلیارد تومان رمز ارز/ دستگیری گوشی قاپ برای یازدهمین بار/ دستگیری سارق مسلح طلافروشی/ یک زن و ۲ مرد در انتظار اجرای حکم قصاص چشم/ قتل همسر با ۲۲ ضربه کارد!/ قصاص برای مردی که دوستش را شکار کرد
مدیر عملیات عرضه بورس کالا به این سوال که آیا خودروهای دیگری در بورس کالا پذیرش خواهند شد یا خیر، پاسخ داد: شاهین به صورت نمونه پذیرش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ