امیدوارم که دیگر آن روز‌های سیاه برنگردد و همه که در هر پست و مقامی هستند را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت می‌کنم و این بهترین امر به معروف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از اختصاص ۸۰ هزار تُن برنج و شکر برای برپایی آیین‌های ایام محرم و صفر خبر داد.
سخنگوی دولت از به صفر رسیدن تعداد مددجویان متقاضی دریافت مستمری خبر داد.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت ضمن تشریح جزئیات سرقت مسلحانه از یک بانک، از دستگیری متهم ۲۴ ساعت بعد از وقوع سرقت خبر داد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴ از ایمن‌سازی یکی از نقاط پرتصادف در خیابان خاوران خبر داد و گفت: بر اساس اعلام پلیس راهور تعداد فوتی‌های تصادفات در این محدوده به صفر رسید.
یک مقام مسئول از اعطای تسهیلات ۸۰ درصدی بانرخ سود صفر درصد برای ساخت و نوسازی شناورها و کشتی‌های مسافری و تخفیف ۹۰ درصدی تعرفه و عوارض بندری خبر داد.
رئیس اداره هواشناسی فریمان از شکسته شدن رکورد کمترین دمای ثبت شده در این شهر خبر داد و گفت: بامداد امروز پنجشنبه کمترین دمای سال زراعی جاری با ۲۸.۶ درجه زیر صفر به وقوع پیوست.
یافته‌های مرکز پژوهش‌های مجلس در نسخه‌ای که برای تصویب یکسری سیاست ضدآلودگی ارائه کرده است از «بی قانونی برای ممنوعیت مصرف سوخت غیراستاندارد در صنایع و نیروگاه‌ها» خبر می‌دهد. در این نسخه آمده است: «با توجه به اینکه میزان آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها غالبا به کیفیت سوخت مصرفی آن‌ها مربوط می‌شود، باید چشم انداز مناسبی برای این مهم در برنامه‌های کاهش آلودگی هوا در نظر گرفته شود. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود وزارت نفت مکلف شود برای تامین سوخت مصرفی کشور به گونه‌ای برنامه ریزی کند که تا سال ۱۴۰۵ تا شعاع ۲۰۰ کیلومتری کلان‌شهر‌ها هیچ نیروگاه یا صنایعی از سوخت مازوت یا سایر سوخت‌های غیراستاندارد استفاده نکند و تولید انواع سوخت‌های مصرفی کشور براساس استاندارد ملی مصوب، انجام شود.»
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از امکان صادرات مرغ با عوارض صفر خبر داد و گفت: براساس برآوردها تا پایان سال هیچ مشکلی در حوزه تولید و مصرف مرغ نخواهیم داشت.
تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا در نیمه نخست به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و ...
او از توصیه وزیر ورزش به خودش خبر داد و گفت: «به وزیر گفتم تیر ماه کارم تمام می‌شود و دیگر نمی‌آیم، به من گفت نمی‌شود کنتور صفر کنی؟ به او گفتم اصلا ببین خودت هستی!»
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش‌های کم و پراکنده در نواحی شمال و شمال شرق استان خبر داد.
مدیرکل صنایع خودروی وزارت صمت از تولید ۹ خودروی جدید داخلی از سال آینده خبر داد و گفت: تولید و انباشت خودروی ناقص صفر شده است؛ البته در سالهای قبل خودروهای ناقص جز آمار تولید ذکر می شدند.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از اجرای ۹ طرح خودکفایی در این مجموعه و در نقطه صفر مرزی شهرستان سرخس خبر داد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کاهش چشمگیر تصادفات فوتی در محورهای منتهی به پایتخت در طول سه سال خبر داد.
وزیر کشور عراق و معاون فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق از موفقیت آمیز بودن طرح امنیتی ویژه سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) خبر دادند.
رئیس اورژانس کشور از آماده‌باش این سازمان برای ایام ۲۸ و ۳۰ صفر خبر داد.
مشهد ـ نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از پیش بینی ۷۰ هزار واحد اسکان اضطراری در دهه پایانی ماه صفر در مشهد خبر داد.
این روزها شایعه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها در حال دست به دست شدن است. شایعه‌ای که از انتصاب علی لاریجانی به عنوان رئیس هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوا خبر می‌دهد.
مردادماه امسال، سرعت رشد نرخ‌های فروش در بازار مسکن به صفر رسید و واسطه‌های ملکی از نصف شدن تعداد معاملات در مقایسه با تیرماه خبر می‌دهند.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات نوسازی بافت فرسوده با نرخ سود صفر درصد خبر داد.
شرکت لوسید از تولید خودروی برقی سدان لوکسی خبر داده که ایر سفایر نام دارد و دارای موتور سه‌گانه ۱۲۰۰ اسب بخاری است.
مشهد ـ دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از تدارک و برنامه‌ریزی خراسان رضوی برای استقبال از زائرین پیاده در دهه آخر صفر خبر داد.
زمان انتشار کارت آزمون دستیاری پزشکی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ