اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الشباب از ارائه پیشنهاد رسمی و قابل توجه برای جذب آلوارو موراتا خبر داد.
کالچو مرکاتو به ستاره ایرانی لقب جالبی داد.
سلول‌های آزمایشی عملکرد پایدار بیش از ۱۰۰۰ چرخه شارژ و تخلیه را نشان داده اند در حالی که ظرفیت تقریباً سه برابری یک سلول معمولی لیتیوم یون را حفظ می‌کنند.
حذف ایتالیا از رقابت های قهرمانی جوانان اروپا به دوری مجدد این تیم از المپیک منجر شد.
از برزیل گزارش شده مدیر ورزشی فیورنتینا برای خرید یک بازیکن از کورینتیانس در این کشور حضور دارد.
تیم ملی اروگوئه با پیروزی در آخرین دقایق فینال جام جهانی جوانان به عنوان قهرمانی رقابت های جوانان جهان دست پیدا کرد.
وستهم در بازی فینال لیگ اروپا با نتیجه 2-1 فیورنتینا را شکست داد و جام قهرمانی را از آن خود کرد.
پاتریس اورا، بازیکن سابق یوونتوس، از اهالی فوتبال در ایتالیا درخواست کرد در فینال لیگ قهرمانان طرفدار اینتر باشند.
روبرتو دی زربی و کریستین استلینی، سرمربیان ایتالیایی برایتون و تاتنهام، به شکل عجیبی پیش از آغاز بازی و در حین برگزاری مسابقه با هم درگیر شدند.
مدیر پروژه طرح حفاظت از بافت تاریخی شیراز موانع اجرای این طرح را تشریح کرد و گفت: برای این طرح حدود یک میلیارد و صد میلیون تومان هزینه شد ولی در اجرا مشکلات متعددی داشت.
ستاره تازه‌وارد تراکتور تجربه کار با مربیان شاخص و بازی برابر فوق‌ستاره‌های فوتبال اروپا را در کارنامه دارد.
عکس‌گرفتن پدر تنیسور صرب با پرچم روسیه، خشم مقام‌های استرالیایی را برانگیخت.
فاش‌شدن بهره‌کشی استرالیایی‌ها از توپ‌جمع‌کن‌های کم سن و سال خشم هواداران تنیس را برانگیخت.
سفیر چین در کانبرا می‌گوید که استرالیا پیش از نزدیک شدن به ژاپن باید جنایات جنگی این کشور در جنگ جهانی دوم را به یاد بیاورد.
دو تیم مطرح ایتالیایی با پیروزی مقابل حریفان برزیلی به فینال مسابقات والیبال باشگاه‌های جهان رسیدند.
گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا، بعد از شکست 2-1 مقابل آرژانتین به ستایش از لیونل مسی پرداخت و گفت استرالیایی‌ها تلاش کردند در این بازی تحت تاثیر بزرگی او قرار نگیرند.
استرالیا در دقیقه 97 دیدار با آرژانتین به گل تساوی نزدیک شد اما درخشش امیلیانو مارتینز، سنگربان آلبی‌سلسته، باعث شد خبری از شگفتی لحظه آخر استرالیایی‌ها نباشد.
آرژانتینی‌ها که در اولین بازی جام برابر یک تیم آسیایی (عربستان) غافلگیر شدند، نمی‌خواهند اینبار برابر استرالیا این اشتباه غیرقابل جبران را تکرار کنند.
سرمربی تیم ملی دانمارک در سخت‌ترین حالت ممکن از کنار حلقه شادی و اتحاد استرالیایی‌ها گذشت.
گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا، بعد از شکست 4-1 مقابل فرانسه گفت شاگردان دیدیه دشان از استرالیایی‌ها از نظر بدنی پرقدرت‌تر و سریع‌تر بودند.
فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم‌های رئال مادرید، میلان و رم گفت عدم حضور تیم ملی ایتالیا در جام جهانی برای دومین دوره متوالی، مردم این کشور را نا امید کرده است.
در حالی که تیم ملی بسکتبال استرالیا در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی با ایران بازی دارد، هیچ نامی از ایران در برنامه‌ پیش روی این تیم دیده نمی‌شود.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود نیمی از استرالیایی‌ها با اعزام نیرو به تایوان برای حمایت از این جزیره در صورت حمله احتمالی چین، موافقند.
به طور خاص در تابستان سال جاری افزایش چشمگیر موارد ابتلا در ایتالیا رخ داده که باعث نگرانی مقام‌های بهداشتی آن کشور شده است. تنها در هفته گذشته، ۵۰ مورد دیگر از ابتلا به تب نیل غربی در ایتالیا گزارش شده جایی که عفونت‌های این ویروس در تابستان امسال افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ