برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه رمضان نوشتند، کم نیستند افراد بی‌حجاب یا کم حجابی که نماز و روزه می‌گیرند و احیا را برگزار می‌کنند. حجاب را ابزاری برای سرکوب نکنید؛ مردم را بیشتر از دین فراری ندهید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران خود را برای اولین حضور در مسابقات کاپ آسیا آماده می کند.
جلال رشیدی‌کوچی درباره لایحه عفاف و حجاب و اظهارات نسنجیده برخی درباره این لایحه گفت: «متأسفانه یک‌سری اظهارنظرات خطرناک درباره این لایحه از برخی افراد مطرح می‌شود که عجیب است. مثلا یکی می‌گوید باید بی‌حجاب‌ها را شلاق بزنیم و دیگری معتقد است باید جریمه نقدی بیش از یک میلیارد تومان را برای آن‌ها اعمال کنیم؛ اما همان‌طور که پیش‌از‌این درباره موارد مختلف اظهار نگرانی کرده بودم، در‌این‌باره هم نگرانم و امیدوارم عزیزان دقت کنند و شرایط جامعه را مدنظر قرار دهند».
زیدآبادی نوشت: پرسش این است که چرا زنان وطن خودمان با همین سطح از پوشش مورد احترام قرار نمی‌گیرند و در عوض با آنان به زبان اهانت و بیزاری و تهمت برخورد می‌شود و مورد تعقیب قضایی قرار می‌گیرند؟
در مترو بین واگین زنان و مردان پرده کشیده شده است. روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد بین واگن زنان و مردان در مترو تهران، پرده‌ای برای جداسازی این واگن‌ها از هم نصب شده است.
تصویری تاریخی و کمتر دیده شده از ناصرالدین شاه و جمع زنان اندرونی را مشاهده می‌کنید.
در حالی که طی روز‌های اخیر ویدئو‌های از عدم اجازه ورود دختران و زنان به مترو و هواپیما بدلیل استفاده از کلاه بجای روسری یا مقنعه در رسانه‌های رسمی منتشر شده بود، ایسنا عکسی از حضور یک کم حجاب کنار چادری‌ها در راهپیمایی روز قدس امروز در تهران منتشر کرد.
بعد از موفقیت در دور نخست مسابقات مقدماتی المپیک پاریس، صبح امروز اعضای تبم ملی زنان به ایران بازگشتند.
تیم ملی زنان ایران، ظهر امروز نخستین تمرین خود را بعد از ورود به میانمار انجام داد.
روز گذشته در جریان دیدار تیم ملی جوانان دختران، نگین زندی زننده تک گل پیروزی بخش ایران بود. کسی که معروف به مهدی قائدی فوتبال زنان است.
تیم ملی جوانان فوتبال زنان ایران توانست خود را به مرحله دوم رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا برساند.
در حاشیه بازی استقلال و نساجی، هواداران از پشت‌بام‌های مشرف به ورزشگاه این دیدار را مشاهده کردند.
در مراسم جشن نایب قهرمانی شاگردان مریم ایراندوست، پدر مربی سابق تیم ملی نصرت ایراندوست هم حضور داشت.
در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر زنان، خاتون با کسب این پیروزی مهم ۳۴ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.
مرحله شکل‌گیری ارگان‌های جنین بعد از پایان هفته سوم و با شروع هفته چهارم آغاز خواهد شد و تا هفته چهاردهم، ادامه می‌یابد. این دوران برای خانم‌های باردار، بسیار حساس محسوب می‌شود و بیشترین خطر برای جنین در این دوران وجود دارد؛ اما بعد از هفته چهاردهم، این خطرات به حداقل خواهد رسید و انجام تصویربرداری با رعایت اصول ایمنی، امکان‌پذیر است. البته برای انجام این کار باید حتما در ناحیه رحم و لگن، برای محافظت از پوشش سربی استفاده شود.
باشگاه تاج (استقلال فعلی) پیش از انقلاب اسلامی در رشته‌های مختلفی از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال، بوکس و ... تیمداری می‌کرد و علاوه بر مردان در بخش زنان هم این تیم‌ها فعال بودند.
تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان موفق شد در مهم‌ترین تقابل هفته نخست لیگ برتر از سد سپاهان اصفهان بگذرد.
می‌توان گفت ساپینتو و عاطفه رضایی از این نظر دو چهره ویژه حال حاضر فوتبال مردان و فوتسال زنان هستند که با اعتراض‌های متعدد و اخراج توسط داور همچنان نسبت به نوع واکنش‌های خود تجدید نظر نمی‌کنند.
مرضیه جعفری مربی پرافتخار فوتبال زنان و سرمربی تیم خاتون بم در مصاحبه ای از علاقه اش به علی پروین گفته بود. او گفته بود با اینکه استقلالی است، اما علاقه‌ای به علی پروین دارد.
یحیی گل‌محمدی پس از ورود به ورزشگاه استقبالی ویژه از زنان حاضر در ورزشگاه انجام داد.
پانصد هوادار پرسپولیس امکان تماشای بازی تیمشان را پیدا کرده‌اند.
نشریه «آبولا» پرتغال در گزارشی با تیتر «ساپینتو و یک روز تاریخی در ایران» به دیدار استقلال با مس کرمان در لیگ ایران با حضور بانوان پرداخت.
این چند عکس امیرحسین خیرخواه مورد توجه‌ترین تصاویر امروز از حضور زنان در آزادی بود.
این چند عکس امیرحسین خیرخواه مورد توجه‌ترین تصاویر امروز از حضور زنان در آزادی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ