در زیر تصویری متفاوت از روزی که پله دروازه‌بان شده بود را می‌بینید. پله گفته بود اگر مهاجم نمی‌شد قطعا پست دروازه‌بانی را انتخاب می‌کرد و در آن تبحر داشت!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا گلزار در زمان کودکی در یکی از دیدار‌های تیم پاس کنار فیروز کریمی حضور داشته است.
سیدجلال حسینی، مربی سرخپوشان در تمرین تیمش کنار سایر نفرات پا به توپ شد.
در ادامه می‌توانید تصویری زیرخاکی و جالب از یک زوج مسن در تونل وحشت پارک ارم مربوط به سال ۱۳۵۸ را ببینید.
عکاسی در طبیعت بویژه وقتی سوژه ترکیبی از حیوانات و گیاهان باشد در نوع خود کاری بسیار دشوار و زمان بر است... مجموعه ای که مشاهده می کنید، حاصل ساعت ها انتظار و کار دقیق است. فتوشاپی در کار نیست و تمام این تصاویر بخش هایی از تعامل جالب سنجاب ها و پرندگان با گل ها را روایت می کنند.
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
تجریش از قدیمی‌ترین میدان‌های تهران است. در این‌جا عکسی جالب و کمتر دیده شده از میدان تجریش در سال ۱۳۱۰ یعنی ۹۲ سال قبل را مشاهده کنید.
در پی شایعات توافق با سپاهان شجاع خلیل زاده بار دیگر عکس پروفایل پبج حود را تغییر داد و مثل قبل عکسی با لباس پرسپولیس را به اشتراک گذاشت.
مجتبی پوربخش عکسی قدیمی رو کرده و کنایه جالبی زده است.
فرشید اسماعیلی عکسی از دوران حضور در تیم جوانان ایران را منتشر کرد.
بهرنگ علوی در آستانه بازی حساس پرسپولیس و قهرمانی، عکسی از یحیی گل‌محمدی منتشر کرد و به تمجید از او پرداخت.
عکس زیر یک نمای تامل‌برانگیز و جالب از یک دستفروش می‌باشد که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده.
هادی چوپان عکسی از خودش در حاشیه مراسم انتخاب برترین های ورزش ایران منتشر کرد.
تصویری بسیار قدیمی و جالب از فرهاد مجیدی وجود دارد.
پیروزی جنون آمیز آرسنال در وقت های تلف شده، صحنه های جالبی در ورزشگاه امارات رقم زد.
علیرضا دبیر و پژمان درستکار چند سالی در تیم ملی کشتی آزاد کنار هم بودند.
باشگاه لایپزیش با انتشار عکسی در شبکه‌های اجتماعی شوخی جالبی با ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، کرد.
کریستیانو رونالدو که به همراه همسرش به رستورانی در شهر ریاض رفته بود وقتی با دوربین‌های متعدد مشتری‌های رستوران که در حال فیلمبرداری از او بودند روبرو شد واکنش جالبی نشان داد
تصویر جالبی از هادی چوپان قهرمان ایرانی مسترالمپیا منتشر شده است.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
در زیر تصویری متفاوت از روزی که پله دروازه‌بان شده بود را می‌بینید. پله گفته بود اگر مهاجم نمی‌شد قطعا پست دروازه‌بانی را انتخاب می‌کرد و در آن تبحر داشت!
روزنامه انگلیسی پیش از بازی با فرانسه با عنوان جالبی به استقبال این دیدار رفت.
سرمربی و مدیرعامل جوان ملوان در شب بازی با پرسپولیس، خاطرات جالبی برای بازیکنان جوان این تیم دارند.
جالب ترین عکس مخابره شده از اتریش مربوط به درگیری هوایی سیدمجید حسینی و مهدی طارمی است.
تقابل داریوش شجاعیان با هم‌بازی‌های سابقش از نکات جالب توجه بازی دوستانه استقلال و هوادار بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ