وزیر کشور گفت: ما مشکل امنیتی نداریم، البته گاهی یک مساله را در کشور ما بزرگ جلوه می‌دهند، این مسائل به طور طبیعی در کشور‌های دیگر هم وجود دارد و فراوان است، آن‌ها مسائل و مشکلات خود را بزرگ نمی‌کنند، ولی در کشور ما یک مساله کوچک خیلی بزرگ می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در امور راهبردی با بیان اینکه گرامیداشت ۲۶ مرداد به عنوان قدردانی از سربازان در عرصه دفاعی کشور است، گفت: ما همیشه حس مقابله با دشمن را حفظ کردیم، به همین علت است که امنیت را گدایی نمی‌کنیم‌.
عباسی با تاکید بر اینکه وزارت نفت با رعایت مصالح کشور و امنیت تجاری فروش نفت را پیش می‌برد، گفت: ما نیز به حرف وزیر استناد و تایید می‌کنیم که هم نفت خود را فروخته و هم توانسته‌ایم پول آن را بیاوریم و هم تهاتر کالا انجام دهیم. بنده نیز توصیه می‌کنم مسئولان دولتی جوگیر نشوند و اطلاعات در این زمینه را بیرون ندهند.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر دو مساله جمعیت و خاک اولویت های ما در حفظ تمامیت اراضی و امنیت کشور بوده که نیاز به رسیدگی فوری با بسیج عمومی دارد.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر دو مساله جمعیت و خاک اولویت های ما در حفظ تمامیت اراضی و امنیت کشور بوده که نیاز به رسیدگی فوری با بسیج عمومی دارد.
وزیر کشور در پیامی انتصاب دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی را تبریک گفت.
وزیر کشور گفت: اوضاع امنیت کشور بسیار خوب است و دستگاه‌های مختلف انقلابی بر وضعیت مسلط هستند.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: دشمنان ما به قدری احمق و کم حافظه‌اند که از یک طرف تاکید و دعوت به تعطیلی مدارس می‌کنند و از طرف دیگر تبلیغ می‌کنند که این اقدامات کار نظام است و می‌خواهد از دختران انتقام بگیرد و مانع درس خواندن آنان شود.
مشهد ـ معاون امنیتی وزیر کشور گفت: اراده طرفین بر تسهیل سفر به عتبات عالیات است و عراقی ها قول همکاری در این زمینه به ما داده اند و ما نیز برای سفر زائران عراقی به ایران قول مساعد داده ایم.
نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: از وزیر اطلاعات و سربازان مخلص امام زمان تقاضا داریم به نوسانات ارزی و تهدیدات امنیت اقتصادی کشور ورود کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مسئول فیلترینگ است که شش عضو از ۱۳ عضو آن از دولت هستند اظهار کرد: تلاش ما این است که سرویس‌هایی که مورد نیاز مردم است که مشکل ویژه‌ای ندارند مثل گوگل پلی که تا شهریور ماه باز بود و استفاده می‌شد و با توجه به شرایط امنیتی کشور و بنا به نظر مراجع امنیتی، محدودیت‌هایی روی آن اعمال شد، باز شود.
نخعی، نماینده سربیشه و نهبندان در مجلس در خصوص فیلترینگ و سرعت کم اینترنت گفت: وزیر می‌گوید به من ارتباطی ندارد و شورای امنیت گفته است و وزیر کشور باید پاسخگو باشد، با وزیر کشور صحبت می‌کنیم می‌گوید شورای امنیت کشور گفته است و در واقع همه در این وضعیت شانه خالی می‌کنند و این درست نیست. بهتر است ما با مردم شفاف سخن بگوییم.
وزیر کشور دولت نجات ملی یمن گفت: ما در جنگ امنیتی با دشمن آمریکایی که همه اوضاع را در داخل کشور به منظور بهره برداری از آن رصد می کند، قرار داریم.
وزیر خارجه ترکیه گفت: ما نگرانی‌های امنیتی سوئد و فنلاند را درک می‌کنیم ولی از این دو کشور انتظار داریم افراد مرتبط با سازمان‌های تروریستی را به ما تحویل دهند.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: امنیت در بازار تهران برقرار است و دستگاه قضاء با مخلان امنیت برخورد می‌کند.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: امنیت در بازار تهران برقرار است و دستگاه قضاء با مخلان امنیت برخورد می‌کند.
نخست وزیر عراق در دیدار با رئیس اقلیم کردستان عراق بر تقویت ثبات و امنیت در مناطق مرزی این کشور تاکید کرد.
وزیر کشور گفت: مسئولان شبانه روز با مردم هستند و برای توسعه کردستان دلسوزی می‌کنند در حالی که این گروهک‌ها در تلاش هستند که شهر را تخریب کنند و به آتش بکشند، خدمات و امکانات شهرداری را تخریب کنند، این وضعیت برای مردم کاملا مشخص است.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر به طور ویژه پروژه کشته‌سازی را پیش می‌برند، اظهار کرد: دشمنان بی‌سابقه با همه ظرفیت‌های خودشان، آشکار و غیر آشکار به میدان آمدند؛ دشمنان ما امروز هیچ ابایی ندارند که اعلام کنند که همه ظرفیت‌های مالی و رسانه‌ای خودشان را برای بی‌ثبات‌سازی ایران به کار گرفته‌اند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر به طور ویژه پروژه کشته‌سازی را پیش می‌برند، اظهار کرد: دشمنان به شکل بی‌سابقه با همه ظرفیت‌های خودشان به صورت آشکار و غیر آشکار به میدان آمدند؛ دشمنان ما امروز هیچ ابایی ندارند که اعلام کنند که همه ظرفیت‌های مالی و رسانه‌ای خودشان را برای بی‌ثبات‌سازی ایران به کار گرفته‌اند.
ما برنامه ویژه‌ای برای حمایت از پلتفرم‌ها و ظرفیت‌های داخلی پیش‌بینی کردیم تا زیرساخت‌های سخت افزاری و ظرفیتی تقویت شود تا بتوانند خدمات موردنیاز مردم را باکیفیت و پرسرعت تامین کنند؛ در دو هفته اخیر که محدودیت‌ها با توجه به شرایط امنیتی کشور اعمال شده است، ما تمام تلاش شبانه‌روزی خود را برای ارتقای کیفیت آن‌ها به کار بردیم، ظرفیت‌های داخلی اصلا قابل مقایسه با گذشته نیستند
سردار وحیدی وزیر کشور گفت: به وزارت بهداشت و پزشکی قانونی دستور داده شد علت فوت یکی از دستگیر شدگان در پلیس امنیت اخلاقی را پیگیری کنند.
وزیر کشور آنچه را که در قالب ایران‌هراسی با هدف جلوگیری از آمدن گردشگر به ایران بیان می‌شود، حرف‌های بی‌منطق و ناصحیح دانست و گفت: امنیت ما نسبت به اروپا چه بسا بهتر است، گردشگران در سفر به ایران نگران نباشند.
وحیدی اظهار داشت: هیچ مشکل امنیتی در شهرکرد نداریم، ما قبول داریم این مساله جزو مطالبات مردم است و بخشی از موضوع خارج از کنترل بود با این حال تلاش کردیم مشکل بوجود آمده را برطرف کنیم.
آخرین فرصت دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ