پدر و پسر اسپانیایی استقلال از همین اولین روز کارشان را در تمرین استقلل آغاز کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوسو سسما و پسرش که به کادرفنی استقلال اضافه شده اند، در تمرین این تیم حضور پیدا کردند.
یوسو سسما به همراه پسرش برای اضافه شدن به کادرفنی استقلال وارد تهران شد.
لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون حقوقی مجلس بررسی شد و نسبت به لایحه ارائه شده از سوی دولت، تغییرات اساسی یافت.این لایحه قرار است هفته آینده در صحن مجلس بررسی شود.
لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون حقوقی مجلس بررسی شد و نسبت به لایحه ارائه شده از سوی دولت، تغییرات اساسی یافت.این لایحه قرار است هفته آینده در صحن مجلس بررسی شود.
لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون حقوقی مجلس بررسی شد و نسبت به لایحه ارائه شده از سوی دولت، تغییرات اساسی یافت.این لایحه قرار است هفته آینده در صحن مجلس بررسی شود.
پرسپولیس در اوایل شهریور و در تابستان خوزستان باید رودرروی فولاد قرار بگیرد.
پیکان در ورزشگاه دستگردی میزبان استقلال تهران است و امیدوار است با پیروزی در این مسابقه همچنان به روند خوب خود در این هفته‌ها ادامه دهد و در جدول رتبه‌های بهتری را در اختیار بگیرد.
وزیر نفت تاکید کرد: با همکاری مردم و همه دستگاه‌ها توانستیم دوره سخت و طولانی سرمای ماندگار و کم سابقه را مدیریت کرده و در حال عبور از آن هستیم.
وزیر نفت تاکید کرد: با همکاری همه دستگاه‌ها توانستیم سرمای سخت و کم سابقه را مدیریت کنیم.
به دنبال وقوع سرمای شدید و بارش برف و یخ‌ زدگی طی هفته های گذشته در افغانستان، دست‌کم ۱۶۶ نفر تا کنون جان باخته اند.
این روز‌ها بازار اجاره مسکن بر خلاف ماه‌های گذشته کمی آرام‌تر شده و بسیاری از مستاجران اعلام می‌کنند که با نزدیک شدن به انتهای سال و عدم پیش بینی قیمت‌ها در سال جدید، مالکان سعی دارند واحد‌های مسکونی خود را زودتر اجاره دهند.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم سکون جوی و سرمای هوا در این استان تا پایان هفته جاری خبرداد.‌
در افغانستان ۲۴ نفر بر اثر سرمازدگی جان خود را از دست دادند.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی فریمان گفت: در پی برودت هوا و یخبندان سرمای هوا به گلخانه های فریمان ۲۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.
سرپرست دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست با اشاره به اختصاص اتاقک‌های ویژه برای پیروز در سرما گفت: تصمیم درباره جفت‌گیری در اسارت مجدد فیروز و ایران، پدر و مادر پیروز قطعی نشده است.
منابع یمنی اعلام کردند که ۷ کودک آواره در اردوگاه های آوارگان در پی موج شدید سرما در استان مارب در ۱۷۰ کیلومتری شرق صنعا، جان باختند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند بر اثر سرمای شدید و طوفان زمستانی در مناطق مختلف این کشور، تاکنون ۶۰ نفر کشته شده‌اند.
سال ۱۳۴۷ را باید پُربارش‌ترین سال آبی در تهران دانست. آن سال زمستانی عجیب با انواع و اقسام رکورد‌ها داشت؛ رکورد سردترین روز یا بهتر بگوییم سردترین شب تهران با دمای منفی ۱۵ درجه در ۱۸ دی ماه، رکورد بیشترین بارش در یک بازه زمانی زمستانی، رکورد بیشترین بارش در فصل زمستان، رکورد ۶۴ روز بارش باران و برف در زمستان و... که بی‌نظیر و تکرارنشدنی بوده است. مردم تهران در آن سال ۵۳ روز دمای صفر و منفی را تجربه کردند.
سازمان هواشناسی کشور درخصوص یخ‌زدگی، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال تنش دمایی در باغات و مزارع، افت فشار گاز، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و احتمال آبگرفتگی محلی و محدود در معابر بر اثر این مخاطره جوی هشدار داد.
سرمای شدید هوا در ورزشگاه آزادی باعث شد سرمربی استقلال در بازی امروز نتواند تیپ خود را حفظ کند.
عارف آقاسی در دیدار دیروز برابر پیکان با ظاهر جدیدی به میدان رفت.
سمای ۲۲ ساله، ۴۸ روز است که گم شده است. پدرش با اشک می‌گوید هر روز به آگاهی می‌روم، به دادستانی می‌روم، فقط می‌گویند صبر کن. مگر گوشی یا موتور و ماشین گم کرده‌ام؟! سما با عمه و مادرش قرار خرید می‌گذارند، ولی سما برای فروش قطعه‌ای طلا از آن‌ها جدا می‌شود و دیگر به منزل برنمی‌گردد.
آخرین وصی پیامبر خدا (ص)، حضرت مهدی موعود دوازدهمین امام شیعه و چهاردهمین معصوم از خاندان رسالت، ذخیره الهی است تا در بزرگ‌ترین بزنگاه تاریخ بشریت به نجات بشیریت از ظلمات برخیزد و جهان را صحنه عدل و داد نماید و منتظران واقعی همچنان در انتظار آن روز بزرگ که همه اولیای خدا به ویژه پیامبر اعظم وعده‌اش را داده‌اند، خواهند نشست.
در غدیر، خطّ روشن رسالت نبوی به طغرای ولایت علوی کمال یافت و اسلام، دین برگزیده خدا گردید: الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ