طراحی محافظه‌کارانه با تمرکز بر خودروی خانوادگی بودن، از ویژگی‌های ظاهری دایون M ۱ هستند. چراغ‌های مستطیلی و کشیده منتهی به یک جلوپنجره که در مرکز آن، محل شارژ باتری‌ها تعبیه شده، بیشترین خودنمایی را در این قسمت دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پینینفارینا تولید بی ۹۵ را محدود به ۱۰ دستگاه کرده که در مقایسه با باتیستا دیگر خودرو جدید این کمپانی که ۱۵۰ دستگاه است یک تولید محدود کامل، محسوب می‌شود.
تصاویر دلخراش از سرعت عمل پایین یک زن که باعث گیر کردنش بین در و خودرو شد و مرگ این زن را رقم زد. منبع:
در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
این خانه متحرک در واقع خودروی قدیمی «شورلت بلیزر شاین» (Chevrolet Blazer Cheyenne) مدل ۱۹۷۶ است که روی پلتفرم کی ۵ بلیزر به جای یک پیکاپ استاندارد ساخته شده است. این یک نمونه کمیاب از حدود ۱۸۰۰ کمپر موسوم به «کمپر شاله» (کمپر خانه ویلایی) است که در یک دوره تولید دو ساله ساخته شده است. این بلیزر استثنایی تنها با ۹۱.۷۱۳ کیلومتر کارکرد، اخیرا با رنگ برنزی و برنزی دو رنگ تکمیل شد.
رولز رویس خودروی سلطنتی؛ ساخته شده از طلا، یاقوت کبود و کریستال توسط هوش مصنوعی رندر شده و از رولز رویس یک نسخه فوق مجلل ارائه کرده است.
آئرا سدان یک طرح مفهومی بوده و طبق گفته طراح مطرح این شرکت، فیلیپو پرینی، خالق و طراح خودرو‌هایی مثل لامبورگینی اونتادور، سنتناریو، اوروس، هوراکان و...، مدل تولیدی این خودرو شباهت زیادی با نسخه کانسپت دارد.
مدت کوتاهی پس از اینکه تویوتا اعلام کرد مدل خودروی تویوتا لندکروزر به آمریکا بازمی گردد، بخش اروپایی این خودروساز یک تیزر مشابه با نشان‌های قدیمی منتشر کرد.
تویوتا اعلام داشته کانسپت یاد شده ادای احترام این برند به مسابقات لمان و فدراسیون اتومبیلرانی فرانسه است. اگرچه به نظر می‌رسد تنها یک دستگاه از GR پریوس مفهومی تولید شده، اما اخباری درباره توسعه GRMN از این خودروی هیبریدی به گوش می‌رسد، خودرویی که شاید از کیت آیرودینامیک همین کانسپت الهام گیرد و قدرت بیشتر و شاسی تیزتری داشته باشد.
یک خودروی برقی در مدت زمان باورنکردنی ۲۹.۹۳ ثانیه به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید و رکورد زد به این بهانه با ۸ مدل از سریع‌ترین خودروهای جهان بیشتر آشنا می‌شویم که بوگاتی بولاید شاخص ترین آن‌هاست.
یک دختر جوان در اقدامی جالب و خبرساز، فضای داخلی خودروی پژو ۲۰۷ شخصی‌اش را با منجوق تزئین کرد.
این خودرو یک سدان تمام برقی و از خانواده سری ۵ مدل ۲۰۲۴ است که نسخه‌های بنزینی و هیبرید آن با نام ۵۳۰i و ۵۴۰i به میدان آمدند و نسخه i۵ فقط با موتور یا موتورهای برقی قابل سفارش است.
ب ام و اخیرا از یک خودروی مفهومی جدید در همایش Concorso d'Eleganza Villa d'Este رونمایی کرد. این خودروی مفهومی، کانسپت تورینگ کوپه نام دارد
هوش مصنوعی «بینگ» تصاویری از یک خودروی فیدلیتی در وسط میدان بهارستان را بازسازی کرد.
جیپ سیمرغ یکی از خودروهای خاطره‌انگیز برای ما محسوب می‌شود و اخیراً یک نمونه بازتولیدی از آن با پیشرانه ۸ سیلندر هِمی که ۷۰۷ اسب بخار قدرت دارد نظرها را به خود جلب کرده است.
تصاویری از لحظه انفجار چند باره یک مدل از خودرو‌های گروه صنعتی تسلا در حاشیه یک آزاد راه را ببینید.
تصاویر عجیب از حمل ۱۱ دستگاه خودروی کامیون با یک تریلی در جاده را ببینید.
کادیلاک یک (Cadillac One) معروف به هیولا (The Beast) توسط جنرال موتورز تنها برای استفاده به عنوان خودروی ریاست جمهوری آمریکا طراحی شده است.
باراموندا در واقع یک نمونه مفهومی یا نسخه پرتوتایپ از خودرویی متفاوت بود که هیچ گاه از این مرحله فراتر نرفت و به خط تولید اقتصادی نزدیک نشد.
سخنگوی دفتر سیاسی طالبان به تازگی تصویری از یک خودروی مدرن و اسپورت در یک خیابان برف گرفته را در حساب توییترش منتشر کرده است. در نگاه اول شاید تصور کنید که او یک مدیر علاقه‌مند به خودرو‌های اسپورت است، اما او در واقع قصد داشت یکی از تولیدات داخلی افغانستان را تبلیغ کند.
در مجموع به نظر می‌رسد اعضای دولت در جزیره‌ای جدا از دریای پرتلاطم این روزهای کشور به سر می‌برند که نه بی‌نظمی در سطوح مختلف را می‌بینند و نه آرزو شدن، داشتن ارزان‌ترین خودروی کشور (یک پراید) را بر جوانان نسل جدید... البته اگر از حق نگذریم، دولت به جای انجام اصلاحات، اقدامات قابل توجه نشر و توزیع اسکناس 100 هزار تومانی با حذف تصویر تخت جمشید را در دستور کار قرار داده ... گویی وزارت اقتصاد تمامی امور را به نحو احسن مدیریت و برنامه‌ریزی کرده و تنها مانده تصویر یکی از المان‌های تاریخی کشور را از سوی یک اسکناس بر دارد!
در مجموع به نظر می‌رسد اعضای دولت در جزیره‌ای جدا از دریای پرتلاطم این روزهای کشور به سر می‌برند که نه بی‌نظمی در سطوح مختلف را می‌بینند و نه آرزو شدن، داشتن ارزان‌ترین خودروی کشور (یک پراید) را بر جوانان نسل جدید... البته اگر از حق نگذریم، دولت به جای انجام اصلاحات، اقدامات قابل توجه نشر و توزیع اسکناس 100 هزار تومانی با حذف تصویر تخت جمشید را در دستور کار قرار داده ... گویی وزارت اقتصاد تمامی امور را به نحو احسن مدیریت و برنامه‌ریزی کرده و تنها مانده تصویر یکی از المان‌های تاریخی کشور را از سوی یک اسکناس بر دارد!
آوانته خودرویی بود که به عقیده اکثر مالکانش، یک رفیق تمام عیار برای جاده محسوب می‌شود. این خودرو که هنوز هم بازار دست‌دوم گرمی دارد، در دو مدل دستی و اتوماتیک مونتاژ شده است و به دلیل استفاده از سیستم تعلیق مدرن، کیفیت سواری بسیار خوبی دارد.
لینکلن L100 یک فست بک بلند و شیک است که به گذشته پرافتخار این خودروساز ادای احترام می‌کند و در عین حال نگاهی اجمالی نیز به آینده خودرو‌های لوکس این شرکت ارائه می‌دهد.
شرکت خودروسازی فولکس واگن به تازگی یک نمونه اولیه از خودروی پرنده خودکار خود، که آن را به عنوان «نمونه اولیه پهپاد مسافربری پیشرفته» توصیف می‌کند، راه اندازی کرده است. این ماشین پرنده رسما VMO نام گذاری شده است، اما به دلیل رنگ مشکی و طلایی، آن را با نام مستعار «ببر پرنده» نام گذاری کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ