پرواز قیمت مرغ در حالی است که هم برای نهاد‌های دامی و هم برای گوشت مرغ، ارز دولتی تخصیص و تامین می‌شود، اما آن گونه که پورابراهیمی گفته است: اگر حتی مرغ با قیمت آزاد هم به کشور وارد می‌شد حتی به نرخ ۹۰ یا ۱۰۰ هزار تومان هم نمی‌رسید!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم زنان سوئد با پیروزی برابر ژاپن راهی نیمه نهایی جام جهانی زنان شد و در این مرحله باید به مصاف اسپانیا برود.
استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران گفت: ما به واسطه ی استفاده از توانمندی های داخلی و استفاده از یک شاهکار مهندسی توانستیم در یک اقدام ابتکاری خود را برای برداشت روزانه 12 الی 15 میلیون متر مکعب گاز از این فاز آماده کنیم که با برداشت سکو از فاز 12 و انتقال و نصب آن در فاز 11 با پیمایش بیش از 550 کیلومتر این ابتکار مهم کامل شد.
پرواز قیمت مرغ در حالی است که هم برای نهاد‌های دامی و هم برای گوشت مرغ، ارز دولتی تخصیص و تامین می‌شود، اما آن گونه که پورابراهیمی گفته است: اگر حتی مرغ با قیمت آزاد هم به کشور وارد می‌شد حتی به نرخ ۹۰ یا ۱۰۰ هزار تومان هم نمی‌رسید!
باشگاه استقلال برای یک فصل تبلیغ روی پیراهنش حتی یک ریال هم از اسپانسر دریافت نکرده و تلاش برای حل این مشکل هم راه به جایی نبرده تا این باشگاه ضرر مالی سنگینی را متحمل شود.
چلنج کاپ آسیا غیر قابل پیش بینی ترین فینال را به خود خواهد دید
هلند هرگز قهرمان جهان نشده اما جام ملت‌های اروپا را برده است.
دانشمندان با استفاده از تلسکوپ فضایی جیمزوب تصویری پراز کهکشان را شکار کردند، تقریباً هر چیزی که در این تصویر می‌بینید کهکشان کامل پر از ستاره است.
العربی در دومین فصل حضور علی یونس روی نیمکت خود به عنوان قهرمانی جام حذفی رسید.
سیف الله یکی از ساکنان غزنی افغانستان، یک ماشین زرهی بر پایه یک خودروی تجاری ساخته است که به گفته او پنج ماه و ۵۰۰۰۰۰ افغانی ( ۵۷۰۰ دلار ) برای او هزینه برداشت. او با حمایت سرکرده‌های طالبان قول ساخت ماشین آلات عجیب و غریب جدید را داده است.
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران با یک نمایش خوب قهرمان المپیک را در جام‌جهانی مادرید شکست داد.
گل دوم روسونری به لاتزیو به شکلی خارق العاده و توسط تئو هرناندز به ثمر رسید. او از زمین خودی حرکت کرد و با طی مسافتی 80 متری، به تماشایی‌ترین شکل ممکن گلش را به ثمر رساند.
این احتمال هر چند پایین وجود دارد که ساپینتو در همین فصل اول به قول کنفرانس معارفه‌اش عمل کند.
در دنیای معماری فقط ساختمان‌های سر به فلک کشیده نیستند که می‌توانند شکوهمند و حیرت‌انگیز باشند؛ حتی یک «چاه» هم اگر با هنرمندی و مهارت ساخته شود می‌تواند باشکوه جلوه کند.
تیم میلانو دو شنبه شب در یک بازی برتر توانست تیم پروجا را حذف و راهی نیمه‌نهایی شود.
در یکی از بازی های حساس یک چهارم نهایی لیگ والیبال ایتالیا تیم لوبه در برابر ورونا قرار گرفت.
تصویری عجیب از ساختن یک پل روبه روی ساختمان که پنج سال به حال خود رها شده است.
شاگردان مجتبی توتونی با نمایش یک طرفه مقابل شهرداری همدان موفق به کسب پیروزی سه بر صفر شدند.
رئیس کمیته داوران می گوید که در دیدار استقلال و تراکتور اشتباه داوری رخ نداده است.
در بین این همه نام بزرگ، آخر این لیونل اسکالونی بود که لیونل مسی را به آرزوی دیرینه اش رساند.
امباپه تنها بازیکنی بود که می توانست به رکورد افسانه ای پله نزدیک شود اما با نایب قهرمانی در جام جهانی قطر از این کار بازماند.
وب‌سایت موزه حمل و نقل لندن در این‌باره اینطور توضیح می‌دهد: «این نقشه با بزرگ جلوه دادن نواحی مرکزی نسبت به نواحی دورافتاده، استفاده از خطوط عمودی، افقی و مورب ۴۵ درجه، کار را بسیار ساده کرده و همچنین ایستگاه‌های تبادلی را نیز برجسته کرده است.»
استفانی فراپارت داور فرانسوی به اولین زنی تبدیل شد که قضاوت یک دیدار در رقابت های جام جهانی را عهده دار شده است.
آلیسون بکر در دیدار حساس با سیتی به عنوان دروازه‌بان، فراتر از انتظار درخشید؛ او مقابل هالند کلین‌شیت کرد و تک گل بازی را هم ساخت.
هدایت تیم العربی قطر را یک مربی جوان برعهده دارد که اصلیتی ایرانی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ