تیم‌های ملی والیبال نوجوانان ایران و آمریکا با میانگین 198 سانتی‌متر، بلندقامت‌ترین تیم‌های مسابقات قهرمانی جهان در آرژانتین هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای سومین بار پیاپی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
یک فعال سیاسی گفت: حادثه‌ای که در شاهچراغ اتفاق افتاد ادامه مسیری است که موساد و سیا در گذشته می‌رفتند و از طریق داعش تلاش کردند که ایران را ناامن جلوه دهند.
یک منبع آگاه خبر داد: پس از انتقال قطعی منابع مسدود شده ایران به حسابی در قطر، زندانی‌های آمریکایی خارج می‌شوند.
یک رسانه آمریکایی با استناد به اظهارات وزیر خارجه عمان، ایران و آمریکا را در آستانه توافق بر سر تبادل زندانیان دانست.
وزارت خزانه داری آمریکا یک فرد و چند نهاد را با ادعای فعالیت در برنامه ساخت پهپاد در ایران تحریم کرد.
احسان حدادی پرتابگر دیسک ایران که طی یک سال اخیر رکوردهای خوبی هم نداشته، مشخص نیست با کدام توجیه قرار است سختی سفر به آمریکا را به جان بخرد!
وزارت خزانه‌داری آمریکا اسامی ۱ فرد و ۴۵ شرکت را به بهانه ارتباط با بخش‌های پتروشیمی و هواپیماسازی ایران در فهرست تحریم‌ها قرار داد.
ماجرای یک قرارداد عجیب بین ایران و آمریکا به روایت مسعود رضایی، پژوهشگر تاریخ معاصر ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سردار قاآنی: همه هنر آمریکا و اروپا پیشنهاد یک زن روسپیِ جنایتکار برای ریاست جمهوری ایران است! این‌ها قدرت که هیچ، عقل‌شان را هم از دست داده‌اند. -
یک کارشناس مسائل بین المللی می‌گوید در این شرایط سفر به اردن؛ تهران را به کشورهای منطقه نزدیک نمی‌کند. اگر عربستان چیزی را نخواهد میزبان نشست که اردن است اصلا وارد نزدیک کردن روابط با ایران نمی شوند. مکرون هم که چهره شاخص غربی این نشست است به خاطر افکار عمومی بعید می دانم گفتگویی با طرف ایرانی داشته باشد.
اقداماتی که دیگران با یک کشور انجام می‌دهند معمولا در تعیین این موضوع که آن دولت تصمیم می‌گیرد با دیگر کشور‌ها چه نوع رفتاری داشته باشد بسیار موثر است.
آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه در سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند، به میدان بیاورند.
آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌ های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه طی سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند را به میدان بیاورند.
در ورزشگاه الثمامه محل برگزاری دیدار ایران و آمریکا، یک ایرانی هماهنگ کننده پزشکی این دیدار است.
اگرچه تقابل ایران با آمریکا تحت تاثیر مسائل غیرورزشی برگزار می‌شود اما سرنوشت گروه B نیز به همین دیدار بستگی دارد.
با تصمیم سازمان سینمایی بازی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا در قالب بازی‌های جام‌جهانی در سینماهای کشور اکران می‌شود.
کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال متئو لاهوز داور اسپانیایی را برای قضاوت دیدار حساس ایران و آمریکا برگزیده است.
یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام اینکه واشنگتن نگران تعمیق روابط ایران و روسیه است، اعلام کرد که کشورش منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) خارج نمی‌شود.
تیم‌ملی ایران با دو رتبه صعود به جایگاه بیستم رنکینگ فیفا صعود کرد.
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم علیه ۹ شرکت و یک نفتکش در ارتباط با فروش نفت ایران خبر داد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا کاملا طبیعی است و امر بعیدی نیست به ویژه اینکه در طول مذاکرات ایران به صورت غیر مستقیم و با واسطه مذاکره با آمریکایی‌ها داشته و پیام‌هایی رد و بدل شده است.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا کاملا طبیعی است و امر بعیدی نیست به ویژه اینکه در طول مذاکرات ایران به صورت غیر مستقیم و با واسطه مذاکره با آمریکایی‌ها داشته و پیام‌هایی رد و بدل شده است.
اقدام سریع بیمه معلم در حادثه متروپل آبادان
یک نماینده ادوار مجلس می گوید: ایران و آمریکا باید به فکر یک توافق جدید باشند. در عالم سیاست به‌ویژه در مناسبات بین ایران و آمریکا این گذر زمان است که موجب ریشه‌دار شدن معاهدات می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ