فرانسه که در کنار انگلیس بهترین خط حمله جام به شمار می رود، در تلاش است تا این عنوان را به تنهایی مال خود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط میان فرانسه و الجزایر از سال ۲۰۱۹ تاکنون به حالت عادی بازنگشته و مقامات الجزایری به دنبال کاهش بی سابقه این روابط یا قطع نهایی آن در سایه نگاه استعماری پاریس به این کشور هستند.
پایین نگاه داشتن پرچم ایران در افتتاحیه یکی از مسابقات صخره نوردی فرانسه، سپس واکنش فدراسیون و عذرخواهی ورزشکار اعزامی،این پرسش را مطرح ساخته که واکنش درست اجتماعی در چنین شرایطی چیست؟
در فرانسه همه از جمله رئیس فدراسیون فوتبال، دوست دارند کیلیان امباپه ماندنی شود و در پی اس جی به فوتبالش ادامه دهد.
بازیکنان تیم ملی والیبال آرژانتین خوشحالی جالبی پس از پایان بازی یا فرانسه داشتند.
بازیکنان تیم ملی والیبال آرژانتین خوشحالی جالبی پس از پایان بازی یا فرانسه داشتند.
رئیس جمهور فرانسه بر تعهد خود به حمایت بلندمدت از کی‌یف تاکید و ابراز امیدواری کرد که عملیات تهاجمی ارتش اوکراین موفقیت‌آمیز باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی امام جمعه خرم‌آباد کفت: دو میلیون یهودی مهاجری که به سرزمین‌های اشغالی مهاجرت کرده بودند، احساس ناامنی کرده و می‌خواهند برگردند ... البته انگلیس، آلمان و فرانسه هم می‌توانند برای یهودیان مهاجر سرزمین و حکومتی تشکیل بدهند.
روزنامه اکیپ فرانسه از سه مشتری لیونل مسی در تابستان سال جاری سخن به میان آورد.
جامعه فرانسه تا حد زیادی نسبت به سیاستمداران و دولتمردان خود بی‌اعتماد شده است و دیگر آن‌ها را به مثابه چهره‌هایی محبوب و کارآمد ارزیابی نمی‌کند. موضوعی که در نظرسنجی‌های مختلف اخیر در این کشور نیز مورد اشاره قرار رفته است. با این حال، تداوم روند بحران‌های جاری در فرانسه به ویژه در حوزه اقتصادی، در شرایطی که دولت نیز برنامه‌ای برای مقابل با آن‌ها ندارد و حتی به تشدید قطبی‌گرایی متهم است، دیر یا زود فرانسه را به نقطه انفجار می‌رساند.
در آرژانتین این روزها این سوال مطرح می شود که آیا فرانس فوتبال خاص‌ترین جایزه خود را که تنها یک بار در تاریخ اهدا کرده، به لیونل مسی خواهد داد یا خیر.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به زودی و پس از چند روز استراحت تصمیم نهایی‌اش برای ادامه حضور در این تیم را خواهد گرفت.
ورزشگاه لوسیل میزبان دوئل فرانسه و آرژانتین در فینال رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
ورزشگاه لوسیل میزبان دوئل فرانسه و آرژانتین در فینال رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
روز پایانی جام جهانی فرا رسید و دو تیم فرانسه و آرژانتین از ساعت ۱۸:۳۰ برای برگذاری فینال این رقابت‌ها رو در روی هم قرار می‌گیرند. رقابتی که بیست و دومین قهرمان جهان فوتبال را مشخص می‌کند.
لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، امروز باید تصمیم بگیرد که آنخل دی‌ماریا در ترکیب اصلی برابر فرانسه بازی کند یا تیمش را با سیستم 3-4-3 و لیساندرو مارتینز در دفاع به زمین بفرستد.
«خیلی از علاقمندان به فوتبال مایلند آرژانتین برنده دیدار فینال شود تا مسی پایان خوشی از حضورش در جام جهانی داشته باشد»، اما برخلاف این اظهار نظرها برخی طرفدار قهرمانی فرانسه هستند.
آرژانتین لئو مسی انتقام خود را از فرانسه کیلیان امباپه خواهد گرفت: چه کسی برنده می شود؟
در فاصله چند ساعت تا شروع بازی فرانسه و مراکش، خیابان‌های منتهی به استادیوم البیت در تسخیر هواداران سرخپوش مراکشی است.
سایرینا دوآود با اصالتی مراکشی از سال 2019 رابطه عاشقانه‌ای را با ستاره تیم ملی فرانسه آغاز کرده است.
پاسخ اسکالونی به حریف فینال آرژانتین؛ مراکش یا فرانسه؟
تب و تاب جام جهانی از سه‌شنبه شب به بالاترین میزان خودش می‌رسد؛ فرانسه، مراکش، کرواسی و آرژانتین. کدام دو تیم به فینال می‌رسند؟
یکی از میان فرانسه یا آرژانتین، می تواند حریف احتمالی ایران در مرحله یک چهارم نهایی باشد، به شرط اینکه تیم کی‌روش از سد هلند یا سنگال عبور کند.
شما دارید در مورد کشوری که کوچک‌تر از یکی از استان‌های کوچک ماست صحبت می‌کنی یا درباره کشور‌های صاحب فناوری صحبت می‌کنی؟ فرانسه ۶۰ میلیون پورت ADSL دارد، به سمت FTTH هم حرکت کرده‌است و ۱۰ تا ۱۲ درصد سرویس FTTH دارد. ما کلاً با ۱۰ میلیون کاربر می‌خواهیم به ۲۰ میلیون FTTH برسیم.
نامزد نخست وزیری انگلیس گفته است که نمی‌تواند بگوید که مکرون دوست یا دشمن لندن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ