اخراج استفان ساویچ در دقیقه 99، شکست اتلتیکو در دربی مادرید را قطعی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امضا گرفتن از لیونل مسی برای یکی از کارکنان ورزشگاه اینترمیامی به بهای اخراج شدن تمام شد ولی او می‌گوید امضای ابرستاره آرژانتینی حتی اگر باعث اخراج او باشد ارزشش را داشته است.
بعد از مشکلات اقتصادی و رکود که بیشتر شرکت های بزرگ فناوری آمریکا را مجبور به اخراج کارکنان کرد، توییتر هم بیش از نیمی از نیروی کار خود را به عنوان اقدامی برای کاهش هزینه‌ها اخراج کرد.
رستورانی در اورلاندو، آمریکا، روبات پیشخدمتی دارد که با مشتریان رستوران در تعامل است. این روبات پیشخدمت که «پینات» نام گرفته، اطراف رستوران می‌گردد و با مشتریان گفتگو می‌کند.
باشگاه کاراگومروک ترکیه سرمربی سرشناس خود آندره‌آ پیرلو را بعد از تنها یک فصل کار در این تیم اخراج کرد.
مجتبی پوربخش می‌گوید سرمربی تیم پرسپولیس اولین کسی است که حالش را جویا شده است.
اخراج دنی کارواخال کار رئال مادرید برای جبران شکست خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد را سخت کرد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در جلسه این کمیسیون طرز کار سازمان سنجش در اجرای ماده ۱۱ قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری بررسی شد.
باشگاه النصر عربستان تصمیم گرفت که به همکاری خود با رودی گارسیا پایان دهد و این سرمربی فرانسوی را از کار برکنار کند.
فیلیپه کاردوسو بازیکن کاساپیا پس از حضور در میدان به عنوان بازیکن تعویضی، ظرف هشت دقیقه هم گل زد و هم 2 بار کارت زرد گرفت.
مانوئل گولده، مدافع آلمانی فرایبورگ، در دیدار این تیم مقابل یوونتوس با خطای هند در محوطه جریمه تیمش هم اخراج شد و هم باعث باز شدن دروازه تیمش روی یک پنالتی شد.
مهاجم ملوان با وجود درخشش در بازیهای قبلی در دو مسابقه مقابل استقلال حریف مدافعان مستحکم آبی‌پوش نشده است.
مجتبی پوربخش مجری ممنوع‌الکار تلویزیون روایت جالبی از علی دایی دارد.
دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در اولین دقایق بازی مقابل مونشن‌گلادباخ اخراج شد و باواریایی‌ها بعد از اخراج او خیلی زود از حریف گل خوردند.
باشگاه نساجی خبر داد خانم معلمی که آهنگ «گنگستر شهر آمل» را برای دانش‌آموزان پخش کرده و اخراج شده است را به استخدام درآورده است.
پرسپویس و یحیی گل محمدی این روز‌ها شرایط جالبی ندارند.
تونی تاپالوویچ، مربی دروازه‌بان‌های اخراج شده بایرن مونیخ، با انتشار پستی از تمام مربیانی که با آنها کار کرده بود یاد کرد اما نامی از یولیان ناگلزمان نبرد.
تونی تاپالوویچ، مربی دروازه‌بان‌های اخراج شده بایرن مونیخ، با انتشار پستی از تمام مربیانی که با آنها کار کرده بود یاد کرد اما نامی از یولیان ناگلزمان نبرد.
گراهام پاتر بعد از شکست مقابل فولاد اعتراف کرد که همه چیز در تیمش به بدترین شکل ممکن پیش می رود.
به نظر می رسد ایلان ماسک تعداد بیشتری از نیروی کار توئیتر را اخراج کرده است. طبق گزارش نشریه «اینفورمیشن» این شرکت بخشی از نیروی انسانی قسمت زیرساخت خود را اخراج کرده است.
در ادامه اخبار و حواشی این روزهای توئیتر و به دنبال اخراج گسترده کارکنان، این پلتفرم در اقدامی عجیب برای بازگشت به کار کارمندان اخراجی فراخوان داده است.
بعد از اینکه سیاوش یزدانی علیه ساپینتو توئیتی را منتشر کرد این مربی مدافع استقلال را از تیمش کنار گذاشت.
اسکوچیچ: اخراجم کردند اما امیدوارم ایران در جام جهانی کار بزرگی کند
سرمربی تیم نساجی معتقد است که شناخت مربیان از یکدیگر در هفته های اول خیلی می تواند کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ