در آستانه سالگرد پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه یا حرب تموز، دولت راست‌گرای رژیم صهیونیستی تحرکات مشکوکی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی را آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درباره دو برادر واعظ خانواده پناهیان، احمد و علیرضا که خط مقدم برجام‌ستیزی بودند و این روزها هدایت تجمع‌ها علیه «بی‌حجابی» را بر عهده دارند
استفانو پیولی با دو انتقال پرونده نقل و انتقالات این فصل را خواهد بست.
افسانه بایگان به دو سال حبس تعزیری و مراجعه هفته مراجعه به روان‌شناس محکوم شد.
جردن باروز بعد از 12 سال مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2023 بلگراد را از نزدیک تماشا می کند.
افسانه زلدا: اشک‌های پادشاهی، یک بازی پیشگامانه با عمقی بی اندازه تازه‌ترین قسمت از مجموعه نینتندو است که عملکردی موفق داشته است.
توتا، دروازه‌بان افسانه ای مکزیک در سن ۹۳ سالگی درگذشت.
تسنیم از تشکیل پرونده قضایی برای افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا خبر داد.
عدم تبعیت سران وقت ایران از ایده‌های نازیسم در سیاست‌های فرهنگی و سیاسی این دوره مشهود است. درحالی‌که یکی از هسته‌های اصلی ایده نازیسم ضدیت با قوم یهود و پاکسازی نژادی جوامع مرتبط است، دولت ایران در این دوره نه‌تنها در سیاست‌های فرهنگی سنتی خود مبنی بر تسامح مذهبی و فرهنگی تغییری ایجاد نکرد، بلکه تلاش‌هایی برای نجات یهودیان اروپا حتی یهودیان آلمانی نیز انجام داد.
سایتی با اهمیت جهانی برای حفاظت از تنوع زیستی، واقع در شمال غربی اقیانوس هند در حدود ۲۰۰ کیلومتری. جنوب سرزمین اصلی یمن قرار دارد.
لیونل مسی با گلزنی در بازی امشب ، شمار گل های باشگاهی خود را به عدد 700 رساند؛ او اگر دو گل دیگر بزند مجموع گل هایش را هم به عدد 800 خواهد رساند.
افسانه چتر نور، مهاجم ملی‌پوش تیم شهرداری سیرجان با پوکر در دیدار امروز تیمش 24 گله شد و عنوان خانم گلی مسابقات را از آن خود کرد.
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی با مسجل شدن قهرمانی خاتون در فاصله دو هفته مانده به اتمام لیگ همراه شد که در دو هفته آتی، تقابل زهرا قنبری و افسانه چترنور برای کسب عنوان خانم گلی ادامه خواهد داشت.
بسیاری از دارو‌ها را در مکان نامناسبی نگهداری می‌کنیم، از تاریخ انقضا چشم پوشی می‌کنیم و به طور کلی فکر می‌کنیم که همه کار‌های ایمن را انجام داده ایم. در حالی که ممکن است این طور نباشد.
جدال زهرا قنبری و افسانه چترنور برای کسب عنوان خانم گلی لیگ بسیار جذاب شده است، این دو ستره در طی 12 هفته گذشته، 31 گل به ثمر رساندند.
مهم‌ترین دریافت‌کنندگان خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی، کارگران و طبقه ضعیف هستند، اما حالا ارائه خدمات به همین گروه‌ها هم تحلیل رفته است. این مسئله را علی اعتصام‌پور، مدیر سابق درمان تامین‌اجتماعی اصفهان تایید می‌کند و به می‌گوید:«سازمان تامین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای بیش از ۴۹ میلیون نفر تحت پوشش دارد و در بیشتر دولت‌ها به‌ویژه دولت سیزدهم همیشه حیاط‌خلوت دولتی‌ها بوده، درحالی‌که اصلا ربطی به دولت ندارد. کسانی درباره این سازمان تصمیم می‌گیرند که نه کارشناس‌اند و نه دارای سابقه بیمه و این وضعیت باعث شده بخش‌های مختلف سازمان ازجمله درمان، بیمه و شستا به‌سمت ورشکستگی سوق داده شوند.»
خرم‌آباد- شب یلدا برای لرستانی‌ها از دیرباز همراه با برگزاری آئین‌های بومی بوده است که برخی از آن‌ها همچنان زنده هستند و اجرا می‌شوند.
مدافع افسانه‌ای فوتبال جهان در سن 53 سالگی پس در اثر ابتلا به سرطان خون چشم از جهان فروبست.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد به روسای باشگاه گفته که دیگر نمی‌خواهد کریستیانو رونالدو در رختکن ببیند.
شمارش کالری دریافتی و چسبیدن به غذا‌های کم چرب ممکن است برای دور کمر ما بهترین گزینه نباشند.
قرارداد سه ساله جدید کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باعث شده او به صدر جدول پردرآمدترین فوتبالیست‌های سال جهان برسد. امباپه مجموعا ۱۱۰ میلیون دلار دستمزد و پاداش امضای قرارداد از پی‌اس‌جی دریافت می‌کند و ۱۸ میلیون دلار نیز از شرکای ثابتش چون نایکی، دیور و هابلوت به حسابش واریز می‌شود تا درآمد سالانه‌اش به ۱۲۸ میلیون دلار برسد.
اگرچه بیش از ۴۰ میلیون نفر در ایالات متحده به اختلال اضطراب مبتلا هستند با این وجود، این وضعیتی است که به راحتی قابل درک نمی‌باشد. اضطراب ممکن است بدان خاطر باشد که اکثر افراد هر از گاهی آن را تجربه می‌کنند.
مهسا افسانه در کاراته‌وان برنز گرفت
سه دهه پیش و قبل از حضور یورگن لوکادیا، یک هلندی پرآوازه و نامدار دیگر راهی فوتبال ایران شده بود.
هیچ غذایی به خودی خود باعث سوزاندن چربی یا ذخیره کمتر چربی نمی‌شود، اما اگر بخواهیم غذای «چربی‌سوز» را به معنای درست به کار ببریم، منظورمان غذایی است که به شما کمک می‌کند میزان کالری مصرفی‌تان را کاهش دهید و به این ترتیب وزنتان را کم کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ