فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از اعلام بازنشستگی جان‌لوئیجی بوفون پیشنهاد سرپرستی تیم ملی این کشور را به او خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جان‌لوکا مانچینی، مدافع رم، به همراه ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از فینال لیگ اروپا شرکت کرد و گفت با وجود سابقه درخشان سویا در این تورنمنت جالوروسی امید زیادی به قهرمانی دارد.
خبری جدید در مورد جدایی رونالدو از النصر و بازگشتش به فوتبال اروپا دست به دست می‌چزخد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در نشست خبری پیش از بازی با لاتزیو به شانس قهرمانی همزمان منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.
وبگاه خبری «میدل ایست» در یادداشتی نوشت: «ایستادگی اروپا در برابر آمریکا در مورد تایوان عقل سلیم است نه بدعت»
سخنگوی وزارت خارجه گفت: وزرای زن و فمینیست اروپا، کانادا و استرالیا کجا هستند و چرا از کنسرت دسته جمعی آنها در حمایت از حقوق زنان معترض فرانسوی خبری نیست.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فولام به قرعه تیمش در لیگ اروپا اشاره کرد و گفت قدرت سویا برای هر تیمی نگران‌کننده است.
سخنگوی ارشد اتحادیه اروپا امروز در کنفرانس خبری خود اعلام کرد: قدردان تلاش‌های چین در برقراری روابط میان عربستان و ایران هستیم.
در کنفرانس خبری مشترک سران اتحادیه اروپا در کی یف، درحالیکه «زلنسکی» خواستار ارسال سلاح‌های دوربرد شد؛ رئیس شورای اروپا تصریح کرد: هیچ جدول زمانی برای پیوستن اوکراین به اروپا وجود ندارد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند چلسی ممکن است مجبور شود ژوائو فلیکس، خرید جدیدش در ماه ژانویه، را از فهرست بازیکنان این تیم در لیگ قهرمانان اروپا کنار بگذارد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها خیلی زودتر از کشور اروپا فهمیدند در پس اغتشاشات ایران خبری نیست و زودتر پیام دادند و تاکید و اصرار برای بازگشت به برجام دارند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها خیلی زودتر از کشور اروپا فهمیدند در پس اغتشاشات ایران خبری نیست و زودتر پیام دادند و تاکید و اصرار برای بازگشت به برجام دارند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه، حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
منابع خبری از توافق کشورهای عضو اتحادیه اروپا در خصوص سقف قیمت خرید گاز از روسیه به مبلغ ۱۸۰ یورو به ازای هر مگاوات ساعت خبر می دهند.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در یک نشست خبری به اقدام ضد ایرانی اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.
منابع خبری اعلام کردند که چین برای تأمین نیازهای داخلی خود در فصل زمستان، عرضه گاز به اروپا و برخی کشورهای آسیایی را متوقف کرده است.
منابع خبری اعلام کردند که چین برای تأمین نیازهای داخلی خود در فصل زمستان، صادرات گاز به اروپا و برخی کشورهای آسیایی را متوقف کرده است.
منابع خبری اعلام کردند که چین برای تأمین نیازهای داخلی خود در فصل زمستان، صادرات گاز به اروپا و برخی کشورهای آسیایی را متوقف کرده است.
مارسلو گایاردو، سرمربی مشهور و محبوب ریورپلاته، ساعاتی پیش در یک کنفرانس خبری اعلام کرد از ماه دسامبر دیگر مربی این تیم نخواهد بود.
شبکه‌های خبری فارسی‌زبان معاند مستقر در اروپا، آتش اغتشاشات در ایران را شعله‌ور می‌کنند و بر اساس تحقیقی تازه، این رسانه‌ها در ۲۵ روز اخیر هر دو دقیقه یک دروغ گفته‌اند!
منابع خبری اعلام کردند که رئیس شورای اروپا سه شنبه هفته جاری عازم قطر خواهد شد.
منابع خبری اعلام کردند که رئیس شورای اروپا سه شنبه هفته جاری عازم قطر خواهد شد.
شبکه خبری الجزیره به نقل از یک مقام ایرانی از ارسال پاسخ تهران به پیشنهادات اروپا درباره مذاکرات برچیدن تحریم ها در وین خبر داد.
«پیتر استانو» سخنگوی ارشد دستگاه دیپلماسی اتحادیه اروپا در نشست خبری روزانه کمیسیون اروپا گفت: «زمان تلاش نهایی» برای بحث درباره پیشنهاد اخیر «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و اتخاذ «تصمیم سیاسی روشن و قاطع» فرا رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ