امین اسماعیل نژاد به شماره محبوب خود در تیم جدیدش ورونا گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد حاج علی نماینده بانک مرکزی به اتفاق هیئت همراه، که به شکل سرزده و بدون برای تغییر اعضای شورای مرکزی کانون صرافان آمده بودند، جلسه گفت‌و گو با خبرنگاران را دچار تشنج کردند.
نامه تهدید آمیز محمد نادری باعث شد چند روز مانده به آغاز لیگ جدید در یک قانون عجیب تغییر ایجاد شود.
محمد دانشگر پس از مدت‌ها عکس پروفایل اینستاگرام خود را تغییر داد و عکس یک گوریل شنل پوش را به عنوان جدیدترین عکس پروفایل خود انتخاب کرد.
اگر هوادار تراکتور باشید، تغییر رییس کانون هواداران چندان هم برایتان عجیب و غیرمنتظره نبوده است.
جنجالی‌ترین قسمت این خودرو، قسمت پشتی آن است. چراغ‌های عقب با همان گرافیک حرف H و در قالب یک مستطیل باریک، در فضای بسیار پایینی دیده می‌شوند. پایین بودن این چراغ‌ها توجه بسیاری از افراد را برانگیخته و سوال بسیاری از آن‌ها این است که دید این چراغ در خیابان‌ها به چه شکل خواهد بود.
سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام رسما یک سال جوان‌تر شد چون دولت کره‌جنوبی تصمیم گرفت قانون سنتی و عجیب شمارش سن در این کشور را تغییر دهد.
دانشمندان کشف کرده‌اند که یکی از مرگبارترین عنکبوت‌های جهان می‌تواند ترکیب زهر خود را بسته به خلق و خو و موقعیت خود تغییر دهد.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی در یک مصاحبه از ایده‌های خود برای تغییر فوتبال مدرن پرده برداشت و گفت استراحت بین دو نیمه باید حذف شود.
V ۱۳ Challenger تقریبا به طور تردیدناپذیر این افتخار را دارد که سریع‌ترین و قوی‌ترین موتور تک‌چرخ تولیدی جهان است، این وسیله عجیب نقلیه با موتوری ۱۰ کیلوواتی که می‌تواند سرنشین خود را مانند یک کیسه گوشت بدبخت را با سرعتی مرگبار در بزرگراه حمل کند، چیزی جز تغییر وزن برای کنترل فرمان و ترمز ندارد.
امروز گزارش‌هایی از یک مقاله تحقیقاتی منتشر شده که در آن به فناوری هوش مصنوعی جدیدی اشاره شده که با کمک آن می‌توان عناصر موجود در یک تصویر را به سادگی و با کشیدن آن‌ها به اطراف تغییر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اگر واقعا دغدغه جوانی جمعیت کشور را دارند، باید قوانین کشور را در مسیر تسهیل ازدواج جوانان، حمایت یارانه‌ای از خانواده‌های پرجمعیت و کاهش هزینه‌های معیشتی مردم تغییر دهند، نه اینکه با بالابردن مخارج زندگی عامه مردم، ژست حامی فرزندآوری به خود گرفته و مخارج افزایش عائله یک گروه را از جیب گروهی دیگر تأمین کنند.
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پرسپولیس اعلام شد. سرمربی آبی پوشان برخلاف دیدارهای گذشته یک تغییر عجیب در ترکیب تیمش انجام داده است. ترکیب پرسپولیس اما غافلگیری خاصی ندارد.
در تصاویری که هابل در نوامبر ۲۰۲۲ از اورانوس ثبت کرده، قطب شمالی این سیاره، از دایره بزرگ سفید رنگی پوشیده شده که ناشی از یک مه غلیط فتوشیمیایی است و شبیه به مه و دودی است که بر فراز شهر‌های زمین دیده می‌شود. طبق گفته ناسا، در عین حال چندین طوفان هم در نزدیکی لبه این دایره به وضوح قابل رویت است.
در افتادن با علی پروین فقط 48 ساعت طول کشید و همینجا پایان مربیگری احمدرضا رقم خورد.
این ماهی بزرگ اخیرا سبک غذایی خود را تغییر داده و به یک شکارچی مرگبار تبدیل شده است، اما شکار او این بار نه در آب که در خارج از آب وجود دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
سلرا ۵۰۰ L هواپیمای بسیار عجیب و غریبی است که سازندگان آن امیدوارند روزی نحوه پرواز برخی از ما را تغییر دهد. بدنه آن شبیه یک بالون براق یا شاید شبیه کله قند است. اگرچه عجیب به نظر می‌رسد، اما این هواپیمای آزمایشی تاکنون ۳۱ پرواز انجام داده است.
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
پزشکان با یک چالش شگفت انگیز در مسیر مقابله با آبله مواجه بودند: چگونه می‌توان مواد را در عصری بدون وجود سردخانه، هواپیما یا ماشین به سرتاسر جهان تحویل داد. آنان به روشهای توزیعی پرداختند که با هر برآورد منطقی بسیار عجیب و کمی مبتکرانه بود. در اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی اسپانیا ۲۲ پسر یتیم به خدمت گرفته شدند تا واکسن را روی بدن خود به قاره آمریکا انتقال دهند.
یک شهروند بدون آنکه نامش فاش شود در مصاحبه با "رادیو آسیای آزاد" (RFA) گفت: «شهروندان این کشور اعتراض دارند که چرا مقامات مردم را مجبور به تغییر اسامی فرزندانشان می‌کنند.»
پس از خط خوردن یوتو ناکایاما، هاجیمه موریاسو یک بازیکن جدید را به فهرست خود اضافه کرد.
با وجود تایید صلاحیت نصیرزاده و قرار گرفتن نام او روی سایت کمیته ملی المپیک، به یک باره تصمیم مدیران این کمیته تغییر کرد!
تغییر نام استقلال ملاثانی به پرسپولیس خوزستان رسما تایید شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ