سخنگوی وزارت بهداشت، در واکنش به ادامه تعطیلی کشور به دنبال گرمای هوا، توضیحاتی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی در مورد فایل صوتی منتشر شده منتسب به رابرت مالی و این که در این فایل گفته شده هدف از مذاکرات با ایران و توافق برجام، افزایش فشار به ایران است، گفت: اینکه گفته شده است، مسئولیت آن با آمریکا است و آن‌ها باید در این زمینه روشنگری کنند.
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: اقدام بی‌شرمانه هتک حرمت به قرآن کریم که در سایه حمایت پلیس برخی کشورها از جمله سوئد و دانمارک انجام شد را به شدت محکوم می‌کنیم.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ما برای اظهارات رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی ارزشی قائل نیستیم و عملا برای آن پاسخی نداریم.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه میزبانی فرانسه از گردهمایی فرقه تروریستی منافقین را بی‌توجهی دولت فرانسه به خواسته‌های شهروندان خود و حمایت از گروهک‌های تروریستی دانست.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی است.
کنعانی گفت: ایران از همه امکانات برای تامین منافع مردم استفاده می‌کند. از ابتکارات عمان استقبال کردیم و از ظرفیت آن به عنوان کشور دوست استفاده کردیم.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به امضای توافق تجاری میان تهران _ جاکارتا علی‌رغم تحریم‌های یک‌جانبه واشنگتن واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به اخبار منتشرشده درباره آزادی دو تبعه فرانسوی واکنش نشان داد و گفت: قوه قضائیه در اقدامی انسان‌دوستانه و در راستای قوانین و مقررات مربوطه دو تبعه فرانسوی را آزاد کرد.
سخنگوی وزارت بهداشت برکناری رییس بیمارستان امام سجاد (ع) را از اختیارات رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران خواند و گفت: این برکناری با حادثه بیمارستان امام سجاد (ع) مرتبط بوده، اما جنبه جزایی ندارد و از اختیارات رییس دانشگاه است.
کنعانی سخنگوی وزرات امور خارجه گفت: رای صادره دادگاه هواپیمای اوکراینی مبتنی بر کنوانسیون‌ شیکاگو است.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: متاسفانه در یک رخداد تروریستی چهار تن از سربازان مرزبانی پاکستان کشته شدند؛ ما این عمل تروریستی را محکوم و توسل به روش‌های تروریستی را تقبیح می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار توییتی نسبت به رفتارهای متناقض غربی‌ها درباره وجود ناآرامی در ایران واکنش نشان داد.
به گفته کنعانی در حالیکه موضوع بدحالی دانش آموزان در دست پیگیری قرار دارد و تیم های تخصصی وزارت بهداشت نیز تحقیقات میدانی و علمی خود را با جدیت ادامه می‌دهند صدور قطعنامه توسط پارلمان اروپا و تکرار اتهامات واهی و بی‌اساس علیه کشورمان مایه تعجب است.
کنعانی گفت: ایران متعهد به ان پی تی است. همکاری حرفه‌ای با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یک اصل مهم برای ایران در مناسبات خودش با آژانس است. البته ما به طور متقابل انتظار داریم آژانس رفتار حرفه‌ای داشته باشد و به اصول و چارچوب همکاری حرفه‌ای پایبند باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به رغم فشردگی برنامه‌های سفر وزیر محترم در این زمینه تلاش شده بود که امکان فراهم شود، اما تاکنون چنین سفری قطعی نشده و شاهد سفر وزیر خارجه در چند روز آینده به کشور عراق خواهیم بود.
ناصر کنعانی نوشت: آنانی که ۴۴ سال حضور بی‌نظیر اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان در حمایت از کشور، انقلاب و رهبری خود را نادیده می‌گیرند و به سراغ چند دلقک بی‌هویت می‌روند، نه به دموکراسی اعتقاد دارند و نه انقلاب و ملت ایران را می‌شناسند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: سیاست ما عدم حمایت از جنگ و یک طرف علیه دیگری است. امیدواریم مقامات اوکراین با نگاه به ریشه بحران، با اتخاذ رویکرد صحیح سیاسی منافع خود و ملت خود را قربانی سیاست توسعه‌طلبانه آمریکا و ناتو نکنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صادر کنندگان سلاح برای متجاوزان و کمک کنندگان به محاصره ملت مظلوم یمن، در جایگاهی نیستند که به دیگران اتهام بزنند.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همانند هر کشوری در ارتباط با امنیت ملی خود با هیچ طرفی تساهل و مماشات نخواهد کرد. اقدام اکبری اقدام علیه امنیت ملی بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: سپاه بزرگترین نهاد ضدتروریسم جهان" است.
سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به اقدامات خشونت آمیز، اغتشاش، تخریب اموال عمومی و تعرض به نهادهای دموکراتیک و حاکمیتی برزیل ابراز نگرانی کرد.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: مقامات غربی باید بدانند با کشوری مقتدر و صاحب نقش در منطقه وجهان دارند صحبت می‌کنند و باید در محاسباتشان به اقتدار ایران و منافع خودشان توجه داشته باشند.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به برخی شایعات درباره کمبود سرم در کشور واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ