کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همانند هر کشوری در ارتباط با امنیت ملی خود با هیچ طرفی تساهل و مماشات نخواهد کرد. اقدام اکبری اقدام علیه امنیت ملی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی در مورد فایل صوتی منتشر شده منتسب به رابرت مالی و این که در این فایل گفته شده هدف از مذاکرات با ایران و توافق برجام، افزایش فشار به ایران است، گفت: اینکه گفته شده است، مسئولیت آن با آمریکا است و آن‌ها باید در این زمینه روشنگری کنند.
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: اقدام بی‌شرمانه هتک حرمت به قرآن کریم که در سایه حمایت پلیس برخی کشورها از جمله سوئد و دانمارک انجام شد را به شدت محکوم می‌کنیم.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ما برای اظهارات رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی ارزشی قائل نیستیم و عملا برای آن پاسخی نداریم.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی است.
کنعانی گفت: ایران از همه امکانات برای تامین منافع مردم استفاده می‌کند. از ابتکارات عمان استقبال کردیم و از ظرفیت آن به عنوان کشور دوست استفاده کردیم.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست ١۵۶ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس، با تصریح بر راهبرد منطقه‌ای و سیاست مبنایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تقویت و تعمیق مناسبات با کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس و توسعه اصل همسایگی، ابراز امیدواری کرد کشور‌های منطقه با نگاه به آینده و به دور از ادبیات سنتی گذشته، چارچوب‌های نوینی را برای همکاری در منطقه بنا نهند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست ١۵۶ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس ابراز امیدواری کرد کشورهای منطقه با نگاه به آینده چارچوب‌های نوینی را برای همکاری در منطقه بنا نهند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به امضای توافق تجاری میان تهران _ جاکارتا علی‌رغم تحریم‌های یک‌جانبه واشنگتن واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به اخبار منتشرشده درباره آزادی دو تبعه فرانسوی واکنش نشان داد و گفت: قوه قضائیه در اقدامی انسان‌دوستانه و در راستای قوانین و مقررات مربوطه دو تبعه فرانسوی را آزاد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برخلاف اظهارات نسنجیده وزیر خارجه رژیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست همسایگی، همواره بر گفتگو، مشارکت و همکاری منطقه‌ای برای تأمین امنیت و منافع مشترک کشور‌های منطقه به دور از مداخله بیگانگان تاکید داشته و تحولات مثبت و رو به پیشرفت در منطقه نیز در همین راستا می‌باشد.
کنعانی سخنگوی وزرات امور خارجه گفت: رای صادره دادگاه هواپیمای اوکراینی مبتنی بر کنوانسیون‌ شیکاگو است.
کنعانی گفت: ایران متعهد به ان پی تی است. همکاری حرفه‌ای با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یک اصل مهم برای ایران در مناسبات خودش با آژانس است. البته ما به طور متقابل انتظار داریم آژانس رفتار حرفه‌ای داشته باشد و به اصول و چارچوب همکاری حرفه‌ای پایبند باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد مطالب مندرج در بیانیه سومین نشست کارگروه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس درباره جمهوری اسلامی ایران، صدور چنین بیانیه‌هایی را در راستای راهبرد دیرینه رژیم آمریکا در تفرقه‌انگیزی بین کشورهای منطقه دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس را در راستای راهبرد دیرینه رژیم آمریکا در تفرقه انگیزی بین کشورهای منطقه دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تداوم هتک حرمت قرآن کریم در کشورهای اروپایی که این بار در سوئد رخ داد، را قویا محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به نوع موضع گیری برخی از مقامات غربی در مورد اعتراضات در داخل ایران و نوع مواجهه آن‌ها با اعتراض کنندگان در داخل کشور‌های خودشان گفت: سران این رژیم‌ها پس از تقسیم تروریسم به خوب و بد، از اغتشاش و اعتراض نیز تعریف دلخواه خود را ارائه می‌کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تلاش کشور‌های غربی به استمرار پروژه ایران هراسی و بدنام سازی ایران گفت: این کشور‌ها که سابقه طولانی در نقض سیستماتیک حقوق بشر داشته و مردم سراسر جهان تجربیات تلخ و گزنده‌ای از دخالت‌های آنان در خاطر دارند، در جایگاهی قرار ندارند که به دولت و مردم ایران توصیه‌های حقوق بشری داشته باشند.
سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به حمایت آمریکا از اغتشاشات ایران، گفت که پکن مخالف هرگونه مداخله در امور داخلی کشورهاست.
سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد که واکنش یونان و اتحادیه اروپا به امضای یادداشت تفاهم همکاری میان ترکیه و لیبی در زمینه هیدروکربن‌ ها ارزشی ندارد.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به انتقاد برخی کشورها از حمله به مواضع تروریست ها در اقلیم کردستان عراق واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به انتقاد برخی کشورها از حمله به مواضع تروریست ها در اقلیم کردستان عراق واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه مواضع مداخله جویانه برخی مقامات آمریکا، اتحادیه اروپایی و تعدادی از کشورها در خصوص فوت خانم مهسا امینی را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به مواضع مداخله جویانه برخی مقامات آمریکا، اتحادیه اروپایی و تعدادی از کشورها در خصوص فوت خانم مهسا امینی با تسلیت به پدر و مادر و خانواده داغدار ایشان، مواضع مداخله‌جویانه خارجی در مورد این حادثه تأسف‌بار را محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ