عامل گروگانگیری گفت: خیلی وقت بود که چنین نقشه‌ای در سر داشتم، اما یک ماه قبل از طریق صفحه اینستاگرامی یک کلت کمری و ۱۰۰ تیر جنگی به مبلغ ۳۲ میلیون تومان خریدم. من می‌خواستم جامعه را اصلاح کنم و برای این نقشه نیاز به اسلحه داشتم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که با همکاری همدستش از نوجوانان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره زورگیری به همین شیوه اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیر عامل جنایت در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم به قتل همکارش پس از درگیری با مقتول و برادرش اعتراف کرد.
یک ژنرال صهیونیست اعتراف کرد که در نتیجه، عملکرد گردان‌های قسام در جنین، رژیم صهیونیستی ناگزیر از به‌کارگیری نیروی هوایی شده است.
سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال مدعی شد فصل گذشته ریکاردو ساپینتو مدیر عامل را به سر تمرین راه نداد!
از اعتراف به تشکیل گروه مسلحانه در خانه اصفهان تا ماجراهای شب ۲۵ آبان و شهادت سه مدافع امنیت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
نکته مهمی که از سال ۱۴۰۰ به بعد رخ داده است، اتحاد نسبی و باورنکردنی نخبگانی میان نخبگان یک حوزه، یا میان نخبگان حوزه‌های گوناگون و نیز میان آنان و مردم است. این اتحادی بسیار عجیب و حتی اثرگذار است و ریشه آن در رفتار حکومت است که همه آنان را با تفاوت‌های فراوان به اجبار زیر یک چتر فراگیر جمع کرده است. حتی نیرو‌های مذهبی و علاقه‌مند به خود را نیز منفعل کرده است. نمونه آن در مساله نحوه مقابله با حجاب است که بخش‌هایی از مذهبی‌ها را هم عصبانی کرده.
نکته مهمی که از سال ۱۴۰۰ به بعد رخ داده است، اتحاد نسبی و باورنکردنی نخبگانی میان نخبگان یک حوزه، یا میان نخبگان حوزه‌های گوناگون و نیز میان آنان و مردم است. این اتحادی بسیار عجیب و حتی اثرگذار است و ریشه آن در رفتار حکومت است که همه آنان را با تفاوت‌های فراوان به اجبار زیر یک چتر فراگیر جمع کرده است. حتی نیرو‌های مذهبی و علاقه‌مند به خود را نیز منفعل کرده است. نمونه آن در مساله نحوه مقابله با حجاب است که بخش‌هایی از مذهبی‌ها را هم عصبانی کرده.
متهم در همان تحقیقات اولیه به اسیدپاشی با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و پس از هماهنگی با مقام قضایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
سردار دوستعلی جلیلیان گفت: شب گذشته در اقدام ضربتی پلیس، دو عامل دیگر شهادت شهید ستوان «محمد زور» در مخفیگاهشان دستگیر شدند. متهمان دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس، ضمن اعتراف به شهادت شهید زور در منطقه جالق، علت و انگیزه خود را از بین بردن مأموران برای انجام قاچاق مواد مخدر اعلام کردند.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می‌شود، عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیای محترم دانش آموزان نیز تاکید می‌شود، توصیه‌های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می شود عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند ، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیاء محترم دانش آموزان نیز تاکید می شود توصیه های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی طی چند وقت اخیر اعتراض تندی نسبت به موضوع برگزاری دیدار تدارکاتی سپاهان با حریف روسی داشته‌اند.
هافبک تیم کرواسی و جانشین لوکا مودریچ می‌گوید پنالتی جنجالی، عامل اصلی شکست این تیم نبوده است.
در پی اعتراض کارمندان صندوق بازنشستگی محمد اسکندری مدیر عامل این صندوق عزل شد.
سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۱۵ سرقت داخل خودرو در شهرستان خبر داد و گفت: این فرد اعتیاد به مواد مخدر صنعتی دارد.
اغتشاش‌گرانی که در هفته‌های اخیر عامل ساماندهی و ایجاد آشوب و اغتشاش در اراک بودند، توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی استان مرکزی شناسایی و دستگیر شدند.
ساوه - فرمانده انتظامی ساوه گفت: با تلاش مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ ساوه، عامل قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی با اعتراف به ۱۴ فقره سوابق شرارت در مخفیگاهش در این شهرستان دستگیر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مرد کرو لال هنگام ربودن دختر ۶ ساله/ بازداشت قاتل عبدالباقی/ سرگذشت تلخ دختر ۱۳ ساله!/ گاز چاه جان ۴ کارگر را گرفت/ اعترافات وحشتناک زنی که بهار ۳ ساله را کشت/ پایان خونین فرار با پراید سرقتی/ دستبرد ۲۰ هزار دلاری با قهوه ترک!/ اعتراف عامل شلیک در بزم شبانه
اعتراف عامل شلیک در بزم شبانه
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عروس چشم به راه!/ مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس/ دستبرد ۳۰۰ میلیون تومانی به حساب دوست قدیمی/ کارگر ساختمانی به قتل با بیل اعتراف کرد/ بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی/ حبس و ترک ایران مجازات سارقان خانه/ سرقت مسلحانه برای دوربین مخفی!/ بخشیدن ۲ جان به خاطر رضای خدا
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زوج جوان جاعل نسخه‌های پزشکی بودند/ ۱۱ عضو باند کلاهبرداری پای میز محاکمه/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ اعتراف به قتل مادر پس از ۳ ماه/ کلاهبرداری با تبلیغ تور‌های زیارتی جعلی/ سزقت النگو‌های زن مسافر از سوی راننده/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ عامل گروگانگیری: میخواستم از مفسدان اقتصادی انتقام بگیرم
سهامداران حقیقی در روزهایی که بازار سرمایه در حال یک اصلاح قیمتی است، باید بیشتر مراقب معاملات خود باشند تا ضرر کمتری متحمل شوند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۳۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۹۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ