علیرضا دبیر در شرایطی خاص به محل فدراسیون کشتی حضور یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، قد علیرضا دبیر بعد از جراحی های اخیر بلندتر شده است.
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، تاکید کرد: با اقدامات انجام‌شده کامران قاسمپور و رحمان عموزاد تمرینات سنگین کشتی را آغاز کردند و مشکلی بابت حضور در رقابت‌های جهانی ندارند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر به حرف یک خبرنگار گوش می‌دادم یک برنز هم در المپیک نمی‌گرفتیم.
علیرضا دبیر برای چهار سال دیگر رییس فدراسیون کشتی ایران شد.
در پایان رای گیری از اعضای مجمع فدراسیون کشتی علیرضا دبیر با کسب آرای لازم به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون باقی ماند. رقیبان اصلی او از حضور در انتخابات انصراف دادند.
خبرگزاری «مهر» خبری درباره علیرضا دبیر روی خروجی سایتش گذاشت که اندکی بعد آن را حذف کرد.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که " کشتی البرز باید طلایی المپیک داشته باشد "، این استان را کلکسیونی از استعدادهای ورزش کشور دانست.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که دوستان مشترکش با علیرضا دبیر از او خواسته‌اند به انتخابات ورود کند اما وی رئیس فعلی را بهترین گزینه برای چهار سال بعدی ریاست فدراسیون می‌داند.
رییس فدراسیون دو روز بعد از عمل جراحی روی زانوی پای خود، در محل کارش حضور یافت.
رئیس فدراسیونی که نام رشته‌اش یادآور «اخلاق» و «مرام پهلوانی» و «رفتار‌های انسانی» است، نتوانسته همانقدر که در ساخت و ساز فیزیکی فدراسیون پیشرفت کرده، در ساخت و ساز «خودش» پیشرفت کند.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، برای حضور در انتخابات جدید ریاست این فدراسیون به عنوان اولین نفر ثبت نام کرد.
علیرضا دبیر: آنقدر علیه من بنویسید تا بمیرید!
تیم ملی کشتی آزاد ایران رقابت‌های قهرمانی آسیا را با بدترین نتیجه‌ای که قابل تصور بود، به پایان رساند و روی سکوی سوم ایستاد. به فدراسیونی که رئیسش از هیچ روشی برای توضیح آنچه در باطنش جریان دارد دریغ نمی‌کند، باید یادآوری کرد که این اعداد و ارقام و قهرمانی‌ها هستند که شما را معرفی می‌کنند؛ نه ژست‌های پوپولیستی.
در روزهایی که علیرضا دبیر در همه مصاحبه‌هایش در پاسخ به سوال‌ها در مورد تصمیمش برای شرکت در انتخابات از احتمال عدم ثبت‌نام می‌گوید، یک سوال مطرح است که اگر او به هردلیلی در فدراسیون نباشد، چه کسی سرپرست خواهد شد؟
فیلمی کوتاه از نمازخواندن نشسته علیرضا دبیر حین جلسه وزیر ورزش با روسای فدراسیون های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای بین کاربران ایرانی داشت. برخی نوشته‌اند نماز نشسته او، در حالی است که همین دیروز تصویری از دبیر هنگام پریدن از روی کول یکی از کشتی‌گیران منتشر شده بود؛ اما ترجیح داده این بار مناجاتش را روی صندلی، در میان جمع مدیران و مقابل لنز دوربین‌ها انجام بدهد.
رئیس فدراسیون کشتی با حضور در جمع اعضای تیم های ملی آزاد و فرنگی توصیه هایی را به ملی‌پوشان داشت و از آنها خواست گریه هایشان را به جای تشک مسابقات در تمرینات انجام بدهند.
سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید کرد: با توجه به کارهای خوب و ماندگاری که طی سال‌های گذشته در زمان ریاست علیرضا دبیر انجام شده و بسیاری از کارها نیز نیمه تمام مانده است، معتقدم علیرضا دبیر قطعا در انتخابات حاضر می‌شود.
رئیس فدراسیون کشتی در مورد دلیل شادی نکردن اعضای تیم ملی کشتی فرنگی روی سکوی مسابقات جهانی توضیح داد و گفت: کشتی گیری که باخته است چرا باید بخندد و شادی کند!
علیرضا دبیر می‌گوید کشتی‌گیرانی که در فینال جام جهانی مقابل آذربایجان شکست خوردند، بدلیل باخت انفرادی که داشتند، شادی نکردند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از هیچ تلاش و اقدامی برای کمک به رده‌ پایه و کشتی کشورمان دریغ نخواهیم کرد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از هیچ تلاش و اقدامی برای کمک به رده‌ پایه و کشتی کشورمان دریغ نخواهیم کرد.
بعنوان رئیس فدراسیون کشتی نمی‌خواهم در تصمیمات این جلسه دخالتی داشته باشم تا حرف و حدیثی باقی نماند، اما این حق مردم است و باید بدانند
رئیس فدراسیون کشتی گفت: حمایت از لیگ وظیفه فدراسیون است و محکم پای برگزاری لیگ و کسب مدال در کشتی فرنگی ایستاده ایم.
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای حمید سوریان از سمت نایب رئیسی به تشریح موضوع پرداخت و جزئیات جالب و عجیبی را عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ