رئیس فدراسیون کشتی گفت: از هیچ تلاش و اقدامی برای کمک به رده‌ پایه و کشتی کشورمان دریغ نخواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، قد علیرضا دبیر بعد از جراحی های اخیر بلندتر شده است.
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، تاکید کرد: با اقدامات انجام‌شده کامران قاسمپور و رحمان عموزاد تمرینات سنگین کشتی را آغاز کردند و مشکلی بابت حضور در رقابت‌های جهانی ندارند.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران روز پنج شنبه ۱۹ مردادماه از کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد. چمران ضمن دیدار و خوش و بش با ملی پوشان آزاد و فرنگی کاران در جریان روند آماده سازی آن‌ها برای حضور در رقابت‌های پیش رو قرار گرفت و برای تیم‌های کشتی ایران آرزوی موفقیت کرد. رئیس شورای شهر تهران همچنین با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.
علیرضا دبیر در شرایطی خاص به محل فدراسیون کشتی حضور یافت.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر به حرف یک خبرنگار گوش می‌دادم یک برنز هم در المپیک نمی‌گرفتیم.
علیرضا دبیر برای چهار سال دیگر رییس فدراسیون کشتی ایران شد.
در پایان رای گیری از اعضای مجمع فدراسیون کشتی علیرضا دبیر با کسب آرای لازم به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون باقی ماند. رقیبان اصلی او از حضور در انتخابات انصراف دادند.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که " کشتی البرز باید طلایی المپیک داشته باشد "، این استان را کلکسیونی از استعدادهای ورزش کشور دانست.
رئیس فدراسیونی که نام رشته‌اش یادآور «اخلاق» و «مرام پهلوانی» و «رفتار‌های انسانی» است، نتوانسته همانقدر که در ساخت و ساز فیزیکی فدراسیون پیشرفت کرده، در ساخت و ساز «خودش» پیشرفت کند.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، برای حضور در انتخابات جدید ریاست این فدراسیون به عنوان اولین نفر ثبت نام کرد.
علیرضا دبیر: آنقدر علیه من بنویسید تا بمیرید!
در روزهایی که علیرضا دبیر در همه مصاحبه‌هایش در پاسخ به سوال‌ها در مورد تصمیمش برای شرکت در انتخابات از احتمال عدم ثبت‌نام می‌گوید، یک سوال مطرح است که اگر او به هردلیلی در فدراسیون نباشد، چه کسی سرپرست خواهد شد؟
فیلمی کوتاه از نمازخواندن نشسته علیرضا دبیر حین جلسه وزیر ورزش با روسای فدراسیون های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای بین کاربران ایرانی داشت. برخی نوشته‌اند نماز نشسته او، در حالی است که همین دیروز تصویری از دبیر هنگام پریدن از روی کول یکی از کشتی‌گیران منتشر شده بود؛ اما ترجیح داده این بار مناجاتش را روی صندلی، در میان جمع مدیران و مقابل لنز دوربین‌ها انجام بدهد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: نگاه رییس فدراسیون به اهمیت رده های پایه باعث افزایش انگیزه ما و کشتی‌گیران شده است.
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب شهدای کشتی‌گیر در کمپ تیم‌های ملی پیرامون اعزام‌های آتی ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی ایران اظهار داشت: نه بارسلونا، نه رئال مادرید و نه لیکرز هیچ کدامشان کمپ تیم‌های ملی کشتی را ندارند
درباره حسن یزدانی حرف و حدیث زیاد است. بسیاری می‌گویند اظهارات پدر حسن یزدانی علیه علیرضا دبیر باعث شده تا رئیس فدراسیون قید حضور این کشتی‌گیر را در این رقابت‌ها بزند. البته منطق چندانی پشت این ادعا وجود ندارد و به نظر می‌رسد برای خراب‌نشدن بیشتر روحیه حسن یزدانی، او به این مسابقات فرستاده نشده است
دبیر که خودش یکی از سیاسی‌ترین چهره‌های کشتی ایران است و حتی سابقه عضویت در شورای شهر تهران را دارد، پیش‌تر از سوی منتقدانش مورد نقد قرار گرفته بود که کشتی‌گیران تحت امر او در ماجرای اتفاقات اخیر در ایران، در فضای مجازی واکنشی نشان نداده‌اند. این موضوع دلیلی شد تا او در مراسم تقدیر از تیم‌های ملی که در حضور اسپانسر برگزار شد، بگوید حرف سیاسی‌زدن از طرف کشتی‌گیران شرعا ایراد دارد
رئیس فدراسیون کشتی در مورد دلیل شادی نکردن اعضای تیم ملی کشتی فرنگی روی سکوی مسابقات جهانی توضیح داد و گفت: کشتی گیری که باخته است چرا باید بخندد و شادی کند!
علیرضا دبیر می‌گوید کشتی‌گیرانی که در فینال جام جهانی مقابل آذربایجان شکست خوردند، بدلیل باخت انفرادی که داشتند، شادی نکردند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از هیچ تلاش و اقدامی برای کمک به رده‌ پایه و کشتی کشورمان دریغ نخواهیم کرد.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: از کشتی گیران باید فقط کشتی بخواهید نه تحلیل‌های سیاسی که اصلا به آن‌ها مربوط نیست، هرکسی باید کار خودش را بکند.
بعنوان رئیس فدراسیون کشتی نمی‌خواهم در تصمیمات این جلسه دخالتی داشته باشم تا حرف و حدیثی باقی نماند، اما این حق مردم است و باید بدانند
چطور می‌شود که تعدادی از کشتی‌گیران آمریکایی با پودر، کشتی‌گیران ایرانی را شکست داده باشند و دو نفر از آن‌ها به کشتی‌گیران ایرانی باخته باشند. به هر حال اگر پودر، توانی غیرمتعارف به آن‌ها داده، باید به طور مساوی تقسیم می‌شده و همه کشتی‌گیران آمریکایی حتی آن‌هایی که به ایرانی‌ها باختند، از این موضوع منتفع می‌شدند. چطور است که بدن رحمان عموزاد در تقابل با رقیب آمریکایی‌اش بسیار سرحال‌تر بود؟
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران در پایان مسابقه کامران قاسمپور گفت‌وگوی کوتاهی با شبکه خبر داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ