علیرضا دبیر برای چهار سال دیگر رییس فدراسیون کشتی ایران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، قد علیرضا دبیر بعد از جراحی های اخیر بلندتر شده است.
رییس فدراسیون کشتی حکم سرپرست جدید انستیتو کشتی را صادر کرد.
صحبت‌های رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و یکی از کاندیدا‌های ریاست این فدراسیون علیه چهره پرافتخاری همچون عباس جدیدی قسمت تاریک انتخابات روز پنج‌شنبه بود.
در پایان رای گیری از اعضای مجمع فدراسیون کشتی علیرضا دبیر با کسب آرای لازم به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون باقی ماند. رقیبان اصلی او از حضور در انتخابات انصراف دادند.
پخش عکس «فردین» در صدا و سیما مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی می‌گوید: فردین قهرمان دوم دنیا و آدم بسیار خوبی بوده و ضد انقلاب و منافق هم نبوده.
این طبیعی نیست که اینقدر اطراف رییس فدراسیون کشتی حاشیه باشد. ممکن است گفته شود که برخی رسانه‌ها یا به قول خود علیرضا دبیر معاندین علیه او توطئه می‌کنند و حرف و حدیث برایش در می‌آورند. اما نگاهی به اتفاقات رخ‌داده نشان می‌دهد دبیر صرفا قربانی بازی‌های رسانه‌ای نیست.
رییس سابق فدراسیون کشتی، به صحبت‌های علیرضا دبیر مبنی بر قصدش برای معرفی رییس فدراسیون بدنسازی به عنوان نماینده ایران در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی واکنش نشان داد.
رییس سابق فدراسیون کشتی، به صحبت‌های علیرضا دبیر مبنی بر قصدش برای معرفی رییس فدراسیون بدنسازی به عنوان نماینده ایران در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی واکنش نشان داد.
علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی با شهاب حسینی دیدار و گفتگو کرد.
رییس فدراسیون کشتی در جلسه‌ای خطاب به کشتی گیران تاکید کرد: حق اظهار نظر درباره مسائل سیاسی و یا مدیریتی را ندارید و تنها باید به فکر تمرین و مبارزه باشید تا تمرکزتان را از دست ندهید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: نگاه رییس فدراسیون به اهمیت رده های پایه باعث افزایش انگیزه ما و کشتی‌گیران شده است.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با حضور در جمع کشتی گیران و کادرفنی با ادبیات خاص خود نکاتی را به آن ها گوشزد کرد.
رییس فدراسیون کشتی بار دیگر از معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش انتقاد کرد و گفت: گروهی در وزارت ورزش نمی‌خواهند کشتی موفق شود.
رییس فدراسیون کشتی نام خود را از لیست اعزامی تیم ملی کشتی آزاد به جام جهانی آمریکا با هدف هموار شدن ارائه ویزا به تیم ملی، خارج کرد.
علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در راستای دیدار‌های خود با قهرمانان کشتی و شنیدن و حل و فصل مشکلات آن‌ها، این بار با حسن یزدانی جلسه‌ای ۹۰ دقیقه برگزار کرد.
بعنوان رئیس فدراسیون کشتی نمی‌خواهم در تصمیمات این جلسه دخالتی داشته باشم تا حرف و حدیثی باقی نماند، اما این حق مردم است و باید بدانند
رییس فدراسیون کشتی قصد همراهی تیم‌ملی آزاد در جام‌جهانی ۲۰۲۲ آمریکا را نخواهد داشت.
علیرضا دبیر از زمان حضورش در مسند ریاست فدراسیون کشتی تفاوتی با مربیان تیم ملی نداشته است.
علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی معتقد است تاکتیک حسن یزدانی برابر دیوید تیلور اشتباه بوده است.
علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی ایران در پایان مسابقه کامران قاسمپور گفت‌وگوی کوتاهی با شبکه خبر داشت.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: محمد بنا جزو مربیان خوب دنیا است. او را راحت بدست نیاورده‌ایم که بخواهیم با آبرویش بازی کنیم و خواهش من این است که حرمت‌ها را حفظ کنیم.
رییس فدراسیون کشتی ایران آرای لازم برای عضویت در هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی را به‌دست نیاورد.
امید چندانی به موفقیت علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی نیست
رییس فدراسیون کشتی گفت: برخی‌ها در سال‌های قبل با دایره و تنبک زدن و دعوت از ۴ تا سلبریتی به مراسم، به دنبال این بودند که خودشان را گنده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ