اهواز- مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان بر ضرورت به‌کارگیری دیپلماسی اقتصادی برای معافیت تحریمی بندر امام خمینی (ره) از تحریم‌های غرب تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کلیات و ماده یک طرح دیپلماسی اقتصادی در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
نقش افرینی بیمه البرز در دیپلماسی اقتصادی
یک کارشناس اقتصادی گفت: فلسفه وزارت صمت هنوز مورد ابهام هست، در واقع نمی‌توان هم صنعت هم تولید هم بحث تجارت خارجی، ذیل مدیریت یک نفر قرار بگیرد.
رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با اشاره به عملکرد مثبت دولت سیزدهم در زمینه دیپلماسی اقتصادی گفت: اقدامات دولت فرصت‌های جدید را فراهم کرده است.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: ارتباطی که هم اکنون با عربستان برقرار کردیم و از قبل با ونزوئلا داشتیم، نتیجه خود را در شکسته شدن صادرات نفت کشومان نشان داد.
دومینوی گسترش روابط و دیپلماسی فعال دولت سیزدهم به آمریکای لاتین رسیده؛ منطقه‌ای پر از فرصت‌های سیاسی و اقتصادی که دیگر حیاط خلوت آمریکا نیست و البته تعامل با کشورهای آن برنامه خاصی می‌طلبد.
نمایندگان مردم در مجلس و اعضای کمیسیون امنیت ملی ضمن تأکید بر توسعه دیپلماسی اقتصادی و پارلمانی در نشست مشترک با سفرا به استماع گزارش عملکرد آنها پرداختند.
ابوترابی فرد: امروز دیپلماسی اقتصادی از مهم‌ترین اصول مورد تاکید است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پیگیری دیپلماسی اقتصادی از سوی مقامات کشورمان نسبت به گذشته بهتر شده، اما باز هم تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که تاکنون بالفعل نشده است، مورد توجه قرار گیرد.
سخنگوی دولت نوشت: شرکت وزیر اقتصاد در اجلاس بانک توسعه اسلامی با حضور مقامات بیش از ۵۰ کشور در عربستان و رایزنی‌های صورت گرفته در حاشیه این اجلاس، گام دیگری در تقویت دیپلماسی اقتصادی است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: علیرغم آنکه رئیس جمهور شعار می‌دهد «ما مثل دولت قبل مسائل اقتصادی را به برجام گره نخواهیم زد»، واقعیت‌ها نشان داده که در عمل، بند ناف دولت نه‌تنها به برجام بلکه به دلار نیز متصل است و باید هرچه سریعتر راه‌حلی برای آن پیدا شود.
‌مشهد ـ سرکنسول عراق در مشهد گفت: اشتراکات اقتصادی و دیپلماسی زیادی بین ایران و عراق وجود دارد و این برنامه فرصت مناسبی برای نمایش این اشتراکات است.
کشت «فراسرزمینی» کمک به تقویت دیپلماسی اقتصادی است ضمن اینکه در این نوع کشت حاشیه سود کشاورزان بین ۲۵ تا ۱۰۰ درصد در سال است بنابراین نباید از کنار این بخش بی توجه عبور کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی یک فوریتی طرح الزام دولت به طراحی و اجرای دیپلماسی اقتصادی با رویکرد تقویت زنجیره‌های ارزش در حوزه‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس با درخواست بررسی طرح الزام دولت به طراحی و اجرای دیپلماسی اقتصادی با رویکرد تقویت زنجیره‌های ارزش در حوزه‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی به صورت یک فوریتی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس با درخواست بررسی طرح الزام دولت به طراحی و اجرای دیپلماسی اقتصادی با رویکرد تقویت زنجیره‌های ارزش در حوزه‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی به صورت یک فوریتی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس با درخواست بررسی طرح الزام دولت به طراحی و اجرای دیپلماسی اقتصادی با رویکرد تقویت زنجیره‌های ارزش در حوزه‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی به صورت یک فوریتی موافقت کردند.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: در مسیر دیپلماسی اقتصادی لازم نیست نگاهمان صرفاً دولتی باشد، بلکه می‌توان از طریق ارتباط با نهادها و آژانس‌های غیردولتی کار را پیش برد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: توجه دولت به دیپلماسی اقتصادی پاسخ محکمی به غربی‌هاست که جمهوری اسلامی ایران معطل مذاکره با آنان نمی‌ماند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در ۸ سال دولت قبل شاهد مسائلی بودیم که گاهی موجب تحقیر کشور ما می‌شد اما دولت سیزدهم حافظ عزت ملی بوده است و این رویکردی ارزشمند به شمار می‌رود.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: اصلاح قوانین امور گمرکی نقش مهم و تأثیر گذاری در بهبود فضای کسب و کار، مبارزه با قاچاق و تقویت دیپلماسی اقتصادی دارد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت سیزدهم دنبال توازن در عرصه بین‌المللی بوده و دیپلماسی اقتصادی در حال تحقق است.
بندرعباس - معاون امور بندری سازمان بنادر دیپلماسی اقتصادی را به عنوان یکی از سیاست‌های کلیدی دولت سیزدهم دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ