تمرین تخصصی پاسگاه فرماندهی با به‌کارگیری سامانه‌های موشکی و راداری در حوزه استحفاظی منطقه پدافند هوایی مرکزی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تصمیم نکونام، بازیکنان استقلال امروز (شنبه) به استراحت می‌پردازند.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حوزه حمل و نقل جاده‌ای تلاش کرد تا تأمین مالی مورد نیاز را تسریع دهد اما عدم تأمین منابع مالی، جدی ترین مشکل رونق تولید داخلی است.
تمرین امشب سرخپوشان تبریزی در هوای خنک برگزار شد.
تمرین امروز پرسپولیس در هوای تابستانی استادیوم کاظمی برگزار شد.
تمرین یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس سنگین و پرفشار انجام شد.
نساجی مازندران با هدایت مهدی رحمتی خود را آماده هفته دوم لیگ برتر می‌کند.
دو مدعی جدی این فصل رقابت‌های لیگ برتر در باران غافلگیرکننده تهران تمرین پرنشاطی را برگزار کردند.
تمرین هوادار تهران امروز در حال و هوایی خاص برگزار شد.
تمرین امروز تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هوای گرم و بارانی تهران انجام شد.
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در هوای گرم و بارانی تهران انجام شد.
اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است و وسایل سرمایشی این مجموعه تنها روزی یک ساعت روشن است.
اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است و وسایل سرمایشی این مجموعه تنها روزی یک ساعت روشن است.
روانشناسانی که در اکوتراپی یا تمرین حضور در طبیعت برای تقویت سلامت روان تخصص دارند توصیه های مرتبط با پرندگان را ارائه می کنند:"از پنجره به بیرون خیره شوید یا آرام قدم بزنید. با دقت به جزئیات، مانند پرها، چشم ها، پاها یا نحوه حرکت پرنده توجه کرده و با دقت به صدای آن گوش کنید".
پاسخگویی وزرای نفت، امورخارجه و علوم به سوالات تعدادی از نمایندگان و همچنین بررسی درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور، مهم ترین دستورکار کمیسیون‌های مجلس در هفته آینده است.
رئیس‌ کل ‎بانک مرکزی، در حکمی محمد شیریجیان را به سمت معاون اقتصادی بانک مرکزی منصوب کرد. این در حالی است که پیش از این از بهمن ماه سال ۱۳۹۲، قربانی در این سمت فعالیت داشت.
در اولین روز از رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، عملیات آفندی و پدافندی جنگ الکترونیک و سایبری بر روی سامانه‌های پدافند هوایی با موفقیت تمرین شد.
علی نصیری اظهار کرد: سومین تمرین امداد هوایی در کلانشهر تهران در زمان بحران با هدف ارتقاء سطح آمادگی و هماهنگی ارکان سیستم مدیریت بحران کلانشهر تهران روز پنج شنبه - ۱۱ اسفندماه با مشارکت بیش از ۱۵ سازمان و نهاد تخصصی در ۲۲ نقطه تهران برگزار می‌شود.
عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک ملی ایران در جمع مهندسان و کارشناسان حوزه ساختمان و کارپردازی بانک مسئولیت پذیری را اصلی ترین رکن تمام وظایف و تخصص ها به ویژه مهندسی و ساختمان دانست.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
دکتر کاوه فداکار، جراح و فوق تخصص شبکیه چشم با بیان اینکه ضربه به چشم می تواند عوارض جدی و خطرناکی از جمله آسیب به قرنیه و یا جدا شدن شبکیه و از دست دادن بینایی را بدنبال داشته باشد، می افزاید: در تمام مواردی که جسم خارجی به سوی چشم پرتاب می شود یا ضربه ای به چشم وارد می شود ، بررسی سریع و دقیق توسط متخصص چشم ضروری است . ضروری است در صورت وارد شدن جسم خارجی به چشم از شستشو و یا ریختن قطره درون جشم پرهیز شود و فقط برای هر نوع درمان به متخصص چشم در کوتاه ترین زمان مراجعه شود. منبع: خبرآنلاین
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از برگزاری نخستین نشست هماهنگی تخصصی سومین تمرین امداد هوایی در شهر تهران خبر داد.
راهنماتو یک وب سایت تخصصی جامع با محوریت فناوری است که نه تنها اخبار و مسائل روز دنیای علم و فناوری را در کمترین زمان و با دقت فراروان با مخاطب به اشتراک می‌گذارد بلکه در زمینه ارائه انواع مختلف معما‌ها و تست‌های هوش جذاب نیز سایتی به روز و قابل اعتنا است.
هافبک ایرانی کایسری اسپور تمرینات تخصصی خود را زیر نظر کادر پزشکی این تیم آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ