اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، با انتقاد از سخت‌گیری داور، به کارت زردی که مقابل کادیز گرفت اعتراض کرد.
قد و قامت کوتاه و سرعت مثال زدنی اش، باعث شده که این بازیکن به یک مهره ریز نقش و غیر قابل مهار تبديل شود.
مهاجم جوان فصل گذشته نساجی به جمع شاگردان محمود فکری اضافه شد.
هافبک سابق فولاد خوزستان به عنوان سرمربی تیم جوانان سانتوتسکو انتخاب شده و کارش را آغاز کرده است.
بازیکن ملی‌پوش سپاهان زیر تیغ جراحی رفت
بازیکن سرعتی نساجی به دلیل بیماری شدید نتوانسته تیمش را در سفر به رفسنجان همراهی کند.
کاظم برجلو ساعتی پیش وقتی به خانه‌اش برگشت، با صحنه‌های غیرمنتظره‌ای مواجه شد.
سردار آزمون می‌گوید سرعت بالای بازیکنان بایرلورکوزن در مقاطعی او را دچار مشکل کرده است‌.
بازیکنان بارسلونا به گرمی از اریول رومئو، در تمرین امروز استقبال کردند. انتقال این بازیکن ساعتی پیش رسمی شد.
آریگو ساکی، مربی سابق میلان و تیم ملی ایتالیا معتقد است روسونری باید بازیکنان ایتالیایی بیشتری بخرد چون خارجی‌ها نمی‌توانند به سرعت در فوتبال ایتالیا جا بیفتند.
برنان جانسون، مهاجم 21 ساله و ولزی ناتینگهام فارست توانست با ثبت سرعت 69/36 کیلومتر بر ساعت، عنوان سریعترین بازیکن لیگ برتر را به دست بیاورد.
علی اصغر مجرد، سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران به طور کامل لیگ ملت ها را از دست داد.
با اضافه شدن محمد محبی به لیست تیم ملی، حالا خط حمله تیم ملی جان تازه ای گرفته است، چون این بازیکن همانند مهدی طارمی سرعتی است و دست به حرکات غیر قابل پیش بینی می زند.
مدیرعامل استقلال مجددا از خرید یک بازیکن بزرگ به حای سیاوش یزدانی خبر داد.
میکل آرتتا، مربی آرسنال، تاکید کرد که مثل تابستان باید در ژانویه نیز به سرعت بازیکنان مدنظر را جذب کنند.
یک بازی بسکتبال در لیگ دسته دوم پورتوریکو، به درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم پایان یافت. در آخرین لحظات پایان بازی خاویر تورس بازیکن آجونتاس به صورت یکی از بازیکنان سالیناس مشت زد. در حالی که بازیکنان هر دو تیم ضربات خود را رد و بدل می‌کردند، هواداران به سرعت به زمین هجوم می‌بردند.
شجاع خلیل‌زاده درحال حاضر مثل یک بمب ساعتی است که هر لحظه امکان دارد علیه سرمربی تیم ملی مصاحبه کند.
گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا، بعد از شکست 4-1 مقابل فرانسه گفت شاگردان دیدیه دشان از استرالیایی‌ها از نظر بدنی پرقدرت‌تر و سریع‌تر بودند.
استقلال دو امتیاز از پرسپولیس عقب افتاده است و این نشان می دهد در فصل جاری برای تکرار قهرمانی مسابقات کار سختی پیش رو دارد.
داروین نونیز دیشب در جریان پیروزی لیورپول مقابل وستهم در یک کورس با بازیکن حریف سرعتی خارق‌العاده داشت که رکورد لیگ برتر انگلیس را شکست.
خیرا حمراوی، بازیکن تیم زنان پی‌اس‌جی، می‌گوید یک سال پیش هدف سرقتی خشونت‌آمیز قرار گرفته و به دلیل شوکی که به او وارد شده تا امروز از نظر روانی دچار مشکل بوده است.
رضا سرسنگی آسیب شناس تیم ملی هندبال نوجوانان در پایان دیدار نیمه نهایی مقابل عربستان در قهرمانی آسیا به بازیکن حریف که بیهوش شده بود کمک کرد.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ