میکل آرتتا، مربی آرسنال، تاکید کرد که مثل تابستان باید در ژانویه نیز به سرعت بازیکنان مدنظر را جذب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمانیا ویدیچ، مدافع اسطوره‌ای منچستریونایتد در مصاحبه‌ای درباره عملکرد زوج رافائل واران و لیساندرو مارتینز صحبت کرده است.
حضور ابوالفضل رزاق‌پور و علیرضا کوشکی به عنوان دو بازیکن جوان و باانگیزه که توانایی‌های فنی بالایی هم دارند، گل‌‍گهر را به تیمی زهردار در منطقه چپ زمین بدل کرده است.
نوشیدن چای فقط این نیست که برگ‌های چای را در آب بریزید و دم کنید. در این مطلب درباره انواع چای و نحوه درست دم کردن چای می‌خوانید.
نوشیدن چای فقط این نیست که برگ‌های چای را در آب بریزید و دم کنید. در این مطلب درباره انواع چای و نحوه درست دم کردن چای می‌خوانید.
نوئل گالاگر، خواننده معروف بریتانیایی، که به شدت هوادار سیتی است ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال چمپیونزلیگ به اینتر بخورد.
یاسین سلمانی پس از آن مصدومیت بدهنگام که در اوج دوران آمادگی برایش پیش آمد، هنوز نتوانسته به شرایط ایده‌آل برسد.
برخلاف ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی، باشگاه ذوب‌آهن هیچ مذاکره‌ای با کاوه رضایی نداشته است.
بارسا در سه بازی بعدی خود کار چندان سختی پیش رو ندارد(به غیر از بازی با بتیس) در حالی که تقویم رئال بسیار دشوار است. به خصوص که بارسا در سه بازی پیش رو زودتر از رئال به میدان می رود.
مهدی شریفی کاملا از انتخاب های خود دفاع می‌ کند و معتقد است در فوتبالش اسیر بدشانسی شده است.
مدافع عنوان قهرمانی مسابقات تنیس آزاد استرالیا با برتری برابر تنیسور بریتانیایی راهی دور دوم شد.
مصدومیت نویر باعث شده تا بایرن مونیخ با مشکل جدی درون دروازه مواجه شود.
آسپیلیکوئتاشانس چلسی برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا را پس از تساوی مقابل ناتینگهام فارست کمرنگ دانست.
مدافع ملی پوش سیتی هنوز به شرایط ایده‌آل مدنظر سرمربی تیم نرسیده و برای دومین بازی متوالی فرصت بازی پیدا نکرد.
همان طور که مودریچ هم بعد از پیروزی کرواسی گفت، دروازه‌بان این تیم در ضربات پنالتی چیزی شبیه به معجزه را رقم زد.
سنگال در شرایطی که مالکیت توپ را در اختیار انگلیس طی دقایق گذشته از بازی می‌بیند، شانس بزرگی برای فرو ریختن دروازه پیکفورد داشت که آن را از دست داد.
روزنامه دیلی میل معتقد است که کیه‌ران تریپیه در دیدار برابر ایران، در پست بال راست به میدان می رود.
وحید امیری و مهدی ترابی از فرم ایده‌آلی که از آنها سراغ داریم دوره شده‌اند.
یکی از سؤالات بزرگ بعد از این دو بازی امکان همکاری آزمون و طارمی کنار یکدیگر است. اولین بار کی‌روش طارمی را به تیم ملی دعوت کرد و در حالی که آزمون مهاجم نوک تیم ملی بود، از این بازیکن در پست گوش چپ استفاده کرد. آن‌ها در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ همکاری فوق‌العاده‌ای داشتند و بعد از آن در دوره ویلموتس و اسکوچیچ هم بار‌ها کنار هم به زمین رفتند. در اردوی اتریش، اما آن‌ها یک دقیقه نیز کنار هم بازی نکردند.
در آستانه فصل جدید رقابت‌های باشگاهی بسکتبال، رئیس سازمان لیگ از شرایط کلی برای آغاز این فصل ابراز رضایت کرد اما گفت: شرایط برخی سالن‌ها کاملا ایده‌آل نیست که آنهم از دست ما خارج است.
مدافع میانی تراکتور با فراموشی اتفاقاتی که باعث پایان همکاری زودهنگام وی با استقلال شد، از روزهای خوبی که در تبریز پشت سر می‌گذارد، می‌گوید.
ورزشگاه آل مکتوم باشگاه النصر خود را برای میزبانی از بازی‌های تدارکاتی تعدادی از تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی قطر آماده می‌کند.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است تیمش شایسته پیروزی با گل های بیشتر برابر ساوتهمپتون بود. او در مورد شرایط رونالدو هم صحبت کرد.
مهاجم هلندی تازه‌وارد سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال گلزنی در اولین حضور در ترکیب پرسپولیس است.
پرسپوليس با فرار مهدی ترابی می‌توانست اولین گل خود در آزادی و در فصل جدید را جشن بگیرد که تیرک دروازه مانع از این اتفاق شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ