سردار آزمون می‌گوید سرعت بالای بازیکنان بایرلورکوزن در مقاطعی او را دچار مشکل کرده است‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری برنامه فوتبال برتر به انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات هفته اول لیگ برتر پرداخت.
مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد این تیم با تمام نفرات جدیدش در هفته اول لیگ برتر مقابل سپاهان قرار می‌گیرد.
اطلاعات نوشت: امروز در صفوف اول جماعات، چه چیز تازه‌ای برای نوجوان و جوان وجود دارد، تا خود را هرچه نردیک‌تر به ضریح وجودِ امامِ جماعت برساند و در صف اول نماز بگزارد؟ گیرم صف اول و دوم از آنِ کم‌سن و سال‌ها شد و در تمام دوماه محرّم و صفر نیز جز جامه‌ی سیاه بر تن آنان دیده نشد؛ آن‌گاه خیال‌ِ دغدغه‌مندان از بابت دین‌داری مردم راحت خواهد شد؟
سرمربی استقلال در پایان دیدار برابر پیکان گفت از روزی که کارش را در این تیم شروع کرده، هیچ اتفاقی در این باشگاه نیفتاده و نخواهد افتاد.
ویکتور لکحل، بازیکن تیم ملی الجزایر، از هواداران فوتبال کشورش درخواست کرد به تصمیم او برای انتقال به لیگ قطر احترام بگذارند.
استقلال در انتظار مجمع 16 خرداد و آینده نزدیک است. زمان انتخاب مربی جدید و بازیکنان تازه و کشف منابع مالی.
عرق کردن، درد معده، سردرد. متخصصان توضیح می‌دهند که از نظر فیزیولوژیکی زمانی که غذایی تند می‌خورید چه اتفاقی در بدن تان رخ می‌دهد و ممکن است برای سلامتی شما چه معنایی داشته باشد.
فوق‌ستاره فوتبال ایران و تیم استقلال در دهه 1360 در گفتگو با اعتماد صحبت‌های تندی علیه سرمربی صنعت نفت آبادان کرده و ضمن اننقاد از عملکرد بازیکنان استقلال، به حمایت قاطعانه از ریکاردو ساپینتو پرداخته است.
حرفهای تند فرزاد مجیدی با کلیدواژه نام پیروزی به جای پرسپولیس، بهانه یادداشتی است به قلم محمد همتی.
سرپرست استقلال اعتراضات شدیدی نسبت به برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کرده است.
چه کسی باید یقه این داورها را بگیرد؟ آقای اکرمی، بازی برده من را با جایگیری بچگانه‌ات مساوی کردی.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نسبت به رای کمیته انضباطی و هم‌چنین زمان اعلام آن واکنش تندی نشان داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چه کاری مهمتر از پیگیری اجرای قانون وجود دارد؟ نمی‌شود مجلس کار نظارتی خود را بر روی زمین بگذارد. این رفتار اصلا درست نیست و آقای میرکاظمی باید در جلسه امروز حضور پیدا کنند.
عوامل متعددی باعث شده جرارد پیکه به این نتیجه برسد که وقت خداحافظی از فوتبال است.
عوامل متعددی باعث شده جرارد پیکه به این نتیجه برسد که وقت خداحافظی از فوتبال است.
شاهرخ بیانی، مربی هوادار نسبت به حرف‌های محمد سیانکی در مورد این باشگاه واکنش تندی نشان داد.
شاهرخ بیانی، مربی هوادار نسبت به حرف‌های محمد سیانکی در مورد این باشگاه واکنش تندی نشان داد.
برخی غذا‌ها و نوشیدنی‌ها مانند غذا‌های تند، غذا‌های پرچرب و قند بالاتر محرک‌های رایج برای تپش قلب در بیمارانی است که به تپش قلب مبتلا هستند و باید از آن اجتناب و یا حداقل مصرف‌شان را محدود کرد؛ محرک‌های رایج شامل کافئین بیش از حد، قند، الکل و غذا‌های غنی از خانواده کربوهیدرات‌هاست.
قائم مقام باشگاه پیکان نسبت به حضور پرتعداد تماشاگران گل‌گهر و نشاندن آنها در بخش CIP ورزشگاه گلایه کرد.
یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به او صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید. همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد
مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل حضور دوربین‌های تلویزیونی در سالن کنفرانس، نشست ساپینتو برگزار نمی‌شود.
پرسش من این است که اساسا نهاد صنفی چه کاری انجام می‌دهد؟ آیا باید صرفا نقش تسهیل‌کننده اجرای اوامر وزارت ارشاد را داشته باشد؟ گاهی اوقات این موقعیت خطا را با سکوت یا با بی‌عملی یا حتی با انفعال تسهیل می‌کنیم. اگر قرار است این نقش را داشته باشیم، بی‌شک باید منتظر این هم باشیم که ضلع سوم که خود هنرمندان هستند، برای دفاع از کیانشان وارد ماجرا شوند. این فرمولی نیست که من آن را کشف کرده باشم. سیر طبیعی امر است که اگر ضلع اول کار خودش را درست انجام ندهد و ضلع دوم دچار انفعال باشد، ضلع سوم کارش را خودش انجام می‌دهد، حالا هرکسی به طریق خودش؛ یعنی یکی با نوشتن نامه، دیگری با رفتن یا نرفتن به جشنواره داخلی یا خارجی.
به بازیکن تیم ملی چه ربطی دارد که برای فدراسیون خط و نشان بکشد یا بخواهد مربی مورد نظر خودش را تحمیل کند. این‌ها باید سرشان در لاک خودشان باشد و در تصمیمات دخالت نکنند.
مطهری تاکید کرد : مردم و نخبگان باید بدانند مذاکرات در چه مرحله ای است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ