حتما برای شما هم این مشکل پیش آمده که میخواهید به میهمانی بروید و کفشی که مد نظرتان است، برایتان تنگ شده و نیاز به ترفند گشاد کردن کفش دارید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئوی آموزشی جالب به شما یاد می دهد که چگونه درخت انار را از طریق کاشت دانه ها در خانه پرورش دهید.
اگر شارژ گوشی تان رو به اتمام باشد و تصویر تمام مدارک سفرتان نیز درون آن باشد و به نشان دادن آن در خارج از کشور نیاز داشته باشید چه خواهید کرد؟ یک مهماندار هواپیما در رسانه اجتماعی تیک تاک به کاربران نشان داد که چگونه در مواقع اضطراری کابل‌های شارژ خود را به تلویزیون هتل وصل می‌کند.
در این ویدئو، ترفند جالب ساخت اجاق هیزمی در حیاط خانه را را مشاهده می نمایید .
طریقه ضدعفونی کردن و نگهداری طولانی مدت از سبزیجات به صورت تصویری آموزش داده شده است.
درصورتی که دانه‌های هل درشت و رنگ آن‌ها سبز زیتونی باشد، احتمالاً با هل اصلی سر و کار دارید. اگر رنگ آن به سبز روشن متمایل باشد، ممکن است به منظور تغییر رنگ از روش‌های مصنوعی استفاده شده باشد. از طرفی، هل‌های خشک و کهنه نیز با رنگ متمایل به زرد یا حتی به سمت قهوه‌ای، نماد تقلبی بودن می‌باشند.
تیم فوتبال تراکتور در شرایطی موفق به پیروزی در اولین بازی فصل شد، که برخی بازیکنان این تیم در چند پست در حال گردش بودند.
در این ویدئو یک ترفند جالب برای جلوگیری از ته نشین شدن تخم شربتی را مشاهده می کنید.
در این ویدئو یک ترفند جالب برای خنک تر کردن باد پنکه را مشاهده می کنید:
برخی افراد پوست کندن سیر برایشان کار سختی است، اما چند ترفند جالب وجود دارد که به راحتی می‌توانند پوست سیر را جدا و از آن استفاده کنند.
حساب کاربری بارسلونا در توئیتر با انتشار طرحی جالب، به تمجید از درخشش عثمان دمبله مقابل سوسیداد پرداخت.
هواداران آرسنال بعد از درخشش ستاره ژاپنی برایتون، واکنش جالبی به جذب یک بازیکن دیگر این تیم داشتند.
یک پسر بچه در موقع زدن ضربه پنالتی از ترفند جالبی استفاده کرد.
تصاویری جالب از رفتار مردم هنگام حمله سگ‌های ولگرد را ببینید. این رفتار باعث می‌شود سگ‌های ولگرد به شما نزدیک نشوند
باوجود سر و صدای زیادی که از تمایل باشگاه های انگلیسی برای جذب مهدی طارمی به گوش می‌رسید، این مهاجم ایرانی با افزایش قابل توجه مبلغ پیشنهادی، قراردادش را با پورتو تمدید می‌کند.
یکی از مشکلاتی که هنگام باز یا قفل کردن در همواره ممکن است با او مواجه بود، شکسته شدن کلید داخل قفل در خواهد بود.
این رقم برای بازگشت دروازه‌بانی چون نیازمند شبیه طنز است و باید دید پشت پرده این خبر چیست و از کجا خط دهی شده تا هزینه‌های سپاهان را کمتر جلوه دهد‌
یک مرد جوان با حضور در یک موبایل‌فروشی ابتدا مدل گوشی مد نظر خود را که یک آیفون ۱۳ بود انتخاب کرد. سپس با بیان اینکه «زلزله را احساس کرده» حواس فروشنده را پرت کرد و با او از مغازه خارج شد. این سارق پس از جلب اعتماد فروشنده و در اختیار گرفتن تلفن همراه، از یک لحظه غفلت بهره برد و تفلن همراهی گران قیمت را سرقت کرد.
پوپک که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد. او امروز سه مدال برنز کسب کرد
پوپک که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد. او امروز سه مدال برنز کسب کرد
پوپک که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد.
پوپک بسامی، وزنه‌بردار دسته ۵۵ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران برای رسیدن به وزن مورد نظر خود در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی دست به یک حرکت جالب بزند
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی فرارسیدن دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را به کارکنان و دست‌اندرکاران حوزه صنعت و معدن به‌ویژه خانواده بزرگ صنعت خودروسازی کشور تبریک گفت و بر رشد و توسعه صنعت خودرو و رشد کیفی محصولات تولیدی تاکید کرد.
Razr 2022 با پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، حداکثر ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود.
جالب اینکه برنامه «حیات وحش» از شبکه مستند با ۲۵.۷ درصد مخاطب هم در این جمع قرار دارد و البته با کسب رضایت ۹۱.۹ درصدی، بالاترین میزان رضایت را در میان آثار پخش شده در صداوسیما داشته است. در واقع بر اساس آمار رسمی صداوسیما، جمعیتی که برنامه حیات وحش را ترجیح داده‌اند، نزدیک به جمعیتی هستند که برنامه دورهمی مهران مدیری را تماشا کرده‌اند و از قضا رضایت بیشتری از حیات وحش داشته‌اند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ