مرغی را بخرید که وزن آن حدود ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ گرم باشد، زیرا این مرغ در بهترین وضعیت سلامت قرار دارد. از خرید مرغ‌های زیر وزن ۷۰۰ تا ۸۰۰ گرم اجتناب کنید، زیرا این مرغ‌ها بیمار بوده و به علت احتمال اختلال در رشد و ساختمان عضلانی نارس، قابل مصرف نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامسونگ گلکسی S24 پلاس در بنچمارک‌ گیک‌بنچ ۶ با امتیاز ۲۲۳۳ در آزمون تک‌هسته‌ای و ۶۶۶۱ در آزمون چندهسته‌ای ظاهر شده است. این بنچمارک تأیید می‌کند که گلکسی +S24 احتمالاً از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با رم ۸ گیگابایتی بهره خواهد برد.
موشک بالستیک هایپرسونیک «فتاح» که توسط متخصصان نیروی هوافضای سپاه تولید شده است صبح روز سه شنبه - ۱۶ خرداد - با حضور سید ابراهیم رئیسی رونمایی شد.
براساس اعلام NotebookCheck، شیائومی نسل بعد گوشی‌های پرچمدارش را با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 عرضه خواهد کرد که البته انتظار می‌رود اکثر تولیدکنندگان محصولات اندرویدی، دستگاه‌های رده‌بالای ۲۰۲۴ خود را با این سیستم-روی-چیپ عرضه کنند.
مشخصات منتسب به ناتینگ فون ۲ که به بیرون درز کرده است خبر از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی با پنل AMOLED، رزولوشن FHD پلاس و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز را می‌دهد. همچنین حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده است.
در مرسدس سدان و کوپه کلاس E فرمان جدید خازنی می تواند تشخیص دهد که راننده فرمان را در دست دارد یا خیر، و با ویژگی قدیمی حالت فرمان فعال (Active Steering Wheel Movement) جایگزین شده است.
کسانی که برای وعده صبحانه خود به جای تخم مرغ و نان تست، از جو دوسر یا همان اوتمیل استفاده می‌کنند، خطر کم تری برای ابتلا به سکته دارند. مصرف روزانه صبحانه و مشخصاً مصرف اوتمیل، خطرات ابتلا به سکته را کاهش می‌دهد.
کسانی که برای وعده صبحانه خود به جای تخم مرغ و نان تست، از جو دوسر یا همان اوتمیل استفاده می‌کنند، خطر کم تری برای ابتلا به سکته دارند. مصرف روزانه صبحانه و مشخصاً مصرف اوتمیل، خطرات ابتلا به سکته را کاهش می‌دهد.
در این مطلب قصد داریم تا مشخصات فنی و آپشن‌های این خودرو را بررسی کنیم. با ما تا انتها همراه باشید تا با این خودرو بیشتر آشنا شوید.
گالکسی S۲۳ پلاس نمایشگر ۶.۶ اینچی سوپر AMOLED و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس با رفرش ریت ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز دارد. تراشه این گوشی اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های ایران خودرو با اعلام این‌که در سری نخست قصد داریم مدل توربوشارژ موتور EFP را تولید کنیم، گفت این پیشرانه روی خودرو دنا پلاس توربوشارژ نصب خواهد شد؛ این نسخه از دنا پلاس به امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری نسبت به قبل مجهز خواهد بود. وی افزود به‌واسطه بهینه‌سازی‌هایی که روی این موتور انجام شده، قدرت و گشتاور تولیدی موتور EFP نسبت به موتور EF۷ توربو قدیمی افزایش پیدا کرده است.
اخیراً اطلاعاتی به بیرون درز کرده که برخی مشخصات اصلی گوشی جدید گوگل پیکسل ۷ مینی را فاش می‌کند.
بر اساس اعلام مرکز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران سه شنبه سوم آبان ۱۴۰۱، خورشیدگرفتگی جزیی رخ خواهد داد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که مشخصات منطقه حفاظت‌شده در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا به بحث گذاشته شده است.
طبق گزارش های جدید به نظر می رسد موتورلا قصد دارد یک موبایل با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی و تراشه اسنپ دراگون ۸Gen۲ به بازار عرضه کند.
مشخصات یک کروم بوک مخصوص بازی های رایانه ای با نمایشگر ۱۶ اینچی در وب سایت لنوو رصد شده است.
منابع خبری اعلام کردند که چین سریعترین پهپاد دنیا را آزمایش کرده است.
قرار است موتورولا چندین گوشی هوشمند سری Edge را در ۸ سپتامبر عرضه کند. می‌توان انتظار داشت که این شرکت در آن زمان از گوشی هوشمند موتورولا Edge 30 Neo نیز رونمایی کند.
به تازگی مشخصات گوشی Xperia 5 IV پیش از رونمایی رسمی فاش شده است. در ادامه نگاهی به مشخصات احتمالی، پرچمدار جمع و جور آینده سونی می‌اندازیم
طبق گزارشی جدید موتورولا به زودی از یک موبایل سری اج با نمایشگر pOLED، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و در چهار رنگ مختلف رونمایی می کند.
گزارشی جدید مشخصات یک موبایل سری V۲۵ شرکت ویوو را فاش کرده که طبق آن دستگاه دارای نمایشگر۶.۴۴ اینچی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و تراشه مدیاتک است.
برند ردمی در چند روز گذشته از ورود گوشی هوشمند ردمی K50 اکستریم ادیشن به چین خبر داده بود. دیروز، این شرکت تایید کرد که این دستگاه امروز (۱۱ آگوست) در چین رونمایی خواهد شد و پس از معرفی این دستگاه احتمالا با نام ردمی K50 اولترا معرفی می‌شود.
گوشی هوشمند ردمی K50 اکستریم ادیشن به زودی در چین رونمایی خواهد شد. تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به کار رفته در این دستگاه آن را به یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند بازار تبدیل خواهد کرد.
رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان سازمان امور مالیاتی از نهایی شدن ویژگی‌ها و مشخصات پایانه‌های فروشگاهی و بارگذاری آن در وبسایت این سازمان خبر داد.
اوپو رینو 8z کاملاً شبیه به اوپو رینو 7z است. در پوستر منتشر شده، مشاهده می‌کنیم که چیدمان دوربین سه گانه پشتی و فلاش LED در این دستگاه با اوپو رینو 7z یکسان است. در اطراف دو دوربین نور RGB بزرگ به چشم می‌خورد. متن «AI Portrait Camera» در زیر تنظیمات دوربین مشاهده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ