کسانی که برای وعده صبحانه خود به جای تخم مرغ و نان تست، از جو دوسر یا همان اوتمیل استفاده می‌کنند، خطر کم تری برای ابتلا به سکته دارند. مصرف روزانه صبحانه و مشخصاً مصرف اوتمیل، خطرات ابتلا به سکته را کاهش می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جشن صعود استرالیا به نیمه نهایی جام جهانی زنان، تصاویر بسیار زیبایی را ثبت کرده است.
مهدی ترابی بود پس از گلزنی امید عالیشاه در دربی صد و یکم، پیراهن او را با ژستی شبیه به لیونل مسی در ال‌کلاسیکوی مشهور برنابئو، پیش چشم هواداران به اهتزاز درآورد.
اعتقاد نفتی‌ها به اعلام پنالتی روی محبی نزدیک بود به درگیری بزرگ بین بازیکنان منجر شود.
یک وعده ۱۵۰ گرمی ماست یونانی ۲ درصد حاوی ۱۵ گرم پروتئین است. روی آن ۲۵ گرم آجیل و مقداری توت تازه اضافه کنید تا آن را به ۲۰ گرم برسانید. مطالعات نشان داده‌اند صبحانه‌ای که حاوی حدود ۲۰ گرم پروتئین باشد، می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.
تفسیر خاص ساشا استگمن از برخورد توپ با دست مدافع بوخوم شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی زنبورها تمام شود.
ژوزه مورایس پاسخ خبرنگاری تبریزی با با تیزهوشی خاصی داد.
فرنچ تست یکی از مورد پسندترین صبحانه‌های دنیاست که هم بزرگسالان و هم کودکان به آن علاقه دارند.
کسانی که برای وعده صبحانه خود به جای تخم مرغ و نان تست، از جو دوسر یا همان اوتمیل استفاده می‌کنند، خطر کم تری برای ابتلا به سکته دارند. مصرف روزانه صبحانه و مشخصاً مصرف اوتمیل، خطرات ابتلا به سکته را کاهش می‌دهد.
زرق و برق مراسم فیفا در پاریس و قدم گذاشتن روی صحنه‌ای که مسی برای هفتمین بار عنوان مرد سال را گرفت، باعث نشد که علی دایی پرسش مهم مردم ایران از رئیس فیفا یادش برود. او بازهم نماینده لایقی برای کشور بود
جایگاه علی دایی علاوه بر ورزش، در جامعه هم به عالی‌ترین درجه‌اش رسید و یقینا همین بخش از زندگی او است که باعث می‌شود حضور توأم با آرامشش روی صحنه‌ای در پاریس، موجی از خوشحالی را در دل مردم به وجود بیاورد. مردمی که هنوز هم امید دارند تا متخصصان امر، در رأس کار قرار بگیرند تا شاید مثل علی دایی، دنیا به دیده احترام به شخصیت‌های برجسته‌اش نگاه کند.
حضور دو جیمی‌جامپ در زمین چمن ورزشگاه نقش‌جهان از اتفاقات عجیب این مسابقه در پایان وقت‌های عادی بود.
شاید یکی از جذاب‌ترین و البته پرحاشیه‌ترین صحنه بازی آرسنال و استون‌ویلا، خوشحالی گابریل مارتینلی باشد.
مهاجم پیکان می‌گوید بیژن حیدری داور وسط با لحن بدی با او صحبت کرده است.
یک ساختمان در قهرمان ماراش ترکیه در اثر زلزله مثل یک درخت از زمین درآمده و واژگون شده است!
همراهان تیم فولاد که بازی را از نزدیک دیدند، بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس جشن مفصلی را در چمن ورزشگاه فولاد آره‌نا برپا کردند.
تیم داوری دیدار استقلال و تراکتور، دو بار تصمیم به تکرار ضربه پنالتی کوین یامگا گرفت.
اگر اسیر خوردن یک وعده تکراری و روزمره برای صبحانه شده اید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای متولدین هر ماه ویژگی‌های منحصر بفردی تعریف شده است و ما بر اساس این اطلاعات منحصر به فرد، به متولدین هر ماه صبحانه‌ای منحصر به خودشان و جفت و جور با ویژگی‌های آن‌ها در ادامه معرفی خواهیم کرد.
باید دانست که هر نوع صبحانه‌ای ارزش غذایی ندارد و بعضی عادت‌های اشتباه در این زمینه مانع بهره‌مندی فواید صبحانه خواهند بود.
مصرف یک صبحانه حاوی کربوهیدرات بالا با سطح بالاتری از هوشیاری صبحگاهی همراه است. در مقابل، صبحانه حاوی پروتئین بالا با سطح هوشیاری کمتری ارتباط دارد.
گزارشگر صداوسیما هم به دلیل سانسور، متوجه اخراج بازیکن کامرون نشده بود.
اخراج دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ولز مقابل ایران تاثیر زیادی در نتیجه این مسابقه داشت.
هواداران جام‌جهانی از صبحانه ناخوشایندی که ظاهراً در دهکده هواداران در قطر سرو می‌شود، انتقاد کردند.
شهردار تهران گفت: این آشوب‌های اخیر در کشور حکایت از پشت صحنه‌ای دارد، شرایط دشمن را به این نتیجه رساند که یا باید تلاش کنند یا مرگ خودشان را نظاره کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ