دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلیتکو مادرید، با اعتمادبه‌نفس بالا از آمادگی تیمش برای رقابت با رئال و بارسای پرستاره خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلیتکومادرید، معتقد است که به عنوان یک مربی باید هر لحظه آماده رفتن باشد.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، به اظهارات ژوائو فلیکس مبنی بر تمایل به حضور در بارسلونا واکنش تندی نشان داد.
دیگو سیمئونه یکی از کسانی است که اعتقاد دارد رفتن کیلیان امباپه به رئال جدای از تقویت رقیب، به سود لالیگا و فوتبال اسپانیا خواهد بود.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، بعد از پیروزی مقابل منچسترسیتی گفت تیمش از شکست دادن قهرمانی اروپا خوشحال نیست بلکه احساس آرامش و اعتماد به نفس می‌کند.
آلوارو موراتا و دیه‌گو سیمئونه جلسه ای خصوصی برای تعیین تکلیف این ستاره برگزار کردند.
گایا لوکاریلو، همسر سیمونه اینزاگی فاش کرد که شوهرش درباره بازی منچسترسیتی و رئال مادرید چه پیش‌بینی کرده است.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در خصوص پیروزی 2-1 مقابل رئال سوسیداد اظهار داشت که از عملکرد بازیکنانش بسیار خوشحال است.
اتلتیکومادرید در بازی خارج از خانه برابر اسپانیول، یکی از تیم‌های شانس سقوط به دسته پایین‌تر به تساوی 3-3 دست پیدا کرد.
صحبت‌های دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، درباره رئال مادرید و منچسترسیتی خبرساز شده است.
اتلتیکومادرید در بازی خانگی با نتیجه 3 بر یک موفق به شکست مایورکا شد.
دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از پیروزی 1-2 مقابل رایو وایکانو، تاکید کرد تیمش پس از کاهش اختلاف امتیاز با رئال، پدال گاز را تا انتها فشار خواهد داد.
بارسلونا پنجشنبه شب در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری موفق شد رئال را با ارائه یک بازی کاملا دفاعی، 0-1 شکست دهد. دیه‌گو سیمئونه دیروز به این سبک بازی بارسا کنایه زد.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در آستانه دیدار حساس با رئال مادرید در دربی پایتخت اسپانیا می‌گوید تیمش از آمادگی کامل برخوردار است و بر خلاف شایعات با داور این مسابقه مشکلی ندارد.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید، از بیانیه خیل مارین، مدیر اجرایی باشگاه، علیه رئال و کمیته داوران اسپانیا حمایت کرد.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که اخراج نشدن دنی سبایوس، نقطه عطف دیدار امشب تیمش مقابل رئال مادرید بود.
سرمربی اتلتیکومادرید به تمجید از عملکرد شاگردانش مقابل وایادولید پرداخت.
هواداران رئال مادرید امشب در برنابئو از فرصتی که داشتند برای طعنه زدن به اتلتیکو مادرید استفاده کرده و خواهان اخراج نشدن دیگو سیمئونه بعد از حذف تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان شدند.
دیه‌گو سیمئونه بالاخره به شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو در تابستان واکنش نشان داد و گفت که هرگز نه با او مذاکره کرده بود و نه علاقه‌ای به خرید او داشت.
دیه‌گو سیمئونه بالاخره به شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو در تابستان واکنش نشان داد و گفت که هرگز نه با او مذاکره کرده بود و نه علاقه‌ای به خرید او داشت.
کارلو آنچلوتی اعتقاد دارد که دیه‌گو سیمئونه، پس از شکست در دربی، از سبک بازی رئال تعریف کرده و قصد کنایه زدن نداشت.
دیه‌گو سیمئونه پس از شکست در دربی مادرید به رئال به خاطر سبک بازی اش کنایه زد و گفت که چشم به ضد حملات داشتند. به سیمئونه همیشه به خاطر این سبک بازی طعنه می زنند.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، در بازی امشب مقابل رئال، مارکوس یورنته را مامور مهار وینیسیوس کرده است. یورنته در دربی سال گذشته در برنابئو این کار را به خوبی انجام داد.
دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری دربی مادرید گفت که مشکلی با شادی گل وینیسیوس ندارد و تمرکزش روی بازی و پیروزی بر رئال مادرید است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ