دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از پیروزی 1-2 مقابل رایو وایکانو، تاکید کرد تیمش پس از کاهش اختلاف امتیاز با رئال، پدال گاز را تا انتها فشار خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس تایید مقامات شهرستان مائوی در ایالت هاوایی، شمار جانباختگان حریق جنگلی مرگبار در این ایالت، از ۱۰۰ نفر تجاوز کرده و احتمالا بیشتر خواهد شد.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم رئال مادرید توضیح داده است که این تیم چگونه می‌تواند از بحران جدایی کریم بنزما عبور کند.
بانک ملت گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان تیرماه سال جاری را منتشر کرد که بر اساس آن، مانده کل منابع ارز و ریال این بانک بورسی در چهارماهه از مرز 10.228.524 میلیارد ریال عبور کرده است.
بانک ملت گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان تیرماه سال جاری را منتشر کرد که بر اساس آن، مانده کل منابع ارز و ریال این بانک بورسی در چهارماهه از مرز ۱۰.۲۲۸.۵۲۴ میلیارد ریال عبور کرده است.
بارسلونا در دیداری تدارکاتی با سه گل از سد رئال مادرید عبور کرد.
پس از پیروزی دلچسب حمیدرضا نداف بر حریف ویتنامی، سینا مقیمی نیز دومین بازی ایران را با برد پشت سرگذاشت.
در ابتدا شاید تصور نمی شد که حضور لیونل مسی در اینتر میامی اثری فوری در متحول شدن این تیم در آمریکا و دنیا داشته باشد اما با مشاهده آمارها، قطعا نظر شما هم عوض می‌شود.
بدون شک حضور کاپیتان تیم‌ملی عراق در فوتبال ایران، نگاه فوتبال‌دوستان عربی را بیشتر از گذشته به لیگ ایران منعطف می‌کند.
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: عبور از اوج مصرف۷۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات بدون ایجاد محدودیت برای مردم در مصرف، موفقیتی برای صنعت برق محسوب می شود.
تیم فوتبال ساسولو موفق شد با نتیجه عجیبی، از سد رئال ویچنزا عبور کند.
علیرضا بیرانوند با حضور در تمرینات گروهی پرسپولیس، آمادگی خود را نشان داده است.
ترکیب‌های خاصی از میدان‌های الکترومغناطیسی و فرکانس‌های شدید می‌تواند اعوجاج‌های مکانی موضعی ایجاد کند و فرد را قادر می‌سازد از میان موانع جامد حرکت کند. میدان‌های الکترومغناطیسی با قدرت و جهت مشخص می‌شوند، در حالی که فرکانس‌های شدید با فرکانس‌های نوسان طبیعی اجسام مطابقت دارند.
رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: به نظرم یکی از دلایل جدی مهاجرت، شیوع کرونا در سال‌های گذشته بوده و با عبور از این شرایط، در حال حاضر تصمیم افراد برای مهاجرت عملیاتی شده است.
نخست‌وزیری در تاریخ معاصر ایران از همان زمان سیدضیاء و تأسیس ساختار نوین سیاسی وجود داشت و پس از پایان دوره پهلوی هم در چارت سیاسی و مدیریت کلان کشور باقی ماند. پس از اینکه همه‌پرسی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۸ برگزار و عمر دولت موقت به ریاست مهدی بازرگان به پایان رسید.
قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر ایران با عبور این تیم از امتیاز هزارو ۲۰۰ در تاریخ این رقابت‌ها همراه شد.
بازیکنان تیم بارسلونا پیش از شروع بازی امشب از تونل افتخار بازیکنان تیم رئال سوسیداد عبور کردند.
رئال مادرید امشب کار دشواری برای عبور از سد منچسترسیتی و صعود به فینال لیگ قهرمانان در پیش دارد.
پاول فرناندز، کارشناس داوری اسپانیایی، مدعی شده که گل منچسترسیتی کاملا درست بوده و اعتراض بازیکنان رئال بی‌مورد است.
منچسترسیتی یازده بازی تا رکورد سه گانه فاصله دارد. رکوردی که تا کنون فقط منچستریونایتد در انگلیس به آن دست پیدا کرده است.
رئال مادرید قصد دارد به این سادگی از اظهارات خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، عبور کند.
ادواردو کاماوینگا در صورتی که امسال با رئال مادرید فاتح کوپا دل‌ری شود، ششمین جام باشگاهی‌اش را فتح خواهد کرد؛ اما او ابتدا باید در ال‌کلاسیکوی امشب از سد بارسا عبور کند.
یک عضور از باشگاه رئال مادرید برای اولین بار در مورد پرونده رشوه دهی بارسلونا به نگریرا اظهار نظر کرد.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال، در آستانه دربی امشب مادرید می‌گوید خشونت و نژادپرستی در فوتبال خطوط قرمزی هستند که هیچ احدی نباید از آنها عبور کند.
مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت در پایان مردادماه سال جاری از 8.308.442 میلیارد ریال عبور کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ