معاون وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد که کار در قالب مذاکرات وین (پیرامون برچیدن تحریم های ضدایرانی) در خط پایان قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال‌احمر گفت: اردوهای انگیزشی آموزشی کارآفرینی در دستور کار است و دوره‌ها به صورت بوت کمپ برگزار می‌شود.
وزیر دادگستری گفت: یکی از برنامه‌های دولت این است که کودکان کار زیر ۱۸ سال را در قالب فرزندخواندگی به دامن خانواده‌ها سوق دهد.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه(کارکنان وظیفه) اقدام کند.
نهادهایی چون صندوق اعتباری هنر می‌بایست به تمامی هنرمندان از کار افتاده خدمات ارائه کنند و مرزها را از آنچه اکنون انجام می‌دهند، فراتر ببرند. برای تقریب به ذهن می‌توان به الگوی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد که در قالب فدراسیون پزشکی-ورزشی خدمات قابل توجهی به ورزشکاران در چارچوب بیمه آنها می‌دهد. چرا اهالی فرهنگ نباید یک بیمارستان تخصصی داشته باشند و هر از چندگاهی حضورشان در بیمارستان‌های مختلف و حتی پرداخت هزینه‌هایشان جنجال آفرین شود؟
جنگنده تک موتوره Hürjet در قالب مدل‌های جت آموزشی پیشرفته و جنگنده‌های سبک تولید خواهد شد. گزینه اول می‌تواند جایگزین ۶۸ جت آمریکایی T-۳۸M Talon شوند که در پایگاه هوایی گیگلی در نزدیکی ازمیر مستقر هستند و اغلب برای آماده سازی خلبانان به منظور پرواز با هواپیما‌های جنگی سنگین‌تر به کار گرفته می‌شوند. سفارش اولیه سازمان هوافضای ترکیه برای نسخه آموزشی جنگنده هورجت ۱۶ فروند اعلام شده است و انتظار می‌رود که تحویل آن‌ها از سال ۲۰۲۳ آغاز شود.
مشهد ـ مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۴۴۱ بازرس سلامت محیط و کار در قالب ۱۳۶ تیم بازرسی، نظارت‌های بهداشتی ویژه تعطیلات نوورزی و ایام ماه مبارک رمضان را بر عهده دارند.
در صنعت ساخت و ساز، قالب بتن یک سازه موقتی است که جهت شکل دادن به ساختمان مورد نظر به کار برده می‌شود.  وقتی بتن در حالت مایع قرار دارد، آن را درون قالب ریخته تا به شکلی که مد نظرشان است در آید. قالب بندی به صورت‌های مختلفی انجام می‌شود که در این مقاله درباره انواع آن برای بتن صحبت می‌کنیم .
معاون وزیر خارجه روسیه امروز اعلام کرد: تشکیل نشست وزرای خارجه در قالب چهارجانبه (ایران، روسیه، سوریه و ترکیه) در دستور کار و شرایط برگزاری آن در حال بررسی است.
اتاق بازرگانی ایران در گزارشی به بررسی ابعاد مختلف مشکلات و نیازهای بخش صنعت ایران پرداخته و در قالب ۱۰ پیشنهاد، خواسته در جریان نهایی شدن برنامه هفتم توسعه در دستور کار قرار بگیرد.
سعیدی نماینده چابهار با اشاره به این‌که طرح صیانت از دستور کار مجلس الحمدالله خارج شد، خاطر نشان کرد:، اما آنچه در قالب آن طرح مطرح بود عملاً به بهانه شرایط کشور اجرایی شد و اصل نهم قانون اساسی درباره این موضوع صراحت دارد که باید برداشته شود.
نفر اول وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشور می‌گوید دلیل اینکه تا امروز نتوانسته خود را در قالب یک چهره مدعی تیم ملی نشان دهد، قدم آخر کارش بوده که آن را محکم برنداشته اما این بار می‌خواهد کار نیمه تمامش را تمام کند.
محمدحسن آصفری گفت: امروز بستن تنگه هرمز در دستور کار مجلس است. اگر قرار باشد اروپایی‌ها با نیرو‌های مسلح و نیرو‌های رسمی ما اینگونه برخورد کنند ما هم گزینه‌های دیگری را روی میز خواهیم گذاشت از جمله محدود کردن تردد کشتی‌های تجاری اروپا در تنگه هرمز در قالب طرح فوریتی در مجلس دنبال خواهد شد.
در حالی که تغییر سن دارای ضوابط و مقررات خاص خود است، برخی اشخاص در قالب وکیل و یا موسسات حقوقی اعلام می‌کنند که به‌صورت تضمینی و با استفاده از روابط خاص خود این کار را انجام می‌دهند.
معاون زنان رئیس جمهور با اشاره به تصویب طرح کسب و کار پایدار خانواده گفت: بر اساس این طرح زنان بدسرپرست مهارت یاد می‌گیرند و تا چهار سال از طرف کارفرما حمایت می‌شوند.
واقعیت‌های سیاست و الگوی رفتاری ایالات متحده در برابر ایران نشان می‌دهد منطق کنش رفتاری آمریکا به میزان قابل‌توجهی در مقایسه با سال گذشته تغییر پیدا کرده است. ایالات متحده همکاری با ایران برای نیل به توافق نسبتا پایدار و در ارتباط با موضوع هسته‌ای را تغییر داده و به میزان قابل توجهی با سیاست‌های اسرائیل و عربستان همگونی و هماهنگی پیدا کرده است.
وقتی سازمان تأمین اجتماعی به انحای مختلف تلاش می‌کند از شرکت‌ها مبالغی اضافی در قالب حق بیمه قرارداد دریافت کند، شرکت‌ها ترجیح می‌دهند به صورت زیرزمینی کار کنند و پنهان کاری افزایش می‌یابد. تمامی این شرایط به غیرشفاف شدن فضای اقتصادی کشور منجر می‌شود. دریافت مبالغ اضافی از شرکت‌ها به فرار سرمایه‌ها از کشور و افزایش فعالیت‌های سوداگرانه منجر می‌شود.
شهردار منطقه ۱۴ از شروع عملیات اجرایی طرح خدمت در قالب انجام روکش آسفالت و رفع نیازهای ترافیکی این منطقه خبر داد و گفت: رفع نواقص ترافیکی بیش از ۳۰۰ موقعیت در دستور کار مدیریت شهری است.
سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو پس از برگزاری به صورت فیزیکی، در قالب نمایشگاه مجازی به کار خود ادامه خواهد داد.
تهیه دستورالعمل اجرایی پارک‌های طبیعت‌گردی و اکوکمپ‌ها به عنوان یکی از تأسیسات گردشگری کشور در قالب مصوبات میز تخصصی اکوتوریسم در دستور کار معاونت گردشگری قرار گرفت.
سازمان تاکسیرانی شهر تهران در راستای وظایف خود ، اقدامات مرتبط در حوزه خدمت رسانی مناسب به شهروندان در قالب اجرای طرح استقبال از مهر را در دستور کار قرار می دهد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد که کار در قالب مذاکرات وین (پیرامون برچیدن تحریم های ضدایرانی) در خط پایان قرار دارد.
سیستم‌هایی ابداع شده که در قالب آنها از پهپادهای «خوب» برای از کار انداختن پهپادهای «دشمن» استفاده می‌شود و یکی از جدیدترین آنها مانع سقوط پهپادهای خنثی شده نیز می‌شود.
رابرت مالی در توییتر نوشت: انتظارات ما قابل کنترل است، اما ایالات متحده از تلاش‌های اتحادیه اروپا استقبال می‌کند و برای تلاشی با حسن نیت برای دستیابی به توافق آماده است. به زودی مشخص خواهد شد که آیا ایران برای همین کار آماده است یا خیر.
در آستانه آغاز به کار دولت سیزدهم و همزمان با روزهای بررسی فهرست وزرای پیشنهادی از سوی حجت‌الاسلام رئیسی برای تشکیل هیأت دولت، از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خبرگزاری مهر در قالب سلسله گزارش‌هایی به انعکاس دیدگاه فعالان حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر پرداخت تا در قالب نظرخواهی مستقیم از صاحب‌نظران این حوزه به تبیین بخشی از اولویت‌های اجرایی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی بپردازیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ