گروه طالبان که در کابل، پایتخت افغانستان قدرت را در دست دارد، محدودیت‌های تازه‌ای برای صدور گذرنامه وضع کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس آلبانی محدودیت‌های جدیدی را برای کنترل مقر منافقین در تیرانا اعمال کرده است که براساس آن هیچ‌کس بدون اجازه پلیس حق ورود و خروج در این اردوگاه را ندارد.
به تازگی تصویب یک قانون علیه مهاجران در آمریکا با انتقادات بسیاری روبرو شده است؛ این قانون محدودیت‌هایی بر معاملات ملکی مهاجران ایرانی اعمال خواهد کرد.
محدودیت‌های جدیدی که هند به تازگی برای صادرات برنج ایجاد کرده است می‌تواند با تشویق دیگر کشورهای تولید‌کننده برنج به اعمال محدودیت، در نهایت منجر به افزایش قیمت جهانی برنج شود و کشورهای فقیر را درگیر کمبود موادغذایی کند.
با فرارسیدن تولد هشت سالگی برجام شمارش معکوس برای رفع برخی دیگر از محدودیت‌های مهم مرتبط با کشورمان آغاز شده است، اما غرب همچنان با بهانه‌تراشی واهی به دنبال حفظ این محدودیت‌ها است.
دور جدیدی از اعتراضات شبانه در فرانسه با وجود محدودیت‌های سخت پلیسی همچنان ادامه دارد و گفته می‌شود معترضان مراکز تجاری، مغازه‌ها و حتی اماکن دولتی را غارت می‌کنند.
ممکن است در صورت محکومیت کیفری ترامپ محدودیت‌هایی برای سفر‌های انتخاباتی او به وجود بیاید و برخی ایالت‌ها هم مانع رای دادن به فرد محکوم کیفری بشوند که این امر قطعا چالش‌های حقوقی را در جریان انتخابات به وجود خواهد آورد.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از اعزام کاروان ترویجی دانش پایه به شالیزارهای استان خبر داد و گفت: رویکردهای علمی جدید مطابق با محدودیت‌های منابع اقلیمی در اختیار مردم قرار می گیرد.
قانون جدید، ترویج برخی اعمال مانند جراحی زیبایی و پرهیز از درمان توسط اینفلوئنسرها را ممنوع می‌کند. همچنین، تبلیغ دستگاه‌ها و ابزارهای به ظاهر پزشکی که فاقد تاییده و استاندارد لازم هستند، غیرقانونی خواهد بود.
مایکروسافت اکنون قابلیت‌های هوشمند بیشتری را به چت‌بات بینگ اضافه کرده است که ازجمله می‌توان به نمایش تصاویر ویدیوها در نتایج جستجو اشاره کرد. علاوه‌براین پشتیبانی از افزونه‌ها به‌زودی در بینگ جدید فعال خواهد شد؛ قابلیتی که در تعیین موفقیت چت‌بات مایکروسافت در آینده، نقشی کلیدی دارد.
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که علیه ۱۱ تن از مقامات ایرانی محدودیت‌های صدور روادید اعمال کرده است که مدعی است مسئول «سوء رفتار، بازداشت یا کشتن مشارکت‌کنندگان در اعتراضات بوده‌اند یا شریک جرم آن بوده‌اند و آن‌ها را از حقشان برای آزادی بیان و تجمعات مسالمت‌جویانه محروم کرده‌اند.»
طبق گفته مسئولان، محدودیت‌های جدید به دلیل مختلط بودن زنان و مردان و اینکه زنان در این مکان‌ها حجاب‌ را به صورت درست نمی‌پوشیدند، إعمال شده است.
زارع پور اظهار کرد: مرجع تصمیم گیری درباره فیلتر و رفع فیلتر در شرایط عادی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور واقع شده و ۱۳ عضو دارد که در این ترکیب وزارت ارتباطات یک رای دارد و دولت هم شش عضو دارد؛ ما اعتقاد داریم که باید در برخی از محدودیت‌هایی که در سال‌های گذشته ایجاد شد، بازنگری‌هایی انجام شود و آقای رئیس جمهور هم در یکی از بند‌های حکمی که برای دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی صادر کردند، به بازنگری در سیاست و مصادیق فیلترینگ اشاره داشتند که طبیعتا باید با تعامل در این کارگروه انجام شود.
وزارت بازرگانی آمریکا به بهانه ارائه پهپاد از سوی ایران به روسیه، محدودیت‌های صادراتی جدید علیه تهران معرفی کرده است.
ویکتوریا نولاند، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی پیشتر گفته بود که ایالات متحده و شرکای گروه هفت آن قصد دارند تا سالگرد عملیات نظامی روسیه علیه اوکراین که ۲۴ فوریه است، محدودیت‌های بیشتری را اعمال کنند.
«ما هم با دروغ و شایعه که منجر به تشویش اذهان عمومی شود، موافق نیستیم. اصلا در هیچ کجای دنیا به هیچ فردی اجازه نمی‌دهند با دروغ جامعه را متشنج کند؛ بنابراین در این حوزه ما هم موافقیم که اعمال قانون صورت بگیرد و محدودیت‌هایی وجود داشته باشد. اما باید تفکیک قائل شویم. دروغ یک مسئله است و اظهار نظر و تحلیل و بررسی یک موضوع دیگر. »
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه جای دنیا برای کاربران فضای مجازی شرایط و محدودیت‌های خاصی را دارد، تصریح کرد: البته ما هم خواهان همان قوانین اروپا و آمریکا هستیم که ترجمه آن را به ما بدهند که در کشور خودمان هم استفاده کنیم.
باشگاه بارسلونا نمی‌تواند گاوی، ستاره جوان اسپانیایی، را به دلیل محدودیت‌های لالیگا در فهرست تیم اول قرار دهد.
چین تعریف خود را برای گزارش مرگ‌ومیر ناشی از کووید محدود کرد و تنها موارد ناشی از ذات‌الریه یا نارسایی تنفسی ناشی از کووید را شمارش کرد و این امر باعث ایجاد نگرانی در بین کارشناسان بهداشت جهانی شد. از زمانی که پکن محدودیت‌های خود را کاهش داده، سازمان بهداشت جهانی هیچ داده‌ای از چین درباره بستری‌های جدید کووید دریافت نکرده است.
جدی‌ترین و محتمل‌ترین سناریویی که گمانه می‌رود در رونمایی از طرح جدید حجاب عمومی ارائه شود، اعمال محدودیت‌ها و احتمالا جرایمی ویژه برای افراد بی‌حجاب است. این سناریو به منظور بازگشت وضعیت حجاب عمومی زنان به وضعیت قبل از آغاز ناآرامی‌های اخیر کشور با بهره‌گیری از اعمال قدرت نرم است. بدین معنا که بدون هر گونه استفاده از مواجهه فیزیکی و تنبیهی مستقیم، افراد از طریق کی سری مجازات هوشمندِ نظارتی، اصطلاحا روسری‌ها را مجددا بر سر کنند. اما این سناریو نیز در دو حالت امکان اجرایی شدن دارد
نخست وزیر کانادا امروز اعلام کرد که کشورش تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه اعمال کرده است.
راستینه گفت: در کمیسیون فرهنگی از وزیر ارتباطات دعوت شد تا سریعا شرایط مناسب برای فعالیت مشاغل در بستر پلتفرم‌های داخلی یا ارتقاء آن پلتفرم ها فراهم شود یا احیانا اگر احتیاج به پلتفرم ایجاد جدیدی است، سریعا آن را در دستور کار قرار دهیم.
راستینه گفت: در کمیسیون فرهنگی از وزیر ارتباطات دعوت شد تا سریعا شرایط مناسب برای فعالیت مشاغل در بستر پلتفرم‌های داخلی یا ارتقاء آن پلتفرم ها فراهم شود یا احیانا اگر احتیاج به پلتفرم ایجاد جدیدی است، سریعا آن را در دستور کار قرار دهیم.
او در یک استوری در اینستاگرام در واکنش به این قطعی نوشت: «زندگی بدون اینترنت یک سبک لاکچری جدیده!»
فصل جدید رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور پس از دو فصل و اعمال محدودیت‌های مصوب برای آنها، با حضور صد درصدی تماشاگران برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ