قزوین- تیم فوتبال شمس آذر قزوین برای فصل جدید لیگ برتر ۲ بازیکن از تیم‌های آلومینیوم اراک و ملوان را جذب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوره دابل پاس که با هدف اصلی رساندن بازیکنان تیم‌های پایه به تیم اصلی در باشگاه سپاهان برگزار گردید، به پایان رسید.
شاید لازم باشد وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش ایران ضمن برخورد مناسب با این رفتار ضدانسانی روس‌ها و اعتراض به عدم تامین امنیت ورزشکاران کشورمان، تا مدتی از حضور در مسابقات مختلف با تیم‌های روسیه جلوگیری کند.
مدیران کنونی باشگاه استقلال رویایی در سر دارند که خاطرات مدیران اسبق است؛ حضور پرتعداد بازیکنان جوان با استعداد در ترکیب آبی‌پوشان.
نگاهی به ترکیب تیم‌های مختلف لیگ برتری این واقعیت را آشکار می‌کند که بازیکنان زیادی از سال‌های گذشته پرسپولیس در اردوی آن‌ها حضور دارند.
نگاهی به ترکیب تیم‌های مختلف لیگ برتری این واقعیت را آشکار می‌کند که بازیکنان زیادی از سال‌های گذشته پرسپولیس در اردوی آنها حضور دارند.
ذوب‌آهن برای فصل جدید با حضور بازیکنان سرشناس آماده رقابت با تیم‌های بالای جدولی است.
شرایط برگزاری فصل آینده لیگ برتر هندبال در حالی اعلام شد که تیم ها ملزم به استفاده از بازیکنان جوان و امید بوده و حتی حضور تیم‌ها در لیگ‌های جوانان برای آنها امتیاز دارد.
شرایط برگزاری فصل آینده لیگ برتر هندبال در حالی اعلام شد که تیم ها ملزم به استفاده از بازیکنان جوان و امید بوده و حتی حضور تیم‌ها در لیگ‌های جوانان برای آنها امتیاز دارد.
نخستین تمرین تیم ملی با حضور ۲۳ بازیکن در کمپ تیم‌های ملی انجام شد.
احسان علوان‌زاده معتقد است حضور در تیم‌های نظامی برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی باعث افت برخی از بازیکنان لیگ برتری می‌شود.
در لیست بازیکنان تیم امید دو بازیکن حضور دارند که احتمالا در مقدماتی المپیک مورد توجه تیم‌های خارجی نیز قرار بگیرند.
یک مرد با پوشیدن برقع سیاه‌رنگ و پوشاندن صورت به بهانه حجاب در مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد زنان در کنیا حضور پیدا کرد و موفق شد رقیب زن که قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا بود را شکست دهد. این مرد که پس از دستگیری اعلام کرد که به دلیل نیاز به جایزه نقدی ۴۲ هزار دلاری مسابقات این کار را انجام داده است، در طول مسابقات با هیچ کس صحبت نمی‌کرد و موفق شده بود که بازیکنان و حتی کارکنان مسابقات را فریب دهد. با این حال، پس از اینکه او قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا را شکست داد، پوشش او کنار رفت و باعث ایجاد تردید درباره هویت دیگر بازیکنان و مربیان تیم‌ها شد.
حضور شهاب حسینی در اردوی تیم‌های ملی کشتی با یک سؤال تکراری درباره معمای سریال «پوست شیر» و جواب قابل تأمل این بازیگر همراه بود.
اولین تمرین شاگردان امیر قلعه‌نویی با حضور تمام بازیکنان از لحظاتی پیش در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.
سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک معتقد است با وجود حضور تنها پنج تیم در لیگ برتر این رشته، این مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار بود.
برترین بازیکنان هفته شانزدهم لیگ در حالی انتخاب شدند که دو بازی بزرگ هفته در اصفهان و کرمان بیشترین بازیکن را معرفی کرده‌اند.
بازیکن جوان تیم ملی هندبال گفت: توانستیم اشتباهاتمان را مقابل تیم‌های برتر دنیا کم‌تر کنیم، این موضوع به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در آسیا راحت‌تر کار کنیم.
سه مسابقه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های انگلستان، ولز و امریکا نکاتی را مکشوف کرد که تا به حال پوشیده مانده یا دست‌کم نمود بیرونی پیدا نکرده بودند. در مسابقه نخست هر کسی پرچم خود را داشت؛ پرچم الله نشان، پرچم بدون نشان، پرچم شیر و خورشید و پرچم قومیت‌ها. در رویارویی با انگلستان شاهد بودیم عده‌ای از جمله بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را نخواندند، عده‌ای این سرود را خواندند و عده‌ای دیگر هو کردند. القصه، آنچه دیدیم تفرقه بود. در مسابقه دوم و سوم اوضاع تا حدودی تغییر کرد. به جز تنوع پرچم‌ها –که در بازی نخست هم با آن مواجه بودیم- مشاهده کردیم بخشی از بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را خواندند، برخی لب زدند و برخی نخواندند.
وحید امیری می‌گوید با حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی اتحاد بیشتری در بین بازیکنان ایجاد شده است.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: این ارزیابی کلی و عمومی درباره تیم انگلیس است. ولز و آمریکا هم تیم‌های ناشناخته‌ای نیستند و بازیکنان با کیفیتی دارند و قطعا برابر این سه تیم کار آسانی نداریم.
سه بازیکن تیم ملی فوتبال در فاصله ۲۵ روز تا شروع جام جهانی در کمپ تیم‌های ملی تمرین کردند.
سومین هفته از برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران، شنبه ۳۰ مهر با حضور اهالی رسانه در کمپ تیم‌های ملی دنبال شد. در این تمرین کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی دقایق بسیار کوتاهی برای بازیکنان صحبت کرد و آن‌ها کار خود را با نرم دوی شروع کردند. سه لژیونر شاغل در قطر شامل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و ابراهیمی به همراه محبی، چشمی، مهدی‌پور، سامان فلاح و آرمین سهرابیان در ساختمان پک به تمرین پرداختند.
تیم‌های شطرنج نوجوانان دختر و پسر ایران با ترکیبی متشکل از ۱۱ بازیکن در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند.
تیم‌های شطرنج نوجوانان دختر و پسر ایران با ترکیبی متشکل از ۱۱ بازیکن در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ