فوق تخصص خون و سرطان کودکان با بیان اینکه سرطان خون شایعترین سرطان کودکان محسوب می‌شود، گفت:یکی از این علائم، کمر درد شدید بوده که معمولا معادل سرطان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داغ شدن گوشی مهم‌ترین نشانه ویروسی شدن گوشی است در شرایطی که داغ شدن گوشی در زمان‌های طولانی امری طبیعی به نظر می‌رسد، اما باید توجه داشته باشید که اگر در وضعیت عادی و زمانی که زیاد با گوشی کار نمی‌کنید، متوجه داغ شدن بیش از حد گوشی شدید، احتمال ویروسی شدن گوشی شما وجود دارد، زیرا برخی از ویروس‌ها سبب می‌شوند که بیش از اندازه طبیعی از CUP گوشی استفاده شود و درنهایت با داغ شدن غیرطبیعی گوشی روبه‌رو می‌شوید.
چاقی و اضافه وزن یکی از مهمترین مشکلات جوامع مدرن محسوب شده و افراد زیادی تلاش می کنند با روش های مختلف، وزن خود را کنترل کنند. در این میان مطالعات جدید محققان نشان می دهد؛ یک گیاه گرمسیری بومی چین ممکن است کلید مبارزه با مشکل جهانی چاقی را دل خود داشته باشد.
بر اساس گفته‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC)، مهم‌ترین راه برای پیشگیری از گرمازدگی، نوشیدن مایعات کافی است. منتظر نمانید تا تشنه شوید. تشنگی به تنهایی نشانگر کاهش سطح مایعات در بدن است.
هر دردی در بدن انسان بی‌علت نمی‌باشد و می‌تواند دارای علائم مختلفی باشد. درد آرنج نیز نشانه وجود برخی از عارضه‌هایی می‌باشد که با آرنج، بازو یا ساعد مرتبط است. در ادامه قصد داریم به معرفی مهم‌ترین علل درد در ناحیه آرنج بپردازیم.
دلایل اثبات شده‌ای وجود دارند که نشان می‌دهند خواب یکی از مهمترین عناصر برای تقویت حافظه است. از آنجایی که بیشترین مقدار تثبیت حافظه در خواب صورت می‌گیرد، مشخص می‌شود که مغز ما بدون داشتن خواب کافی به دردسر می‌افتد. حتی یک چرت کوتاه می‌تواند بازیابی شما را بهبود ببخشد.
سرطان دومین علت شایع مرگ و میر بعد از بیماری قلبی است. مهم‌ترین اقدام برای بیماران سرطانی، غربالگری به موقع است. هدف غربالگری سرطان، تشخیص و یافتن سرطان قبل از ظاهر شدن علائم آن است؛ زمانی که تومور هنوز کوچک و رشدنیافته است، شانس درمان در بالاترین حد خود قرار دارد.
استاد بیماری‌های کلیه با بیان اینکه یک فرد معمولی در ۲۴ ساعت باید حدود ۲ تا ۳ لیتر آب مصرف کند، گفت: البته ملاک درباره میزان مصرف آب بستگی به میزان فعالیت بدن دارد.
سمنان- آمارها نشان می‌دهد که تصادفات جاده‌ای در نوروز ۱۴۰۲ نسبت به نوروز سال قبل افزایش ۴۰ درصدی داشته که امری بسیار نگران کننده است.
سرمربی استقلال می گوید که داور بازی باید در صحنه سرنگونی ارسلان مطهری، به مدافع ملوان کارت قرمز نشان می داد.
شاید تصور کنید که عشق برای حفظ یک رابطه طولانی مدت مانند ازدواج کافی است، ولی کاملا در اشتباهید، در کنار عشق باید اعتماد، سازگاری، صداقت، صمیمیت، قدردانی و احترام قرار بگیرد تا بتوانید رابطه عاشقانه تان را در بلند مدت حفظ کنید. یکی از مهم‌ترین مولفه‌های رابطه عاطفی سالم، احترام است.
ناباروری از سوی سازمان جهانی بهداشت به عنوان یکی از مهمترین مشکلات بهداشت عمومی مطرح است و آمار‌ها نشان می‌دهد نزدیک به ۸۱ میلیون فرد نابارور در سراسر دنیا وجود دارد.
فرزند آیت الله هاشمی گفت: عقلانیت و میانه روی، مهمترین ویژگی شخصیتی مرحوم هاشمی بود که امروز خلا آن در حکمرانی و سیاست ورزی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، پرهیز از افراط و تندروی در مدیریت کشور، موجب کاهش هزینه‌ها، نارضایتی‌ها و افزایش کارآمدی می‌شود، حضور منتقدین را به عنوان فرصت تلقی کردن نه تهدید و برخورد با آنها، نشانه عقلانیت یک سیستم است که امروز به آن نیاز داریم.
یک متخصص بیماریهای عفونی گفت: سوزش گلو نشانه بارز ابتلا به زیرسویه‌های جدید امیکرون است.
مهمترین وعده اقتصادی دولت در گیر بروکراسی های اداری و اختلافات دستگاه ها شده است و به همین منظور تشکیل منظم و هفتگی جلسات شورای عالی مسکن میتواند نشانه جدیت دولت در این وعده مسکنی باشد.
تشخیص دیابت نوع یک در کودکان برای والدین و سرپرستان کودکان و نوجوانان معمولا بسیار سخت است و علائم این بیماری آن‌ها را سردرگم می‌کند. مهم‌ترین نکته در این میان این است که علائم این نوع دیابت در کودکان به‌سرعت و ظرف یک تا چند هفته (کمتر از یک ماه) بروز می‌یابد.
تنش و بحران آب به یکی از مهمترین مسائل جامعه است؛ با وجود آنکه اجرایی شدن الگوی کشت می توان حجم عظیمی از آب های زیرزمینی را حفظ کرداما نوک پیمان مشترکان آب را نشانه گرفته است.
این روزها تنش و بحران آب به یکی از مهمترین مسائل جامعه مبدل شده است با وجود آنکه اجرایی شدن الگوی کشت می توان حجم عظیمی از آب های زیرزمینی را حفظ کرد نوک پیمان مشترکان آب را نشانه گرفته است
توریست‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بار دیگر نشان دادند که صنعت فوتبال سن و سال نمی شناسد و قلب هواداران فوتبال در هر سن، قد، اندازه، اصل و رنگ برای مهمترین تورنمنت بین المللی دنیا می‌تپد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه تربیت افسران جنگ نرم از مهمترین رسالت‌های اساتید دانشگاه‌های ارتش است، خاطر نشان کرد: اساتید، پیشتازان مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند.
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.
نخبه یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاههای جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را ثروت عظیمی باید دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.
نخبه یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاههای جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را ثروت عظیمی باید دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.
مهدی تاج در حاشیه جلسه مهمی که امروز در فدراسیون برگزار شد، برای صدا و سیما خط و نشان کشید.
جودو ایران در حالی به کار خود در بازیهای کشورهای اسلامی با کسب یک نشان برنز خاتمه داد که غیبت در میدان‌های مهم جهانی و آسیایی اولین و مهمترین دلیل ثبت این نتایج بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ