قزوین- رئیس سازمان امور اراضی کشور با بیان اینکه تنها ۱۱ درصد اراضی کشور قابل کشت است، گفت: از ۱۶۵ میلیون هکتار از اراضی کشور تنها ۱۸ میلیون هکتار آن قابل کشت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جاده‌ نقل و انتقالات که با حضور سهراب در استقلال از فولاد صاف شد، در این چند سال پر رفت و آمد بوده است.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۱ مردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۱۱ مردادماه را بخوانید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه اخبار منتشر شده مبنی بر گرم‌ترین هفته طی ۱۱ سال اخیر صحت ندارد و مورد تایید سازمان هواشناسی نیست، گفت: طی تیرماه میانگین دمای هوا نسبت به بلند مدت ۰.۵ تا ۱ درجه سلسیوس گرم‌تر خواهد شد و تنها برخی استان‌ها افزایش دمای بیشتری دارند.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۱ تیر از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۱ تیر را بخوانید.
امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل تنها ۰.۰۵ درصد رشد کرد. در روز کم فروغ بزرگان بورس، ترین‌های بازار سرمایه کدام نماد‌ها بودند؟
اگر فردی هستید که در محیط‌های اجتماعی احساس فرسودگی می‌کنید و ترجیح می‌دهید تنها باشید تا انرژی خود را دوباره به‌دست آورید، این احساس ساختگی که خودتان نیستید تجربه غیر معمولی نیست. اگرچه این احساس می‌تواند باعث ناراحتی شما شود، هیچ ایرادی ندارد چون شما به طور طبیعی درون گرا هستید.
این چهار کهکشان با نام‌های JADES-GS-z۱۲-۰، JADES-GS-z۱۱-۰، JADES-GS-z۱۰-۰ و JADES-GS-z۱۳-۰ شناخته شده‌اند. دانشمندان می‌گویند قدمت این کهکشان‌های کشف‌شده بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون سال پس از مه‌بانگ در بیش از ۱۳ میلیارد سال پیش است؛ یعنی زمانی که جهان تنها دو درصد از سن کنونی خود را داشت.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
​لیونل مسی تنها ۱۱ گل با رکورد علی دایی فاصله دارد و به احتمال زیاد بتواند این رکورد را بشکند.
راساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تا ساعت ۱۱ امروز (۲ اسفند)، کیفیت هوا تنها در ایستگاه پارک قائم (منطقه ۱۸) با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌ها است.
براساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تا ساعت ۱۱ امروز (۲۴ بهمن)، کیفیت هوا تنها در ایستگاه پارک قائم (منطقه ۱۸) و شهرداری منطقه ۱۹ ناسالم برای گروه‌های حساس است.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۱ بهمن ماه را بخوانید.
برآوردها نشان می دهد که از جمعیت بیش از ۱۱ میلیون نفری واجد شرایط برای ثبت نام در قرعه کشی خودرو، تقریبا همه واجدین برای خرید تنها ۲۰ هزار دستگاه خودرو وارد این بخت آزمایی شده اند.
پاکو خمس تنها یک تغییر در ترکیب تراکتور مقابل استقلال ایجاد کرده است.
شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین - کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۱ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۱ آذر ماه را بخوانید.
خزعلی گفت: طبق آمار تنها ۱۲درصد از دستگیر شدگان در اغتشاشات از خانم‌ها بودند و ۸۸درصد بقیه از مدران بودند، ولی می‌بینیم که به غلط این کار‌ها حرکتی زنانه معرفی می‌شود.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۱ آبان ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۱ مهرماه ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۱ مهرماه را بخوانید.
دادگاه فدرال آرژانتین نه تنها حکم قبلی «فدریکو ویِنا» قاضی فدرال مبنی بر مجوز خروج از این کشور در تاریخ دوم اوت (۱۱ مرداد) را تایید کرد بلکه به این قاضی مسئول پرونده، ۱۰ روز مهلت داد تا وضعیت هفت خدمه دیگر را تعیین تکلیف کند.
سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی از اعزام ۱۱ ورزشکار به مسابقات بین المللی مراکش خبر داد و گفت: تنها برای کسب مدال به مراکش می رویم.
طبق توافق صورت گرفته بین باشگاه‌های تراکتور و استقلال، قرار است کاوه رضایی در نیم‌فصل به جمع آبی‌پوشان تهرانی بازگردد و به این ترتیب این بازیکن تنها در ۱۱ بازی آینده می‌تواند تراکتوری‌های را در لیگ برتر همراهی کند.
احمدی نژاد نوشت: بیل راسل نه تنها یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران بود که ۱۱ عنوان بی بدیل را به دست آورد، بلکه یکی از پیشگامان جنبش حقوق مدنی نیز بود. خدا رحمتش کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ