سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیست خرید تابستانی خود را به طور کتبی در اختیار رضا درویش قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فهرستی از بازیکنان مد نظر سرمربی تیم فوتبال استقلال برای فصل بیست و سوم لیگ برتر منتشر شد.
جواد نکونام از روز نخست حضورش در استقلال به دنبال آن بود تا خط حمله تیمش را با جذب محمدحسین اسلامی تقویت کند. با توجه به سبک بازی اسلامی و توانایی او برای حضور در پست وینگر و مهاجم هدف، این مسئله موردتوجه نکونام قرار گرفته و سرمربی استقلال به دنبال آن است تا این ستاره جوان را به فهرست تیمش اضافه کند.
باشگاه النصر نام سادیو مانه را در لیست خود برای حضور در جام ملک سلمان ثبت کرد.
باشگاه منچستریونایتد برای تامین بودجه موردنیاز و جذب بازیکنان مدنظرش آماده فروش ستاره‌های فعلی است.
جواد نکونام لیست مورد نظر خود را برای تقویت تیم در اختیار مدیریت باشگاه قرار داده است. فهرستی که اگر آبی‌ها موفق به جذب آنها شوند، شاهد تشکیل یک استقلال پرستاره و مدعی خواهیم بود.
بارسلونا باید برای جذب ستاره‌های مدنظر ژاوی هرناندز با جدایی چند بازیکن از تیم فعلی‌اش موافقت کند.
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال امید از سوی عنایتی اعلام شد.
تیم ملی زنان ایران با ۲۲ بازیکن به مسابقات انتخابی المپیک اعزام می‌شود.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هشت بازیکنی که همراه با کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشتند را به دلایل مختلف در فهرست مد نظرش برای شروع کار قرار نداده است.
نخستین فهرست مد نظر سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی برابر روسیه و کنیا اعلام شد. در این فهرست بازیکنان جدیدی حضور دارند.
نخستین فهرست مد نظر سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی برابر روسیه و کنیا اعلام شد. در این فهرست بازیکنان جدیدی حضور دارند.
نخستین فهرست مد نظر سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی برابر روسیه و کنیا اعلام شد. در این فهرست بازیکنان جدیدی حضور دارند.
در شرایطی که هنوز به طور رسمی فهرستی از سوی سرمربی جدید تیم ملی اعلام نشده است، از چهار ملی پوش استقلال رونمایی شده است!
بعد از اعلام تبرئه میسون گرین‌وود از اتهام تجاوز و تعرض، هواداران منچستریونایتد به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا او می‌تواند فورا به ترکیب تیم‌شان برگردد و با پیراهن یونایتد به میدان برود؟
باشگاه استقلال تاکید کرد که مهاجم سابق آبی پوشان در فهرست مد نظر ساپینتو نیست و نامه ای هم برای جذب او ارسال نشده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال فهرستی از بازیکنان مد نظرش برای نیم فصل و آنهایی که به کار آبی پوشان نمی آیند را در اختیار مدیرعامل این باشگاه قرار خواهد داد.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، قصد دارد کایل واکر را در فهرست بازیکنان مدنظرش برای حضور در جام جهانی 2022 انگلیس قرار دهد.
لوئیر انریکه، سرمربی بارسلونا، فهرست 55 نفره بازیکنان مدنظرش برای حضور در جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران فهرست بازیکنان مدنظر خود برای برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اتریش را اعلام کرد که در آن نام شجاع خلیل‌زاده دیده می‌شود.
تیم ملی آمریکا، یکی از حریفان ایران در جام جهانی، فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای انجام بازی‌های دوستانه در ماه سپتامبر را منتشر کرد.
اسامی بازیکنان شاغل در لیگ برتر برای حضور در اردوی تیم ملی در شرایطی از سوی سرمربی پرتغالی این تیم اعلام شده که وی در چهار سال گذشته ارتباطی با فوتبال ایران نداشته است!
مبلغ قرارداد پنج دستیار خارجی کارلوس کی روش در تیم ملی، جمعا ماهی 30 هزار یورو است.
اردوی آماده سازی تیم فوتبال زیر ۲۰ سال با حضور ۳۱ بازیکن پیگیری می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ