سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: درسی که از بازی مقابل ایتالیا گرفتیم در آینده به تیم کمک خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهروز عطایی و‌ تیمش با قدرت رقابت‌های والیبال‌ قهرمانی آسیا را آغاز کردند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۷ بازیکن را به تمرینات تیم ملی "ب" برای بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک دعوت کرد.
اصلا بعید نیست شهروز همایونفر منش آخرین خط خورده لیست تیم‌ ملی باشد.
عطایی نسبت به دوره قبل دست به قطر پاسور های خود نزده است.
رابطه میلاد عبادی‌پور و بهروز عطایی بسیار صمیمی به نظر می‌رسد.
رابطه‌ بین میلاد عبادی پور و بهروز عطایی بسیار خوب به نظر می‌رسد.
به نظر می‌رسد کار برای بهروز عطایی در دو پست برای انتخاب بازیکن راحت باشد.
سرمربی تیم ملی یاد و خاطره مربی سابق تیم را گرامی داشت.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران یک استوری ابهام برانگیز دیگر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: درسی که از بازی مقابل ایتالیا گرفتیم در آینده به تیم کمک خواهد کرد.
تیم ملی والیبال ایران در ست اول مقابل ایتالیا نتیجه را واگذار کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پیروزی برابر آلمان را فراموش می‌کنیم زیرا فردا یک مسابقه سخت برابر ایتالیا داریم که امیدوارم بازی خوبی باشد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پیروزی برابر آلمان را فراموش می‌کنیم زیرا فردا یک مسابقه سخت برابر ایتالیا داریم که امیدوارم بازی خوبی باشد.
شاگردان بهروز عطایی باید در مهرماه سال جاری هفت مسابقه در راه کسب سهمیه المپیک پاریس انجام دهند که در میان آنها بازی با برزیل و ایتالیا پرافتخارترین تیم‌های والیبال جهان قرار دارند.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران و باشگاه هراز آمل در گفت و گو با ورزش سه درباره روند مسابقات لیگ و نحوه بررسی عملکرد لژیونرها توضیح داده است.
در سال ۲۰۱۰ هدایت تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان که در کشور ایتالیا برگزار شد، برعهده زنده‌یاد حسین معدنی بود و بهروز عطایی به عنوان دستیار سرمربی، تیم ملی والیبال ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کرد.
پسر ۶ ساله قربانی نامادری عصبانی
ترافیک نیمه سنگین در ورودی‌های تهران
تهیه چنین اجاره نامه‌هایی گذر برخی متقاضیان را به بنگاه‌های معاملات املاک انداخته و موجب صرف هزینه‌هایی برای دریافت این دست اجاره نامه‌ها شده است؛ وضعیتی که با روح مصوبه دولت برای حمایت از مستاجران همخوانی ندارد، هرچند این تنها اشکال به وجود آمده در این پروسه نیست و به عنوان مثال مشمول نشدن گروه‌هایی از متقاضیان مجرد، از دیگر اشکالاتی است که ممکن است برخی را به راه ناصواب هدایت نماید.
پدر به قتل رسید، تیغه کارد بر پیکر فرزند ماند!
برنامه کامل مسابقات هفته سوم تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال 2022 اعلام شد و ایران باید در چهار مسابقه به مصاف حریفان خود برود. میزبان این هفته شهر گدانسک لهستان است. چهار حریف اروپایی لهستان ، صربستان ، ایتالیا و اسلوونی حریف تیم ملی ایران و شاگردان بهروز عطایی هستند
تیم ایران بر خلاف ایتالیا در دریافت اول چندان موفق نبود و در حالی که ایوان زایتسف هم با سایر هم‌تیمی‌هایش در تیم ایتالیا هماهنگ نبود، شاگردان کم تجربه عطایی از فرصت استفاده نکردند وگرنه حریف غیرقابل شکست نبود.
عطایی: تفاوت ایران و ایتالیا فقط در دریافت بود
معادلات جدول لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ بعداز برد ایران مقابل اسلوونی، می‌گوید در صورت باخت امشب صربستان مقابل ایتالیا ، شاگردان عطایی جواز حضور در مرحله بعد را دریافت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ