عربستان با یک برنامه بلندمدت 10 تا 20 ساله به دنبال داشتن راننده و تیمی مستقل در مسابقات فرمول یک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الاهلی عربستان قصد دارد پیشنهاد رسمی خود را برای جذب فرانک کسیه، هافبک اهل ساحل عاج بارسلونا، ارائه بدهد.
باشگاه عربستانی النصر پیشنهادی را برای کلمنت لنگله، مدافع بارسلونا، ارائه کرده است.
شرایط کیلیان امباپه نگاه عربستانی ها را هم به خود جلب کرده است.
ستاره یونانی تیم بسکتبال میلواکی باکس، مهارت‌های فوتبالی خود را در یک فروشگاه ورزشی به نمایش گذاشت.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس در توضیح نشست بررسی روند احیای روابط ایران و عربستان با حضور سفیر کشورمان در ریاض، گفت: پس از شروع روابط دیپلماتیک، همکاری‌های پارلمانی را دنبال می‌کنیم.
ژرژ ژسوس، سرمربی باتجربه پرتغالی که به تازگی کار خود را در فنرباغچه به پایان رسانده، می‌گوید اکنون به دنبال تحقق رویای حضور در جام جهانی است.
موندو دپورتیوو اسپانیا نوشت که رونالدو به دنبال فسخ قرارداد با النصر و بازگشت به فوتبال اروپا است.
موندو دپورتیوو اسپانیا نوشت که رونالدو به دنبال فسخ قرارداد با النصر و بازگشت به فوتبال اروپا است.
به نظر می‌رسد مهدی طارمی با این پیشنهاد موافق است و شاید در پایان فصل جاری راهی تیم عربستان شود. به خصوص که حضور کریس در ریاض نظر خیلی از فوتبالیست‌ها را نسبت به لیگ عربستان تغییر داده است و شاید در آیندهای نزدیک مسی هم راهی ریاض شود.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به همتای عربستانی خود از او برای حضور در ایران دعوت کرد.
تیم ملی عربستان روز جمعه در اولین دیدار تدارکاتی خود پس از حذف از جام جهانی 2022 قطر، به مصاف ونزوئلا می‌رود.
میلیون‌ها نفر از سراسر جهان هر هفته بازی، درخشش و واکنش‌های رونالدو در لیگ عربستان را دنبال می‌کنند.
عربستان می‌خواهد در طول یک فصل فرمول یک از دو گرندپری میزبانی کند.
بن فرحان در این باره گفت: ما باید رویکرد جدیدی در سوریه بیابیم و این امر ناگزیر مستلزم گفت‌وگو با دولت این کشور است.
رامون دیاز، سرمربی تیم الهلال، حضور در رقابت‌های لیگ عربستان با تیم ذخیره به دلیل فشار بازی‌ها در دوره جاری را تکذیب کرد.
امام جمعه موقت تهران گفت: سفر رییس‌جمهور کشورمان به دعوت رییس‌جمهور چین آثار بین‌المللی و ملی به دنبال دارد. جانمایی ایران در معادلات آینده جهانی سهم بسیار مهمی است که با کار جهادی و دقت مسوولان باید به دست آید. هیات دولت در سفر به چین با برنامه حضور یافت و طرف چینی در تکریم و احترام سنگ‌تمام گذاشت تا مسئله عربستان تحت تاثیر قرار گیرد.
ادن هازارد مهاجم بلژیکی ۳۲ ساله، سه سال و نیم سخت را در رئال مادرید پشت سر گذاشت و تنها ۷۳ بار بازی کرد و ۷ گل به ثمر رساند.
حضور کریستیانو رونالدو در تیم فوتبال النصر عربستان و افزایش دنبال کنندگان این باشگاه رکورد پرسپولیس را در آسیا شکست تا این تیم سعودی به پرطرفدارترین تیم قاره‌کهن تبدیل شود.
حضور کریستیانو رونالدو در تیم فوتبال النصر عربستان و افزایش دنبال کنندگان این باشگاه رکورد پرسپولیس را در آسیا شکست تا این تیم سعودی به پرطرفدارترین تیم قاره‌کهن تبدیل شود.
وزارت گردشگری عربستان سعودی بار دیگر تاکید کرد که این کشور هیچ پیشنهاد رسمی برای میزبانی جام جهانی فوتبال ارائه نکرده است.
صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی در حال مذاکره با بوئینگ و ایرباس در مورد سفارش خرید حدود ۸۰ هواپیما است.
عربستان دنبال کنارزدن ایران با همدستی قطر
آمریکا سیاست خاورمیانه‌ای خود را تغییر داده و با کاهش تعهدات امنیتی خود در منطقه غرب آسیا به دنبال حضور فعال در منطقه شرق آسیا و پیگیری راهبرد «مهار چین» است.
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ