قرار است فردا در مجمع فدراسیون فوتبال، حسابرس مستقل و خزانه‌دار این فدراسیون با حضور مسئولان AFC‌ به‌صورت آنلاین برگزار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخاب رنگ فرش یک تصمیم مهمی است که باید به آن توجه داشت چراکه فرش یکی از مهمترین وسایل خانه است که سالیان سال از آن استفاده می‌کنید؛ بنابراین با توجه به روانشناسی رنگ‌ها سعی کنید فرشی را انتخاب کنید که با دکوراسیون فعلی و آینده شما هماهنگ باشد و حس خوبی را القا کند، اما برای انتخاب رنگ فرش مناسب کافی است به نکات زیر توجه کنید.
کنجکاوی درباره استقلال 1402 – 1403 با سرمربیگری جواد نکونام.
بازیکن هوادار می گوید بابت انتخاب این باشگاه خوشحال است و در سال جدید روی موفقیت خودش و تیمش تمرکز می کند.
زنجان- رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان ۲۶۴ خانه در طرح ملی مسکن واحدهای مدنظر خود را انتخاب می‌کنند.
ناهید خداکرمی گفت: در همه کشور‌های دیگر، حتی سلبریتی‌ها هم در خانه زایمان می‌کنند. این حق مادر است که به انتخاب خود، محیطی را که دوست دارد، برای تولد فرزندش انتخاب کند. زایمان موضوع فیزیولوژیک طبیعی است و خطرناک نیست و تنها نیاز است که سازوکار مناسبی برای درخواست مادر، درنظر گرفته شود.
آپارتمان نشینی در کشور ما بر اثر یک اضطرار به وجود آمده و انتخاب مردم نبوده است. شهروندان معمولاً توان خرید خانه های ویلایی را ندارند و مجبورند در آپارتمان زندگی کنند.
اینکه در آوردن کفش‌ها و جوراب‌ها به شما حس خوبی می‌دهد کاملا عادی است، اما پا برهنه بودن در خانه اصلا انتخاب درستی نیست و برای سلامتی شما مضر است.
اسدی در این گفتگو فاش کرد که نمایندگان دولت در شورای عالی کار قصد داشتند حتی یارانه معیشتی را هم در فهرست دریافتی کارگران بگنجانند و گفت که نمایندگان کارگری براساس «انتخاب جبری» به مصوبه افزایش ۲۷ درصدی مزد سال ۱۴۰۲ کارگران رضایت دادند.
مربی سابق آلخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد، می‌‌گوید او می‌توانست هم در تیم ملی اسپانیا و هم در تیم ملی آرژانتین بازی کند اما به دلیل شیفتگی بی و حد و حصرش به لیونل مسی آرژانتین را انتخاب کرد.
خداداد عزیزی، ستاره سابق فوتبال ایران، معتقد است امیر قلعه‌نویی بهترین انتخاب برای تیم ملی است و او توانایی لازم برای کنترل بازیکنان را خواهد داشت.
پس از انتخاب حسینی‌نسب به عنوان سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی، در آستانه دیدار خارج از خانه برابر ون‌پارس دستیاران این مربی معرفی شدند.
بنابر اطلاع «تابناک» به تعداد قابل توجهی از مدیران پیشنهاد مدیرعامل شده اما هیچ‌کدام از این گزینه‌های مطلوب حاضر به پذیرش مدیرعاملی خانه سینما نشدند و هیات مدیره روی دیگر گزینه‌ها به توافق نمی‌رسیدند و به همین دلیل انتخاب مدیرعامل جامعه اصناف سینمای ایران به درازا کشید. در شش ماه اخیر که خانه سینما فاقد مدیرعامل بود، مدیرعامل پیشین خانه سینما اسناد مالی را امضاء می‌کرده، تا امور صنف بر روی زمین نماند.
برای برخی افراد، حتی رنگ پرده‌ها برای تحریک شدن حملات میگرن کافیست. اگر به طور مکرر میگرن را تجربه می‌کنید، بدون شک باید فضای زندگی‌تان را با انتخاب رنگ‌های درست به فضایی آرامش‌بخش تبدیل کنید.
دبیرکل فدراسیون فوتبال از روند مربوط به انتصاب حسابرس مستقل بیرونی و خزانه دار فدراسیون به صورت رسمی و قانونی خبر داد.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و طی آن رئیس جدید این کمیته به همراه دو نایب رئیس که از وزارت ورزش هستند مشخص شدند.
مدافع پیشین تیم ملی آرژانتین به عنوان سرمربی تیم ریورپلاته انتخاب شد.
رنگ و شکل گلدان می‌تواند در دکوراسیون خانه تاثیرگذار باشد؛ بنابراین باید بنا به متراژ و اندازه محیطی که گیاهان را در آن قرار می‌دهیم گلدان مورد نظر خود را انتخاب کنیم. به عنوان نمونه اگر جای چندانی برای قرار دادن گلدان نداریم بهتر است از انتخاب گلدان‌هایی که گرد و پهن هستند خودداری کنیم و از گلدان‌های باریک و بلند حتی گلدان‌های آویز استفاده کنیم تا فضای بیشتری برای چیدمان گیاهان ایجاد کنیم.
در اولین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران به عنوان رئیس نهاد صنفی احزاب انتخاب شد.
«منوچهر متکی» در اولین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران به عنوان رئیس نهاد صنفی احزاب انتخاب شد.
با این اوصاف محمدمهدی عسگرپور، علی لقمانی، رسول صدرعاملی، مسعود امیری تیرانی، علی دهکردی، حبیب اسماعیلی به عنوان اعضای اصلی و علیرضا حسینی و جابر قاسمعلی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. شگفتی این انتخاب بالاترین رای برای علی لقمانی و عدم انتخاب امیرحسین اثباتی بود.
با توجه به اینکه از صنوف سینمایی خواسته نشده تا نامزدهای خود را برای انتخاب بازرس معرفی کنند، این احتمال وجود دارد که آبان ماه یک مجمع دیگر برای برگزاری انتخابات بازرس شکل بگیرد و با توجه به اینکه مجمع عمومی فردا برگزار می‌شود، خانه سینما باید فراخوان برگزاری مجمع فوق‌العاده را بدهد که موارد برگزاری مجمع فوق‌العاده از جمله از موارد خاص و فوق‌العاده است.
اعضای شورای مرکزی خانه احزاب در هفتمین مجمع عمومی خانه احزاب ایران به مدت سه سال انتخاب شدند.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۲۸۶ بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۹۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
پس از رای‌گیری عبدالله اسفندیاری به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره، سهیل رحیمی به‌ عنوان بازرس و شرفی کیا به‌ عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ