وزیر دادگستری از جریمه ۴ هزار میلیاردی سوءاستفاده کنندگان از کارت‌های کوله‌بری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه ۳۰۰ هزارتومانی متخلفین قانون هوای پاک خبر داد.
تیم مغولستان از حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا انصراف داده است و به دلیل این اقدام به مبلغ 20 هزار دلار آمریکا جریمه خواهد شد.
رگولاتور حفاظت از حریم خصوصی نروژ اعلام کرد متا پلتفرمز (مالک فیس بوک) به دلیل نقض حریم خصوصی از ۱۴ آگوست ۲۰۲۳ میلادی به ازای هر روز باید یک میلیون کرون (۹۸ هزار و ۵۰۰ دلار) جریمه بپردازد.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بانک‌ها موظف شدند که ۵۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات بخش مسکن تخصیص بدهند که این اتفاق نیافتد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، بحث مالیات و جریمه بانک‌ها مطرح شد که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
اگر پابلو توره برابر بارسا بازی کند، خیرونا باید 300 هزار یورو به عنوان جریمه به بارسا بپردازد.
القاصی مهر گفت: پرونده قاچاق ۴۳ هزار فرانک سوئیس در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری رسیدگی شد. شعبه رسیدگی کننده متهم را به ضبط ارز و پرداخت ۲۰ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
معاون سابق نظارت بانک مرکزی یکی از عوامل شکل‌گیری ناترازی در نظام بانکی را تسهیلات تکلیفی دانست و گفت: بانک‌ها در سال گذشته بابت عدم پرداخت وام مسکن، مجموعاً بیش از ۹۵ همت جریمه مالی شدند.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه یک هزار و ۳۳۱ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه نهاده دامی خبر داد.
در این حکم ۹ ردیف از متهمان پرونده موسوم به اخلال در نظام ارزی به رغم تبرئه از اتهام اخلال در نظام ارزی به پرداخت یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان جریمه محکوم شدند.
طبق قانون جهش تولید مسکن، بانک‌ها باید سالانه معادل ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی خود را به بخش مسکن اختصاص دهند؛ اما به گفته دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، بانک‌ها در سال ۱۴۰۰، تنها ۵ درصد از سهمیه ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی وام طرح نهضت ملی مسکن را پرداخت کردند.
در فاصله یک روز تا پایان مهلت پرسپولیس، ۲۰۰ هزار یورو به حساب رادوشویچ نشست.
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال از جریمه احتمالی ۳۰۰ هزار دلاری به دلیل تقلب در بحث صدور مجوز حرفه‌ای خبر داد.
تیم انگلیسی فرمول یک به دلیل مرگ کارمند ارشدش 650 هزار پوند جریمه شد.
سازمان هوانوردی فدرال آمریکا(FAA) اسپیس ایکس را به دلیل عدم ارائه برخی اطلاعات ایمنی مربوط به پرتاب ماهواره های استارلینک قبل از تاریخ آگوست ۲۰۲۲ میلادی ۱۷۵ هزار دلار جریمه کرد.
کاترین مایورگا، شاکی پرونده تجاوز کریستیانو رونالدو، به دلیل عدم اثبات ادعایش باید جریمه 334 هزار دلاری به این بازیکن پرداخت کند.
کاترین مایورگا، شاکی پرونده تجاوز کریستیانو رونالدو، به دلیل عدم اثبات ادعایش باید جریمه 334 هزار دلاری به این بازیکن پرداخت کند.
فرمانده انتطامی تهران بزرگ گفت: با توجه به مصوبه اجرای طرح زوج و فرد از در منازل از صبح امروز ۴۲۰ تیم اختصاصی از ماموران پلیس راهور اقدامات خود در این خصوص را آغاز کردند.
مدیر عامل صندوق ملی مسکن گفت: بانک‌هایی که از پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن خودداری کنند، ۶۰ هزار میلیارد تومان جریمه می شوند.
باشگاه استقلال ممکن است مجبور به پرداخت 600 هزار دلار جریمه بابت عدم پرداخت پول به سانتاکلارا شود.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور سنگین‌ترین حکم جریمه نقدی در فوتبال به نوعی به همه افراد شاغل در لیگ برتر هشدار داد.
در فصل گذشته فوتبال ایران، کمیته انضباطی مبلغ ۱۹ میلیارد و ۵۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شاغلان در فوتبال را جریمه کرده است!
جریمه نقدی ۱۰ هزار دلاری که بابت عدم حضور تیم فوتبال امید در بازی‌های کشورهای اسلامی برای کمیته ملی المپیک در نظر گرفته شده بود، باز گردانده شد.
جریمه نقدی ۱۰ هزار دلاری که بابت عدم حضور تیم فوتبال امید در بازی‌های کشورهای اسلامی برای کمیته ملی المپیک در نظر گرفته شده بود، باز گردانده شد.
معاون حقوقی و وصول مطالبات یک بانک دولتی گفت: هیچ دستورالعمل و بخشنامه‌ای مبنی بر صدور اجراییه برای دریافت جریمه توسط این بانک وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ