بنا بر پژوهش‌های انجام شده از سوی مرکز آمار کشور سال گذشته مرغ با وزن ۲ هزار و ۹۰ تن معادل ۹۷.۵ درصد از کل وزن قابل مصرف طیور عرضه شده را به خود اختصاص داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیاز کشور سالانه بین یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن روغن است و در این راستا حدود ۳ میلیون دانه روغنی سالانه وارد کشور می شود.
رئیس کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک گفت: از ۱۷۲ دستگاه مشمول اتصال به پنجره واحد الکترونیک نزدیک به ۹۷ درصد شان متصل شده‌اند.
متن کامل لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران سرانجام امروز منتشر شد. لایحه‌ای که اهداف متعددی همچون رشد اقتصادی ۸ درصد و کاهش تورم به ۹.۵درصد را در بر دارد.
مرکز مدیریت حوادث اضطراری ترکیه اعلام کرد که شمار جان باختگان زلزله اخیر در این کشور به ۴۷ هزار و ۹۷۵ نفر رسیده است.
ری- وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی مبنی بر ماهیت مسمومیت سریالی دانش آموزان گفت: هیچ گاز سمی و خطرناکی در کار نبوده و ۹۵درصد مراجعات دانش آموزان به مراکز درمانی جو روانی است.
شمار ایرانیان متقاضی دریافت پناهندگی از کشور‌های اروپایی در ژوئیه ۲۰۲۲، ۱۸ هزار و ۹۷۵ نفر اعلام شده بود که طی ۵ ماه حدود ۱۲ درصد افزایش یافته است.
باهوش اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۱۶۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون مترمکعب گاز به خط لوله سراسری کشور تزریق و بیش از یک میلیون و ۹۷۵ هزار تن اتان در این مجموعه تولید شده است.
اژه‌ای رئیس دستگاه قضا گفت: به مناسبت میلاد پر خیر و برکت حضرت صدیقه طاهره(س) بالغ بر ۹۷۵ نفر از زنان زندانی و محکوم با آزادی مشروط یا سایر ارفاقات قانونی، از نعمت آزادی بهره‌مند شدند.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به آزادی بیش از ۹۷۵ نفر از زنان زندانی به‌مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) گفت: در ۹ ماه گذشته با تلاش‌های صورت گرفته ۳۱۰ محکوم به قصاص رهایی پیدا کردند.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به آزادی بیش از ۹۷۵ نفر از زنان زندانی به‌مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) گفت: در ۹ ماه گذشته با تلاش‌های صورت گرفته ۳۱۰ محکوم به قصاص رهایی پیدا کردند.
در دوران شاه معترضین خیلی شکنجه شدند، اما حاضر نشدند کوچکترین توهینی به امام انجام دهند تا آزاد شوند، اما ۹۷ درصد بازداشتی‌های اخیر در بازداشتگاه گریه می‌کردند تا آزاد شوند، در زمان ما کسی در زندان گریه نمی‌کرد، مطالعه می‌کردند، روزه مستحبی می‌گرفتند نترس بودند.
از ابتدای سال‌ جاری میلادی (اوایل دی ۱۴۰۰) تاکنون ۲۰۲ مورد تاییدشده آزمایشگاهی سرخک در کشور داشتیم که حدود ۵۳درصد آن‌ها را اتباع تشکیل می‌دهند و تقریبا می‌توان گفت از این آمار ۹۵درصد مبتلایان، اتباع افغانستان بودند و چهار یا پنج مورد مبتلا به سرخک پاکستانی و یک مورد هم عراقی داشته‌ایم.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در حملات ارتش این کشور به مواضع ارتش اوکراین در مناطق مختلف صدها نظامی کشته شدند.
ارومیه – روند خشک شدن دریاچه ارومیه از سال ۷۶ آغاز شد اما امسال با خشک شدن ۹۵ درصد این تالاب بین المللی، بدترین وضعیت تاریخ دریاچه از نظر کم‌آبی رقم خورده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیش بینی شده اتصال روستاهای بیش از ۲۰ خانوار تا پایان سال به ۹۵ درصد برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ