مدیرعامل استقلال از حضور دستیاران جواد نکونام در ایران تا 24 ساعت آینده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار اسپانیایی جواد نکونام با استقلال به توافق رسید و به زودی به ایران می آید.
دو دستیار ایرانی جواد نکونام به طور رسمی کار خود را شروع کردند و در کنار این سرمربی خواهند بود.
۳ مربی ایرانی و ۲ مربی اسپانیایی، کادرفنی جواد نکونام در تیم استقلال را تشکیل خواهند داد.
عجیب آنکه سیر نزولی جواد نکونام و تیمش درست از زمانی شروع شد که به او پیشنهاد سرمربیگری در تیم ملی ایران ارائه شد؛ نه اینکه به‌عنوان سرمربی کار را شروع کند، بلکه به‌عنوان دستیار کارلوس کی‌روش به جام جهانی برود و بعد از جام جهانی به‌عنوان سرمربی استارت بزند
مخالفت جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی قطر چهره دستیار ایرانی کارلوس کی روش را ناشناس نگه داشت.
مخالفت جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی قطر چهره دستیار ایرانی کارلوس کی روش را ناشناس نگه داشت.
دستیار ایرانی کی‌روش جای نکونام؛ همان همیشگی!
جواد نکونام با انتشار این پست در اینستاگرام به صورت رسمی پیشنهاد کارلوس کی روش برای حضور در کادرفنی تیم ملی ایران را رد کرد!
با منتفی شدن حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی به زودی یک مربی ایرانی به کادر فنی تیم ملی ملحق خواهد شد.
بعد از حضور کی‌روش در ایران، این مربی پرتغالی خواهان حضور جواد نکونام به عنوان دستیار در تیم ملی ایران بود که بعد از مخالفت باشگاه فولاد خوزستان، حالا نکونام رسما این پیشنهاد را رد کرده است.
پس از پاسخ منفی جواد نکونام به کمک مربیگری در تیم ملی، فدراسیون فوتبال به دنبال انتخاب بک دستیار ایرانی برای کارلوس کی‌روش است.
مشخص است که کی‌روش علاقه‌ای به حضور مربیان ایرانی در کادرفنی تیم ملی ندارد و معرفی نکونام هم در این راستا بوده است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت حضور دستیار ایرانی در کادر فنی تیم ملی توضیحاتی ارائه داد.
در زمان اسکوچیچ ایراد قانونی به دو قرارداد همزمان باقری با پرسپولیس و تیم ملی وارد شد و در صورتی که نکونام بخواهد با این شرایط به تیم ملی برود باید راهکاری برای چنین اتفاقی اندیشیده شود.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران و جواد نکونام دستیار و کاپیتان سابق تیم ملی در هتل المپیک ملاقاتی با یکدیگر داشتند.
به نظر می‌رسد تکلیف دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش هم مشخص شده و به زودی جواد نکونام به تهران می‌آید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه انتخاب اول و آخرش برای دستیار ایرانی جواد نکونام است، گفت: خدا را شکر که در جام جهانی با انگلیس بازی داریم.
کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتخاب اول و آخر من برای دستیاری تیم ملی جواد نکونام است و گزینه دیگری هم ندارم. در آخر باید اتفاقی بیفتد که به نفع هر دو طرف باشد.
نکونام به فدراسیون اعلام کرد دستیاری کی‌روش برای او بازگشت به عقب است؛ چراکه چند سال قبل این جایگاه را تجربه کرده و اگر قرار باشد به تیم ملی برگردد به‌عنوان نفر اول بر می‌گردد.
کارلوس کی‌روش برای تقویت کادرفنی خود نام علیرضا منصوریان را به جای جواد نکونام به تیم ملی داده است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی‌روش برای دستیار ایرانی اولویت‌های یک تا سه دارد ولی رایزنی برای حضور جواد نکونام در تیم ملی هنوز ادامه دارد.
كارلوس كی‌روش قصد دارد از یک دستیار ایرانی در کادرفنی خود سود ببرد و این در حالیست که فدراسیون همچنان در انتظار پاسخ باشگاه فولاد برای مشخص شدن وضعیت جواد نکونام است.
سرمربی فولاد تنها گزینه ایرانی سرمربی جدید تیم ملی برای حضور روی نیمکت تیم ایران است.
جالب اینکه جواد نکونام همین دو ماه پیش یکی از گزینه های ایرانی سرمربیگری تیم ملی در صورت اخراج اسکوچیچ بعداز اردوی قطر بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ