میزان واردات ۱۴ قلم کالای اساسی در ۴ ماهه امسال به ۷ میلیون و ۳۵۲ هزار تن و به‌ ارزش ۴ میلیارد و ۷۶۳ میلیون دلار رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانکی که شعار ارزش آفرینی بوده، اما در این سال ها، به نظر می‌رسد کاری جز زیان آفرینی نداشته است؛ چراکه در یک کلام زیان انباشه بانک دی تا پایان خردادماه امسال به بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان رسیده است.
شوک به استقلال: سیلوا ۴۵میلیارد طلبکار است!
شفت- مدیر جهاد کشاورزی شفت از وجین ۴۷ درصد اراضی شالیزاری این شهرستان خبر داد و گفت: ۹۹ درصد از شالیزارهای شفت نیز نشاء کاری انجام شده است.
کشنده امپاور BD500 و فورس ۶تن روز یکشنبه ۲۸خرداد با قیمت پایه ۴میلیارد و ۲۳۰میلیون تومان و یک میلیارد و ۴۳۷میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.
سواری‌پور ارزش ریالی میزان کلاهبرداری اعضای این باند را ۴۰میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر این ۴متهم با قرار وثیقه ۲۹میلیاردی بازداشت شده‌اند و رسیدگی به این پرونده ادامه دارد. اعضای این باند همگی دارای سوابق متعدد جعل و کلاهبرداری بوده و پیش ازاین نیز به خاطر این جرم به زندان افتاده اند.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان: گفت: حدود ۴۷ هزار نفر از معلمان این استان مشمول قانون رتبه‌بندی می‌شوند و برای تعداد کمی از همکاران نیز هنوز رتبه‌ای اعلام نشده است.
رییس پلیس استان ارزش اشیای عتیقه را چهار میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
مدیر منطقه عملیاتی خارک شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: پارسال حدود ۴۷ میلیارد فوت‌مکعب گاز از میدان‌های این منطقه عملیاتی به پتروشیمی خارک فرستاده شده است.
سرپرست اداره کل راه آهن شرق گفت: در سال۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ جابجایی مسافر در اداره کل راه آهن شرق ۴۷ درصد رشد داشته است.
براساس گزارش فدراسیون جهانی چاقی که یک سازمان عمومی غیردولتی است، تا ۲۰۳۵ این رقم می‌تواند به بیش از نصف جمعیت جهان افزایش یابد و ۴میلیارد نفر دارای اضافه وزن یا چاق باشند.
اهواز - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: بیش از ۴۷ میلیارد تومان از عوارض آلایندگی به شهرستانها و روستاهای شهرستان شادگان اختصاص یافت.
مشهد ـ فرمانده انتظامی ششتمد خراسان رضوی گفت: مأموران نیروی انتظامی با متوقف کردن یک دستگاه آمبولانس حامل مواد مخدر در راه ارتباطی ششتمد- بردسکن، موفق به کشف ۴۷ کیلوگرم تریاک شدند.
بانک کشاورزی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا شروع دهه مبارک فجر، بیش از ۴۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای احداث و توسعه تاسیسات کشت گلخانه‌ای پرداخت کرده است.
در ۱۰ ماهه امسال بالغ بر ۱۰۳میلیون تن و به ارزش ۴۵میلیارد و ۳۰۰میلیون دلار صادر شده که این میزان صادرات غیرنفتی در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ افزایش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۶۹ هزار نماز خانه و ۴۷ هزار امام جماعت در مدارس کشور داریم.
یک مقام مسئول گفت:بانک مسکن تاکنون ذیل طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۴۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به حساب سازندگان پرداخت کرده است.
عملکرد حمل‌ونقل ریلی در ۹ ماهه سال جاری حاکی از جابجایی ۲۲ میلیون مسافر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴۷ درصد رشد همراه شده است.
امیر حسینی پس از سرمربیگری تیم نصر امید دوباره به میادین بازگشته است.
مبلغ ۴ میلیارد دلار برای تأمین ۳۴۶ هزار وسایل حمل و نقل جدید و بهینه از محل صرفه‌جویی در مصرف سوخت، برای کاهش آلودگی هوا اختصاص یافت.
رشت- رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۴۱ میلیارد تومان تسهیلات جاری و سرمایه ای به چایکاران و کارخانه های چایسازی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
شهردار منطقه ۱۷ تهران از کاهش ۴۷ درصدی آمار تصادفات منجر به فوت در این منطقه نسبت به سال قبل از آن خبر داد و گفت: طبق رتبه بندی، منطقه ۱۷ رتبه یک را در کاهش تصادفات داشته است.
۴۰میلیارد برای عبای عربی امیر قطر به لیونل مسی
جسد "یوری ورونوف" ۶۱ ساله مدیر حمل و نقل گازپروم در استخر شنای او پیدا شد. پس از آن "الکساندر ساببوتین" میلیاردر ۴۳ ساله در ماه مه درگذشت. گمان می‌رود که این مدیر ارشد سابق لوک اویل با سم وزغ مسموم شده باشد که منجر به بروز حمله قلبی شد. "یوگنی پالانت" مولتی میلیونر اوکراینی، ۴۷ ساله، و همسرش "اولگا پالانت" ۵۰ ساله، آخرین قربانیان این کارزار جنایت بودند
مدیر ارزیابی سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:۴۷ درصد طرح‌های متقاضی سرمایه از صندوق نواوری و صندوقهای پژوهش و فناوری در حوزه سلامت هستند.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلال به دنبال پیروزی برابر سپاهان است بازی در هفته اول یا آخر نباید برای آنها فرقی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ