امیر حسینی پس از سرمربیگری تیم نصر امید دوباره به میادین بازگشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این مردان ۱۹ و ۴۷ ساله ساکن کانتون "واله" سوئیس، اول اکتبر با سفر به برن در تظاهرات شرکت داشتند. آن‌ها از نرده‌های سفارت بالا رفتند و پرچم جمهوری اسلامی را پایین کشیدند.
اعزام دوچرخه‌سوار ۴۸ساله ایران به مسابقه جاده آسیا
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد خانه شدند و در بازرسی داخل خانه، جسد خانم ۴۰ ساله را در داخل اتاق پذیرایی و در حالی که مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود، کشف کردند.
دو کودک دور از چشم والدین مشغول بازی بودند و هر یک از والدین تصور می‌کرد، دیگری مراقب کودکان است. دختر ۳ ساله خانواده، تپانچه پر نیمه‌خودکاری که در خانه نگهداری می‌شد را برداشته و با آن مشغول بازی بوده است که ناگهان صدای شلیک گلوله‌ای کل خانه را فرا می‌گیرد. والدین به سرعت خود را به کودکان می‌رسانند که متوجه می‌شوند دختر ۴ ساله‌شان غرق خون روی کف اتاق افتاده است.
بنده خیلی نگرانم و فکر می‌کنم یک کرونای صد برابر جنسی داریم. آن موقع نمی‌دانم می‌خواهند چکار کنند. اکنون همه نگران وضعیت اقتصادی هستند، اما نمی‌دانند اوضاع چه خبر هست! بچه‌های ما دارند از بین می‌روند. من مراجعه‌کننده ۷ ساله دارم که پورن نگاه می‌کند! بنده از مراجعان و معلمان می‌فهمم. می‌گویند: خانم دکتر چکار کنیم؟ گروه‌های ترنس و همجنس‌گرایی که در همین جامعه تشکیل می‌شود.
سرهنگ محمدی نسب با بیان اینکه اجساد ۴ مرد ۴۳، ۴۷، ۵۰ و ۶۹ ساله برای قزوین بودند، تصریح کرد: اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد.
تلاش‌های بی‌وقفه سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه(آفاد)، نیروهای ژاندارمری، تیم‌های بهداشت، آتش‌نشانی و تیم‌های امدادی داوطلب برای نجات شهروندان از زیر آوار در مناطق زلزله‌زده ادامه دارد.
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
جسد "یوری ورونوف" ۶۱ ساله مدیر حمل و نقل گازپروم در استخر شنای او پیدا شد. پس از آن "الکساندر ساببوتین" میلیاردر ۴۳ ساله در ماه مه درگذشت. گمان می‌رود که این مدیر ارشد سابق لوک اویل با سم وزغ مسموم شده باشد که منجر به بروز حمله قلبی شد. "یوگنی پالانت" مولتی میلیونر اوکراینی، ۴۷ ساله، و همسرش "اولگا پالانت" ۵۰ ساله، آخرین قربانیان این کارزار جنایت بودند
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.
نخبه یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاههای جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را ثروت عظیمی باید دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.
نخبه یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاههای جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را ثروت عظیمی باید دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.
در پی وقوع جنایتی هولناک در یک منزل مسکونی واقع در بولوار هاشمیه مشهد، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با راهنمایی‌ها و دستورات قاضی دکتر صفری (قاضی ویژه قتل عمد) آغاز و مشخص شد که مرد ۴۷ ساله‌ای به نام محمد جواد بر اثر اصابت ۳ ضربه چاقو در حالی به قتل رسیده است که فقط همسر و دختر خوانده او در منزل حضور داشتند.
لحظه سقوط بالگرد در ایالت کالیفرنیای آمریکا را مشاهده می‌کنید که طی این حادثه خلبان ۴۷ ساله و مسافر ۳۳ ساله جان به در بردند.
اروگوئه با هدایت این سرمربی ۴۷ ساله باختی نداشته و به ۶ برد و یک تساوی دست یافته است. آمریکا تنها تیمی بوده که به آن‌ها نباخته و ونزوئلا تنها تیمی بوده که موفق شده به لاسلسته گل بزند.
فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه اکثر سرنشینان این خودرو اهل شوشتر بوده‌اند، افزود: متاسفانه یک زن ۴۷ ساله اهل شوشتر، هنگام انتقال به یکی از بیمارستان‌های العماره به دلیل شدت جراحات جان باخت و هفت مصدوم دیگر این حادثه نیز در بیمارستان العماره در حال درمان هستند.
مرد ۴۷ ساله در تحقیقات گفت: خانه مقتول و خانواده‌اش در طبقه دوم و سوم ساختمانی است که من هم زیر ساختمان مغازه املاکی دارم. مهدی به خاطر اینکه پله‌ها را بالا و پایین نرود از پنجره آشغال و تفاله چای را پایین می‌ریخت. چند بار درباره این موضوع به او تذکر داده بودم، اما فایده‌ای نداشت تا اینکه ساعتی قبل وقتی از داخل بنگاه به داخل خیابان آمدم، ناگهان مقداری تفاله چای روی سرم ریخت.
وزارت بهداشت یمن با انتشار آماری از جنگ هشت ساله در این کشور از شهادت و زخمی شدن بیش از ۴۷ هزار یمنی در حملات مستقیم و جان باختن بیش از ۴۰ هزار زن و ۱۰۰ هزار کودک بر اثر محاصره خبر داد.
محرومیت ۴ساله ملی‌پوش ایران بخاطر دوپینگ
در در این حادثه که در ساعت ۸ و ۴ دقیقه صبح امروز در خیابان فاضل نراقی، رخ داد یک مرد ۴۸ ساله و دو خانم ۴۷ و ۱۹ساله مصدوم شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ساعت ۱۳ و ۴۷ دقیقه ۱۵ مردادماه سال جاری یک مورد حمله خرس به مردی ۴۵ ساله به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای مسوولیت اجتماعی و تعهد به حفظ فرهنگ و ادبیات قومیت‌های ایرانی، نام «ری‌را»‌ که در زبان مازنی به معنای باران و نماد سرسبزی جنگل است را برای محصول جدید خود برگزید‌.
توصیه اکید بر تزریق یک نوبت واکسن یادآور سال ۱۴۰۱ در کلیه گروه‌های سنی بالاتر از دوازده سال که شش ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن شان گذشته است. مانند واکسن‌های آنفلوآنزای هر ساله و اینکه تا اواسط تابستان جاری هم تزریق شود. در این صورت سطح ایمنی جامعه در آستانه سال تحصیلی، سفر اربعین و آغاز فصل پاییز به سطح خوبی می‌رسد.
قهرمانی رشته استقامتی جاده به یک رکابزن ۴۷ ساله رسید تا مشخص شود دوچرخه‌سواری ایران بیش از یک دهه است که هیچ پدیده و تولید جدیدی نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ