باشگاه گالاتاسرای امشب به صورت رسمی از خریدهای تابستانی‌اش رونمایی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران الهلال از مدیران خود خواسته‌اند، مراسمی باشکوه‌تر از معارفه رونالدو و بنزما برای نیمار ترتیب دهند.
مراسم معرفی نیمار به هواداران الهلال در هفته دوم لیگ عربستان برگزار می‌شود اما ستاره برزیلی اولین بازی‌اش را یک هفته بعد در هفته سوم لیگ روشن انجام خواهد داد.
اصفهان- فرماندار ورزنه خواستار فعالیت و همکاری صد درصدی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور حداکثری در انتخابات در پیش رو شد.
صدیقی، امام جمعه موقت تهران بیان کرد: امسال عزاداری‌های بی‌سابقه دارای شور و شعور چشم‌نوازی بود. با اینکه دشمنان فراخوان داده بودند که در هیئت حضور نداشته باشید و لباس مشکی نپوشید و انواع تبلیغات را علیه عزاداری خرج کردند، ولی به کوری چشم‌شان عزاداری‌ها در ایران و سایر کشور‌ها نسبت به سال‌های قبل پرشورتر و باشکوه‌تر برگزار شد.
سخنگوی سپاه با اشاره به اهتمام ویژه سپاه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: قرارگاه شهید فهمیده آماده نقش‌آفرینی در برگزاری مراسم است.
سخنگوی سپاه با اشاره به اهتمام ویژه سپاه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: قرارگاه شهید فهمیده آماده نقش‌آفرینی در برگزاری مراسم است.
سحابی گسیلشی عقاب یا M۱۶ در فاصله ۶۵۰۰ سال نوری از ما و در صورت فلکی مار (Serpens) قرار دارد. وسعت این سحابی ۲۰ سال نوری است و با دوربین دوچشمی قابل مشاهده است. این تصویر با استفاده از نوردهی طولانی و عمیق گرفته شده و ترکیبی از سه رنگ است که توسط گوگرد (زرد)، هیدروژن (قرمز) و اکسیژن (آبی) منتشر شده است.
سخنگوی شهرداری تهران، از فعالیت شبانه روزی نیروهای میدانی شهرداری برای پاکسازی مصلی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
معاون خدمات شهری شهرداری از آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: مجموعه مدیریت شهری به خدمات رسانی حداکثری خواهند پرداخت.
رئیس‌جمهور در جلسه هیئت‌‎دولت گفت: روز قدس امسال باشکوه‌تر از همیشه برگزار خواهد شد؛ همه مسلمانان و آزادی‌خواهان در آن مراسم حضور می‌یابند.
در آستانه روز جهانی قدس، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای، ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی را به برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دشمن ‏شکن روز قدس دعوت کرد.
پنج پهنه، ۱۱۰ نقطه شهری و ۲۲ نقطه منطقه‌ای به‌منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن نیمه شعبان در تهران تعیین و تثبیت شده است.
مسجد سپهسالار بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین بنای مذهبی ایران پس از مدرسه چهارباغ اصفهان است.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: حضور امسال مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نسبت به گذشته باشکوه‌تر و قدرتمندتر است.
شهردار تهران از تصمیم مدیریت شهری برای پشتیبانی و همکاری در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی خبر داد.
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به دو انتخابات مهم سال آینده تاکید کرد: باید از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این دو انتخابات فراهم سازیم.
سازمان تاکسیرانی شهر تهران همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی و با هدف هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آن، سرویس‌رسانی در مسیرهای متعددی را در دستور کار قرار می‌دهد.
ستاره محبوب هواداران استقلال به باشکوه‌ترین شکل ممکن به تیمش برگشت.
ستاره محبوب هواداران استقلال به باشکوه‌ترین شکل ممکن به تیمش برگشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ