رحیمی جهان آبادی گفت: اینستاگرام و واتس آپ و تلگرام را هم محدود کنید؛ اصلا برق را هم قطع کنید. آیا می‌توانید کشور را به این شیوه اداره کنید؟ این نسل جدیدی که الان در کشور دارد زندگی می‌کند با نگاه کردن به این سیاست‌های ما فقط دارد افسوس می‌خورد، عصبانی می‌شود و چاره‌ای هم ندارد و هیچ راه گریزی هم برایش نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چه کسی هم چنان منتشر خواهد کرد؟ بازاریابان محتوا از سوی شرکت ها پول دریافت می کنند تا اطلاعات مربوط به محصولات خود را منتشر کنند تا بر رفتار مصرف کننده تاثیر بگذارند. طبق ارزیابی سایت کاریابی Zippia به ازای هر روزنامه نگار در ایالات متحده در حال حاضر پنج مدیر بازاریابی محتوا وجود دارد.
چه کسی هم چنان منتشر خواهد کرد؟ بازاریابان محتوا از سوی شرکت ها پول دریافت می کنند تا اطلاعات مربوط به محصولات خود را منتشر کنند تا بر رفتار مصرف کننده تاثیر بگذارند. طبق ارزیابی سایت کاریابی Zippia به ازای هر روزنامه نگار در ایالات متحده در حال حاضر پنج مدیر بازاریابی محتوا وجود دارد.
وضعیتی که بی شباهت به نوعی از نبرد نیست؛ نبردی که در یک سوی آن مقامات سازمان سنجش و دیگر متولیان برگزاری کنکور سراسری و حتی ارکان قانون گذاری و قضایی قرار دارند و در سوی دیگرش، شبکه‌های سودجویی که از تقلب در کنکور ارتزاق می‌کنند و ناگفته پیداست که مشتریان پر و پا قرص و دست به نقدی هم دارند، تا جایی که مرز‌های توسعه یافته امنیت این آزمون را هم در نوردیده اند و حتی قطع اینترنت هم نتوانسته سد راهشان شود.
رتبه یک تا پنج اینترنت موبایل در جهان در ماه مارس ۲۰۲۳ به ترتیب به امارات متحده عربی (۱۸۱.۷۹)، قطر (۱۶۴.۸۶)، نروژ (۱۴۶.۱۵)، کویت (۱۳۶.۷۵) و دانمارک (۱۲۷.۱۳) تعلق دارد. همچنین رتبه یک تا پنج اینترنت پهن‌باند ثابت در جهان به ترتیب سنگاپور (۲۴۱.۳۵) شیلی (۲۲۳.۲۱)، امارات متحده عربی (۲۲۰.۶۱)، چین (۲۱۸.۸۰)، هنگ کنگ (۲۱۳.۱۴) تعلق دارد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای هیچ آزمونی حتی یک دقیقه هم اینترنت قطع نخواهد شد.
طبق اعلام مسئولان وزارت ارتباطات اینترنت برای هیچ آزمونی حتی یک دقیقه هم قطع نخواهد شد.
مدل‌های هوش مصنوعی مولد عکس در اینترنت بسیار محبوب شده‌اند و حتی برخی از عکس‌های تولیدشده توسط آن‌ها برترین جوایز در حوزه عکاسی را هم دریافت کرده‌اند. برای ایجاد تصاویری زیبا با این مدل‌ها لازم نیست هنرمند یا عکاسی بااستعداد باشید. اگر قبلاً از چت بات‌های هوش مصنوعی مثل ChatGPT یا بینگ استفاده کرده باشید، از ابزار‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد نیز می‌توانید به‌راحتی استفاده کنید تا تصاویری خارق‌العاده بسازید.
در همین راستا قرار است یک موشک لانگ مارچ۵B با قسمت دوم Yuanzheng-۲ برای نخستین بار از بندر فضایی ونچانگ در نیمه دوم سال جاری میلادی به فضا پرتاب می شود.
در این توییت آمده است: «استارلینک اکنون در تمام نقاط جهان آماده خدمات‌رسانی است. حالا مشتریانی که به نقاط گوناگون جهان سفر می‌کنند، می‌توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند؛ جا‌هایی که پیش‌تر امکان چنین چیزی فراهم نبود.»
آذری جهرمی گفت: از کار انداختن تمام فیلترشکن‌ها فقط در حماسه‌ها و اسطوره‌ها ممکن است که شما مثلا با پنج نفر جلوی لشکری بایستید و متوقفش کنید، اما در واقعیت ممکن نیست. امروز روی اس. اس. ال. تونل می‌زنند، اگر آن را محدود کنید بانک و امنیت شبکه می‌خوابد. فردا روی اچ. تی. تی. پی. تونل می‌زنند، آن را هم محدود کنید. پس‌فردا روی دی. ان. اس. تونل می‌زنند، آن را هم محدود کنید روی جای دیگری تونل می‌زنند.
غلامعلی حداد عادل استاد دانشگاه تهران به شبکه اینترنتی دانشگاه تهران گفت: اکثریت قاطع مردم گفتند که ما کشور اسلامی می‌خواهیم. ممکن هم هست که بعضی جا‌ها جمهوریت و اسلامیت با هم دچار تعارض شوند. مردم اکثرا اعتقاد اسلامی دارند؛ ماه محرم و روز عاشورا ببینید چند نفر لباس سیاه به تن دارند؛ من دقت کردم از هر ١٠ نفر ٩ نفر.
نامه‌ای با سربرگ سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران هم با همین محتوا در فضای مجازی دست‌به‌دست شد که البته این نهاد صنفی اعلام کرد که این نامه نسبتی با آنها ندارد و در عوض نامه دیگری منتشر شد که از وزارت ارتباطات می‌خواست اسامی دریافت‌کنندگان اینترنت بدون فیلتر را اعلام کند.
روزنامه کیهان به‌ نقل از فردی که او را «خواننده» خوانده، از مسئولین وزارت ارتباطات خواست تا مشکل کندی سرعت اینترنت را جدی بگیرند.
روزنامه هم میهن نوشت: قطعی چندباره اینترنت طی دو سه ماه اخیر ما را به این نتیجه می‌رساند که ظاهرا این قطعی‌ها در راستای تغییرات گسترده در شبکه‌های ملی ارتباطات است‌. باتوجه به اینکه حاکمیت شفافیت صحیح و روشنی در این‌باره ندارد طبعا شایعات هر روز نسبت به این ماجرا افزایش پیدا می‌کند.
رئیس رصدخانه ملی مهاجرت ایران درباره تاثیر شرایط ناپایدار اینترنت بر مهاجرت گروهی استارتاپ‌ها، می‌گوید که بسیاری از کشور‌ها به این نکته رسیده‌اند که سرمایه انسانی در ابعاد مختلفش، همه ذی قیمت هستند و خیلی از شرکت‌ها و تیم‌ها اگر می‌خواهند به کشوری، از جمله کشور‌های حوزه خلیج فارس بروند، با این پیشنهادات رو به رو هستند که صرفا برای ثبت یا ایجاد شرکت اقدام نکنند بلکه برای راه‌اندازی و به نوعی اجرای این ایده هم اقدام کنند
کامبیز نوروزی گفت: حقوق شهروندی طیف وسیعی از حق‌های مربوط به انسان را دربرمی‌گیرد، حقوق مربوط به محیط زیست، حقوق مربوط به آزادی‌های فردی و اجتماعی، حق آزادی بیان، حق داشتن کار، مسکن، برخورداری از امنیت و محیط زیست سالم، حق آموزش و حقوق مربوط به گردش اطلاعات ذیل حقوق شهروندی تعریف می‌شوند.
کامبیز نوروزی گفت: حقوق شهروندی طیف وسیعی از حق‌های مربوط به انسان را دربرمی‌گیرد، حقوق مربوط به محیط زیست، حقوق مربوط به آزادی‌های فردی و اجتماعی، حق آزادی بیان، حق داشتن کار، مسکن، برخورداری از امنیت و محیط زیست سالم، حق آموزش و حقوق مربوط به گردش اطلاعات ذیل حقوق شهروندی تعریف می‌شوند.
مهدی عزیزی کارتونیست قطعی اینترنت برای جلوگیری از لو رفتن سوالات کنکور را دستمایه طنز قرار داده و از این موضوع در روزنامه هم میهن انتقاد کرده است.
سردار فدوی گفت: الان به لحاظ این که خباثت‌های زیادی در این چند سال کردند به بهانه کرونا ذهن‌ها و چشم‌های خیلی از جوانان ما را با تعطیلی ۱۰۰ درصدی مدارس و دانشگاه‌ها معطوف به فضای مجازی کردند، هر روز پهنای باند اینترنت اضافه شد، فکر می‌کردند، چون ۳ سال روی ذهن بچه‌های ما کار کردند اگر دستور دیگری دهند گوش می‌دهند، اما معطوف خبائث آن‌ها نشد و معطوف جبهه حق انقلاب اسلامی ماند.
واکنش مصطفی امامی مجری شبکه تهران به خبر قطع اینترنت در روز‌های آزمون کنکور سراسری به علت جلوگیری از هرگونه احتمال تقلب را مشاهده می‌کنید.
درحالی‌که ۲ هفته از مجازی‌شدن مـــدارس و دانشگاه‌های برخی شهر‌های کشور می‌گذرد، تجربه کاربران حاکی از اختلالات شدید در اینترنت حتی در پلتفرم‌های داخلی است. بیش از ۳ ماه است که اینترنت کشور با اختلالات کم‌سابقه و گسترده، زندگی تقریبا همه مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است. این اختلالات و محدودیت‌ها اگرچه پیش از این هم دیده می‌شد، اما مطرح‌کردن امنیتی‌بودن فضای کشور از سوی مقام‌های ارشد وزارت ارتباطات، به‌عنوان علت اختلالات اخیر عنوان شده است.
با اینکه چندی پیش بسیاری از پلتفرم‌ها فیلتر شده، رفع فیلتر شدند اما حالا کلاب هاوس نیز در کنار بسترهایی چون اینستاگرام و واتساپ و گوگل پلی، به دسته پلتفرم‌های مسدود شده پیوسته است.
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: کسب و کارهای بزرگ هم به دلیل قطعی اینترنت دچار آسیب شده اند.
دسترسی به پیام رسان واتس اپ، اینستاگرام و لینکدین مختل شده است و همچنان ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ